2019-05-25, 17:31
  #5365
Medlem
MowCows avatar
Fan vad svettiga dom sista 30 sekunderna var! Men Lankinen höll nollan och Ryska björnen är besegrad! Så jävla härlig känsla!
2019-05-25, 17:31
  #5366
Medlem
-SchmergliN-s avatar
AtlasShrugged på suicide watch!

Fy fan vilka hjältar alla i det här laget är. Mörkö-Marko med GWG och Lankinen gjorde sin livs match! Jag tror att jag ska börja grina!
2019-05-25, 17:31
  #5367
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullet^
Otrolig prestation.

Ja han måste ha känt en enorm lättnad nu, tänk dig själv i den situationen att få möta Ovechkin, Malkin, Gusev och Kucherov m.m och sen hålla nollan....
2019-05-25, 17:31
  #5368
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
R.i.p ishockeyn. Finska grekerna med sitt defensiva tråklag tog kol på hockeyn.

Hahahaha!!! Du är faktiskt rolig du, det får jag erkänna.
2019-05-25, 17:31
  #5369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
NHL mot SHL och finska ligan.

Hm. Är NHL lite övervärderat?

Tycker Renberg ska be Lejonen om ursäkt och lämna in sin avskedsansökan.

Nej, det är världens bästa liga. Däremot är det sorgligt att det kommer omotiverade spelare till ett VM. Bättre att stanna hemma isf.
2019-05-25, 17:31
  #5370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Jaha, tänk att man ska sitta och hålla på Finland i en VM-final då. Kanada hoppas man såklart allra minst ska vinna något. Tjeckien är det vidrigaste filmargänget. Kämpa.

Finland - Kanada kan bli intressant. Då får finnarna smaka på sin egen medicin.
2019-05-25, 17:31
  #5371
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullet^
Var är den där boccaa eller vad han nu heter.
Han har gått för att begrava hockeyn.
2019-05-25, 17:32
  #5372
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Ska nya trenden bli att spela defensiv TRÅKHOCKEY kommer hockeyn förlora fans.

Du menar den sorts hockey som Sverige har tagit i princip alla sina medaljer på? Slå in ett par mål och sedan försöka passa runt pucken så mycket som möjligt för att döda tid?

Finland spelade smart och effektiv och var den värdiga vinnaren idag. Ryssarna försökte vinna på individuella prestationer, sånt som bara fungerar om man spelar mot en betydligt sämre motståndare som försöker samma sak.
2019-05-25, 17:32
  #5373
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Så jävla gott!!! Vad säger alla belackare här på forumet nu?

Grattis.

Men Lejonen har inte vunnit något alls än.

Mindre pinsam förlust för Tre Kronor.

Bra kämpat.

Jalonen får nog tränarjobb i NHL före Grönborg.
2019-05-25, 17:32
  #5374
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Nej, omotiverade hockeyspelare är skit.

Ja, och det är vad jag ser i NHL i hela deras grundserie, det laget med för dagen bäst inställning vinner, oavsett motstånd.
2019-05-25, 17:32
  #5375
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Han har gått för att begrava hockeyn.

Eller sig själv kanske.
2019-05-25, 17:32
  #5376
Medlem
Nu grinar väl BOMBACCI

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in