2019-05-25, 17:15
  #5293
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Ska ryssarna med sitt stjärnspäckade lag inte heller klara av detta??

Pucken är rund.

5 minuter kvar.
2019-05-25, 17:15
  #5294
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pol9gif
BOMBACCI Vart är Duuu?

Gömmer sig i något hörn och lär komma fram igen om ryssarna kvitterar.
2019-05-25, 17:16
  #5295
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Finland tar det här. Ryssarna får skämmas tillsammans med svenskarna.

Det är mycket speltid kvar än i hockey
2019-05-25, 17:16
  #5296
Avstängd
Hemi57s avatar
Bara att som Svensk bli grymt imponerad!
Hoppas verkligen Finland vinner den här matchen!
Proffs är inte alltid "proffs" haha..
2019-05-25, 17:16
  #5297
Medlem
Browndawgs avatar
Fyfan nu kommer anstormningen. Nu blir det brunt i brallan.
2019-05-25, 17:17
  #5298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Det är mycket speltid kvar än i hockey

Spelar ingen roll när det ser sådär håglöst ut. Som Sverige i torsdags.
2019-05-25, 17:18
  #5299
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Bara inte Finland gör samma misstag som Sverige och bara försvarar hela tiden.

Ser inte så ut. Ryssland är körda.
2019-05-25, 17:18
  #5300
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Det är mycket speltid kvar än i hockey

Helt rätt, tänk tillbaka till Kanada-Schweiz när Kanada kvitterade med 0.4 sekunder kvar av 3e.

It ain't over 'til the fat lady sings.
2019-05-25, 17:18
  #5301
Medlem
Vanstertrollets avatar
Finland vill nog helst möta Tjeckien i finalen. Kanada har säkerligen gjort läxan efter premiären.
2019-05-25, 17:18
  #5302
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Pucken är rund.

5 minuter kvar.
Eller för att parafrasera "Hockey är en sport där man spelar puck i 60 minuter och till slut förlorar Finland"
2019-05-25, 17:19
  #5303
Medlem
Sverige tog i alla fall Finland till förlängning.
2019-05-25, 17:19
  #5304
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Finland vill nog helst möta Tjeckien i finalen. Kanada har säkerligen gjort läxan efter premiären.

Jag tror faktiskt Finland-Tjeckien vore en bättre final än Finland-Kanada. Under 5 kvar, lets go!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in