2019-05-24, 18:43
Medlem
Varje gång när man går förbi muffinshyllan i affären så kommer det med nästan 100% säkerhet vara en viss andel sönder klämde muffins där. I min lokala affär är muffinshyllan placerad högst upp bland brödhyllorna, så muffinsklämmarna måste vara åtminstone 1,50 långa. Dvs inga småbarn når upp dit såvida dom inte klättrar på underliggande hyllplan där det ligger bröd och gifflar. Detta får mig att fundera på: Är det vuxna som klämmer sönder muffinsen?

Naturligtvis kan det vara så att muffinen blir sönderklämda under transporten och liknande. Men ni som har sett klämda muffins i affären kan nog hålla med mig om att man ser skilnad på transportmosade muffins och manuellt klämda sådana.

Har ni någon gång sett någon klämma sönder muffinsen?
Vad var det för person?
Vem var det? Vem var det som klämde?
Har ni själva klämt sönder muffins i affären?
Varför? Hur var det? Vad hände sen?
Citera
2019-05-24, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ono.
Varje gång när man går förbi muffinshyllan i affären så kommer det med nästan 100% säkerhet vara en viss andel sönder klämde muffins där. I min lokala affär är muffinshyllan placerad högst upp bland brödhyllorna, så muffinsklämmarna måste vara åtminstone 1,50 långa. Dvs inga småbarn når upp dit såvida dom inte klättrar på underliggande hyllplan där det ligger bröd och gifflar. Detta får mig att fundera på: Är det vuxna som klämmer sönder muffinsen?

Naturligtvis kan det vara så att muffinen blir sönderklämda under transporten och liknande. Men ni som har sett klämda muffins i affären kan nog hålla med mig om att man ser skilnad på transportmosade muffins och manuellt klämda sådana.

Vad var det för person?

Börja baka egna muffins om det nu är så har aldrig sett detta.
Citera
2019-05-24, 18:49
Medlem
Citat:

Vad var det för person?

Klart man klämmer sönder muffins. Vi som gör det vet mycket väl varför detta måste göras, och vi skrattar högt åt blotta tanken på alla som undrar varför. Självklarheter!
Citera
2019-05-24, 18:52
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Tycker du ska kolla med butiken om dom har övervakningsfilm, du bör verkligen gå till botten med det här problemet så vi alla kan få en god natts sömn.
Citera
2019-05-24, 18:53
Medlem
Denoms avatar
Brukar du köpa deras muffins ändå?
Citera
2019-05-24, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meatfuck
Klart man klämmer sönder muffins. Vi som gör det vet mycket väl varför detta måste göras, och vi skrattar högt åt blotta tanken på alla som undrar varför. Självklarheter!
Haha! Så vraför måste det göras?
Citera
2019-05-24, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Brukar du köpa deras muffins ändå?
Nej. Vem vill äta sönderklämd mat? Brukar du själv köpa sönderklämt bröd, kött, grönsaker, yoghurt?
Citera
2019-05-24, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Tycker du ska kolla med butiken om dom har övervakningsfilm, du bör verkligen gå till botten med det här problemet så vi alla kan få en god natts sömn.
Dom lär väl inte få visa övervakningsfilm för utomstående? Är det lagligt att sätta upp en egen GoPro kamera riktad mot muffinshyllan och filma? Det står ju i affären att dom har övervakningssystem så helt olagligt kan det väl inte vara?
Citera
2019-05-24, 18:56
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Nej. Vem vill äta sönderklämd mat? Brukar du själv köpa sönderklämt bröd, kött, grönsaker, yoghurt?
Kan kött bli sönderklämt?
Citera
2019-05-24, 19:01
Medlem
Kokosbollar är roliga att klämma sönder. Riktigt skön känsla i kroppen när man får mosa in förpackningen till en platt pannkaka.
Citera
2019-05-24, 19:13
Medlem
Har ni någon gång sett någon klämma sönder muffinsen? Nej, ingen annan.

Vad var det för person? Sjuk typ.

Vem var det? Vem var det som klämde? Det är jag som klämmer på muffins.
Har ni själva klämt sönder muffins i affären? Se ovanstående

Varför? Det är en sjuk drift, en perverterad instinkt.

Hur var det? Det var skönt, tillfredsställande; hur kändes det för dig?

Vad hände sen? Jag torkade av mig.
Citera
2019-05-24, 19:17
Medlem
Astrorbits avatar
Härligare dock när man tar sig på ollonet och smeker alla äpplen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in