Citat:
Ursprungligen postat av
Spakur
Finland å Ryssland har väl lite annan historia än Sverige å ryssland. Finnarna har förvaltat underdogpositionen bra hela turneringen. Nu börjar det dock se ut som mjölksyra börjar komma
Då tänker jag på Sverige direkt. Både Sverige och Finland är bäst som underdogs. Som favoriter vill spelet låsa sig av någon anledning.
Och där gjorde Finland mål. Nu lär vi se frustrerade ryssar försöka göra solomål.
Till Bombacci;
Heja Finland!