Citat:
Ursprungligen postat av
Browndawg
Ingen utvisning?!?!?; Herregud
Missade precis det, hörde bara Antero Mertaranta skrika till.. var det solklar utvisning som dom missa?
Och nu får ryssarna PP, såklart... sorry grabbar men nu kommer 1-0.... FAAAAAAN!!!!