2019-05-25, 17:10
  #5269
Medlem
Ostrobothnias avatar
Marko Antila, Clutch Player!
2019-05-25, 17:10
  #5270
Bannlyst
Antilla!
2019-05-25, 17:10
  #5271
Medlem
Rättvist. Ryssland förtjänar inte att gå vidare.
2019-05-25, 17:11
  #5272
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Day-oooo !!!!
2019-05-25, 17:11
  #5273
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAPCOM
Fy fan så irriterande Härenstam är. Jävla skrikmongo

Instämmer.
2019-05-25, 17:11
  #5274
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Finland å Ryssland har väl lite annan historia än Sverige å ryssland. Finnarna har förvaltat underdogpositionen bra hela turneringen. Nu börjar det dock se ut som mjölksyra börjar komma

Då tänker jag på Sverige direkt. Både Sverige och Finland är bäst som underdogs. Som favoriter vill spelet låsa sig av någon anledning.

Och där gjorde Finland mål. Nu lär vi se frustrerade ryssar försöka göra solomål.

Till Bombacci; Heja Finland!
2019-05-25, 17:11
  #5275
Medlem
welcometorealitys avatar
Det är mycket tid kvar att göra 2-0
2019-05-25, 17:11
  #5276
Medlem
Patrik2108s avatar
Min svt steam ligger ljusår efter.
2019-05-25, 17:12
  #5277
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Day-oooo !!!!

Nu kom den jäveln ja, fan också :P
2019-05-25, 17:12
  #5278
Medlem
Nu får finnarna top dog-positionen, tror inte det kommer klä dom...
2019-05-25, 17:12
  #5279
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Min svt steam ligger ljusår efter.
Public service....
2019-05-25, 17:12
  #5280
Medlem
goseigens avatar
Haha, jag tycker mycket om ryssar, men...

Morsan är krigsbarn, och ja, det går inte att jämföra. Vi har ju många hundra år av gemensam historia.

Hoppas att Finland vinner!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in