2019-05-25, 04:53
Bannlyst
PL går fri. Synd att han dömts ut i pk media och framställs som en våldtäksman.
Citat:
Ursprungligen postat av StinaLilja
ja
Citera
2019-05-25, 09:44
Medlem
Inget fel i vad Peter gjort, snarare en tjänst.

Inte alls fel att bli undersökt av en Rosa Bandet inspektör.
Citera
2019-05-25, 09:55
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Tror jag inte. En främmande man i en annan situation kommer givetvis att tolkas helt annorlunda.
En bekant karl klämmer dig på kulorna eller en random invandrare. Välj! Skulle det inte vara mer obekvämt om den du känner tog sig den friheten? Betänk att kvinnor i alla tider har utsatts för närmanden, tafsningar och våldtäkter därför att vi män på något vis "tillåtits" att hållas.
Citera
2019-05-25, 10:00
Medlem
För 15 år sedan tafsade en främmande medelålders berusad kvinna mig mellan benen på ett dansgolv. Ska jag polisanmäla? Blir det rubriker?
Citera
2019-05-25, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
En bekant karl klämmer dig på kulorna eller en random invandrare. Välj! Skulle det inte vara mer obekvämt om den du känner tog sig den friheten? Betänk att kvinnor i alla tider har utsatts för närmanden, tafsningar och våldtäkter därför att vi män på något vis "tillåtits" att hållas.
Som heterosexuell skulle jag ta illa upp av att en karl tog mig på kulorna. Känd som okänd.
Citera
2019-05-25, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ

Det är dock en viss skillnad i detta fall. Om det hände mig skulle jag reagera direkt. Inte vänta i nästan två år, påstå att min mobil blivit stulen samt lägga fram det en vecka före ett val. Dessutom som du vet har de båda sagt sig vara nöjda med att ha talat ut om saken.

Kvinnor är inte oskyldiga bara för att de är kvinnor vilket du insinuerar.
Citera
2019-05-25, 10:30
Medlem
Snubchurps avatar
Lastbilschauffören ger en Anders Eklund-vibbar.
Citera
2019-05-25, 15:34
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Har röstat idag. Det blev Peter Lundgren.
Citera
2019-05-25, 18:33
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Han röstade flera ggr nej till att förbjuda det han själv gjort dig skyldig till.

PL är inte skyldig i juridisk mening.

Citat;
Skyldig är en tilltalad som i en rättegång i domstol har dömts för ett visst brott.

PL anser antagligen att det inte skall vara kriminellt att ta någon på brösten.

Direkt löjligt att kriminalisera det PL gjorde. En normal mellanmänsklig händelse, saken är utagerad, ingen skada skedd.
Citera
2019-05-25, 18:57
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
PL är inte skyldig i juridisk mening.

Citat;
Skyldig är en tilltalad som i en rättegång i domstol har dömts för ett visst brott.

PL anser antagligen att det inte skall vara kriminellt att ta någon på brösten.

Direkt löjligt att kriminalisera det PL gjorde. En normal mellanmänsklig händelse, saken är utagerad, ingen skada skedd.

Det är tur att alla som röstar på SD kommer att märka att Peters agerande endast handlar om han är skyldig i ren juridisk mening och inte om bristande moral som en del feministslödderidioter påstår.

Man måste också ta saken på allvar och rösta på Peter så att man tydligt markerar att den dubbla moralen som finns hos Sverigedemokraterna bibehålls. Det måste vara ok att göra som man vill mot kvinnor, men bara om man är attraktiv, vit, man och Sverigedemokrat.

Om samma regler skulle gälla invandrare eller kvinnor fattar ju alla att nästa steg är jämlikhet, koncentrationsläger och annat skit. Det måste vi hjälpas åt att stoppa i valet imorgon.

För att vi alla tillsammans en gång för alla ska kunna normalisera Peters beteende och tydligt sätta ned foten så att kvinnor inser att deras kroppar endast är till för att behaga alfamän som Peter Lundgren är det viktigt att vi väljer en företrädare vi alla kan relatera till.

Vem fan vill rösta på en politiker som verkar smartare eller mer kompetent än en själv? Ju mindre Peter gör i Europaparlamentet, ju större möjlighet har SD att förändra systemet inifrån.

Ingen svensk politiker i Bryssel har gjort mindre än Peter.

De som inte röstar på Peter Lundgren i morgon bidrar till att stärka kvinnornas rättigheter och vem fan vill det?

Kryssa Peter imorgon!
Citera
2019-05-25, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Som heterosexuell skulle jag ta illa upp av att en karl tog mig på kulorna. Känd som okänd.

Men det är betydligt jobbigare om personen är en som du jobbar eller umgås med(gemensamma vänner och liknande).
Ännu jobbigare om det är en person som står över dig i den organisation du jobbar i.
Person du måste träffa som också kan förstöra din karriär.

Om det var någon man aldrig sett tidigare och aldrig kommer se igen kommer man nog över det väldigt snabbt.
Är det någon man träffar på kontoret dagligen är det nog lite obehagligare. Vad händer på nästa firmafest? Kommer det bli tafsande igen?
Citera
2019-05-25, 19:54
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
För att markera emot media så skall man kryssa Peter Lundgren(SD) imorgon. Jag gjorde det idag och har aldrig känt mig mer stolt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in