2019-05-25, 17:29
  #5353
Medlem
HerrGickhans avatar
Ryssland visade sig vara ett antal individer när det kom till kritan. Har faktiskt inte tyckt att de imponerat alls.
2019-05-25, 17:29
  #5354
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Jag tyckte synd om honom innan start, att han fick stå emot det Ryska björnarna, men som han gjorde

Otrolig prestation.
2019-05-25, 17:29
  #5355
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 199702042
Tårarna har kommit, nu tar vi guldet!

Lugn nu.

Ni har inte vunnit någonting än.
2019-05-25, 17:29
  #5356
Avstängd
Gorbis avatar
Miracle on ice 2.0
2019-05-25, 17:29
  #5357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Det visar vad jag sett senaste säsongerna, NHL är skit.

Nej, omotiverade hockeyspelare är skit.
2019-05-25, 17:30
  #5358
Medlem
Jaha, tänk att man ska sitta och hålla på Finland i en VM-final då. Kanada hoppas man såklart allra minst ska vinna något. Tjeckien är det vidrigaste filmargänget. Kämpa.
2019-05-25, 17:30
  #5359
Medlem
JerryCottons avatar
Så jävla gott!!! Vad säger alla belackare här på forumet nu?
2019-05-25, 17:30
  #5360
Avstängd
HarryScheinens avatar
Stort grattis till vinsten Suomi! Satan i gatan vilken målvaktsprestation av Lankin. Frågan är om inte detta kommer att räknas som den största bragden någonsin inom finsk ishockey-historia. Milda makaroner!
2019-05-25, 17:30
  #5361
Medlem
bullet^s avatar
Var är den där boccaa eller vad han nu heter.
2019-05-25, 17:30
  #5362
Medlem
Patrik2108s avatar
Få se då om Finland orkar med en match till i morgon. Lyckligtvis fick de spela den tidigare matchen.
2019-05-25, 17:30
  #5363
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Finland spelar ju så tråkig hockey att se på färg som torkar nästan är roligare.

Ska nya trenden bli att spela defensiv TRÅKHOCKEY kommer hockeyn förlora fans.

Tro mig.

Usel underhållning.

Många slutade nog att se på hockey då efter att ha sett Sverige i kvartsfinalen
2019-05-25, 17:30
  #5364
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Garanterat, sen kommer ju alla slovakier heja på tjeckien, så i princip hemma match för tjeckien. Jag lägger fan en monopolpeng på Tjeckisk vinst mot Kanada ikväll!

Mjo, alla finalbiljetter är väl redan uppköpta av slovaker haha. Blir inte billigt att roffa åt sig biljetter på svarta marknaden.

Idrotten kommer alltid innehålla den här typen av "fairytales". Det som gör att idrott alltid kommer att beröra. Grattis finnjävlar! Om inte Kakko öser in poäng i finalen lär du ångra att du inte tog godtog mitt första bettingförslag Swan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in