Citat:
Ursprungligen postat av
asf
kan inte uttala mig om surfplattan som sådan för den vet jag inte mycket om, men personligen hade jag inte bundit upp mig i 24 månader i dagsläget. telia kommer lansera fri surf i mitten på juni för 589kr/mån och efter det kommer tre bli tvungna att anpassa sina priser på privatmarknaden.
https://www.telia.se/mersurf
tres abonnemang med fri surf är t.om. dyrare än vad telias nya priser och det kommer aldrig funka (om man jämför endast abonnemangen utan telefon), dom måste göra något åt sina priser. det som gör tre unika är deras 3världen där man kan surfa i många länder utanför europa om man binder sig i 24 månader, men det verkar endast gälla deras mobilabonnemang. kolla på tres företagsabonnemang som man släppte för några veckor sedan, du får fri surf för 249kr/mån, är man beredd att binda upp sig i 24 månader får man 3världen som är guld värt om du ska resa mycket utanför europa. det är inte omöjligt att tre kommer ha liknande priser på deras privatabonnemang, men det får framtiden utvisa.
Ok, det kan alltså hända en del nästa månad...
Har hallon 200gig via en router med en inpluggad 4g Dongle i dess usb port.
Betalar 299kr i månaden
Läste här om unlimited toghether som om man är minst tre personer kan få för 349kr hos tele2. Med obegränsad surf, men man måste skicka sms då och då och får då 5gig i taget?
Verkar bökigt om jag kör som idag?
Läste hos tre att de har obegränsad surf för 399kr 24 månader då får man en 4g router som annars kostar 2500kr typ, detta gäller mobilt bredband. Får man behålla routern sen?
Jag behöver nog mobilt bredband ca två år till, sen blir det fiber.
Använder två mobiler men de klarar sig på varsitt wifog kort.