Citat:
Ursprungligen postat av
AtlasShrugged
Ska nya trenden bli att spela defensiv TRÅKHOCKEY kommer hockeyn förlora fans.
Du menar den sorts hockey som Sverige har tagit i princip alla sina medaljer på? Slå in ett par mål och sedan försöka passa runt pucken så mycket som möjligt för att döda tid?
Finland spelade smart och effektiv och var den värdiga vinnaren idag. Ryssarna försökte vinna på individuella prestationer, sånt som bara fungerar om man spelar mot en betydligt sämre motståndare som försöker samma sak.