2019-05-25, 16:56
  #5209
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Om det går till 3 mot 3, vem tror ni har mest chans att vinna nåt sånt?

Naturligtvis Ryssland
2019-05-25, 16:56
  #5210
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Nej, rödvänster kallar sossar ibland vänsterpartister för. Låt oss inte strida om detta nu utan njuta av när malkin trollar bort en finne och oventchikin gör ett mål.

Hmm...oh well, men du menade säkert väl
2019-05-25, 16:56
  #5211
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Om det går till 3 mot 3, vem tror ni har mest chans att vinna nåt sånt?

Då bör ju ryssland vinna.. fast det trodde man ju samma när fin-swe gick till övertid, att sverige skulle vinna då dom har mycket bättre spelare.. men i hockey kan allt hända det har vi fått se i både detta VM och inte minst i stanley cup slutspelen
2019-05-25, 16:57
  #5212
Medlem
Browndawgs avatar
Ingen utvisning?!?!?; Herregud
2019-05-25, 16:57
  #5213
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Vi har inte ens de absolut bästa från Liiga.. Men som dessa Lejon är samspelta. Fullständigt makalöst

Säger inte emot.

Domaren har fått Putin dollars.
2019-05-25, 16:58
  #5214
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Ingen utvisning?!?!?; Herregud

Missade precis det, hörde bara Antero Mertaranta skrika till.. var det solklar utvisning som dom missa?

Och nu får ryssarna PP, såklart... sorry grabbar men nu kommer 1-0.... FAAAAAAN!!!!
2019-05-25, 16:58
  #5215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Ingen utvisning?!?!?; Herregud

Hur är det möjligt?
2019-05-25, 16:58
  #5216
Medlem
welcometorealitys avatar
Det var väl en Svensk domare va?
2019-05-25, 16:58
  #5217
Medlem
Finland å Ryssland har väl lite annan historia än Sverige å ryssland. Finnarna har förvaltat underdogpositionen bra hela turneringen. Nu börjar det dock se ut som mjölksyra börjar komma
2019-05-25, 16:58
  #5218
Medlem
Swan65s avatar
Skottpeng igen utlovas på domaren
2019-05-25, 16:59
  #5219
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Det handlar om hårt arbete och offervilja. Täcka ytor, ta bort passningar och vara allmänt jobbig att möta. Om våra primadonnor hade varit beredda att göra det skitjobbet hade vi antagligen vunnit. Kolla hur desperat finnarna spelar.

Jo, men det är ju för att dom inser sina begränsningar och vet att dom inte har en chans att spela ut detta ryska lag. Sverige ska ju alltid spela sitt eget spel och under inga omständigheter anpassa sig efter motståndet. En sorts naiv tro på sin egen förträfflighet i alla lägen.
2019-05-25, 16:59
  #5220
Moderator
tobess avatar
Jaha, nu har domarna börjat bli nervösa.. skiter i att blåsa för en solklar Rysk utvisning och sedan skickar dom istället ut en Finländare för.. vadå exakt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in