Citat:
Ursprungligen postat av
SmyghukareN
Hej!
Som jag skriver, är det bara jag som tycker att allt bara blir dyrare?
Eller inbillar jag mig, borde finnas statistik över det hela någonstans.
Bensinen ja, men tycker mig märka att allt smyger sakta uppåt.
Vet att staten har skumma inflationsmål, och lika skumma sätt att mäta, vet inte om just detta är resultatet.
du ser att folk tycker det är dyrt med drivmedel när det i princip är helt öde på gatorna efter arbetstid, maten har också blivit myclket dyrare och någon måste betala för alla bidrag muslimerna samlar på sig och att gränsen 'r vidöppen, bevakas inte, mot danmark. hade ju varit smartare att inte öka det som konsumeras mest och behlvs av de som har riktiga jobb men för att fatta enkla samband som de måste man ha normalintelliogens, det har inte bastarden löfvén och hans rövpolare för de har aldrig haft riktiga jobb. de åker taxi, bil eller regersingsflyg eller sas första klass så för dem är det alltid någon annan som betalar och så har det altid varit.
det senaste jag hört är att idioterna på SR plockar bort en del av mätpunkterna för att inflationen är så hög för att demente baltidioten ingves sänkt valutan och inflationen drog iväg, så för att mörka att inflationen är så hög som den är plockar man bort det som drar iväg prismässigt fast det är sådant som är inhemsk konsumtion för att folk inte ska reagera på hur hög inflationen är och hur dyrt allting har blivit. det är därför om bastarden säger att man ska rösta kommunistiskt så letar man rätt på de värsta nazisterna som ställer upp och lägger sin röst där. man gör allt tvärtom så att de äckliga och stinkande politiker och journalister som stryker omkring här inte har något de kan ljuga om.