2019-05-22, 18:07
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Haha, den feta losern som la ner sin röst i ena omröstningen om artikel 11-13 och röstade fel andra gången.

Han är hela orsaken att jag aldrig någonsin skulle få för mig att rösta på SD i EU-valet.

Förstår att en kvinna skulle bli äcklad av att bli vidrörd av han. Vad man saknar i utseende får man ta igen i intelligens eller karisma. Peter Lundgren har inget av det.

Han är nog väldigt bra på att suga partikuk och lobbykuk dock.
Citera
2019-05-22, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajasmicra
Tja, du får ju ha din upplevelse . Men de utrensningar som SD gjort under åren talar ett annat språk till mig. (Kontra andra partier.)

Så är det ju. Vänsterliberala debattörer hävdar dock motsatsen. Dessutom har GM och BO har satt sig ner och rett ut saken. Jag förstår inte riktigt hur det är att hyckla när inte ens kvinnan själv vill ta det vidare? Kan någon förklara?
Citera
2019-05-22, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Haha, den feta losern
Härligt att ni antirasister är så toleranta och inte dömer folk efter yttre attribut som utseende, hudfärg eller vikt.
Citera
2019-05-22, 18:13
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Såklart man inte kan ha två tankar i huvudet samtidigt, dumt av mig. Hur skulle det se ut med människor som klarade av att tugga tuggummi och gå samtidigt, glömde att det var Sverigedemokrater på flashback jag diskuterade med

Då kan man ju naturligtvis inte kritisera flera partier samtidigt som man belyser hyckleriet med att vara för högre straff förutom när det gäller företrädare för SD.

En sak i huvudet, mer än så går ju naturligtvis inte.

Jösses...

Härligt att du åtminstone erkänner att du är en hycklare som enbart gnäller på SD, medans du inte gnäller på ditt eget parti. Det ser man ganska enkelt genom din posthistorik.
Citera
Medlem
Andrea600s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Och man ska också ha respekt för att båda har rett ut detta på ett vuxet sätt och gått vidare. Och kvinnan säger uttryckligen att hon är besviken på Winberg som spelat in hennes samtal utan vetskap, och sedan läckt det till pressen över ett år senare i uppenbart syfte att skada SD för att hon har flyttats ner på valbar listan. Apor finns det inom båda könen.

Jag håller med dig. Apor finns på båda ställen.

Vad jag kan tycka är att Vi som väljare skall kunna kräva moral från Alla våra politiker. För min del spelar det ingen roll vilket part de kommer ifrån. Några har ju sedan tidigare åkt ut från flera partier. Vilket är bra.

Varför tycker jag så då... Jo för är inte moralen hög inom politiken sprids den snabbt ut hos allmänheten.
Citera
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Haha, den feta losern som la ner sin röst i ena omröstningen om artikel 11-13 och röstade fel andra gången.

Han är hela orsaken att jag aldrig någonsin skulle få för mig att rösta på SD i EU-valet.

Förstår att en kvinna skulle bli äcklad av att bli vidrörd av han. Vad man saknar i utseende får man ta igen i intelligens eller karisma. Peter Lundgren har inget av det.

Han är nog väldigt bra på att suga partikuk och lobbykuk dock.

Peter följer väl partilinjen. Ibland är man för EU och ibland emot. Sånt kan ändras över en natt. Att Peter inte kan skilja på två knappar är inte så svårt att förstå. Han var kanske bara bakfull och då ursäktar spriten faktiskt allt.

Peter är en mycket god representant för att företräda SD i EU och det ställer sig hela partiet bakom!

Och väljarna på lördag!
Citera
2019-05-22, 18:15
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Härligt att ni antirasister är så toleranta och inte dömer folk efter yttre attribut som utseende, hudfärg eller vikt.
Vad får dig att tro att jag är antirasist? Mitt påpekande om hans genomfula yttre och inre attribut?

Nej, jag är inte antirasist. Jag säger att detta exemplar är en skam för den vita rasen.
Citera
2019-05-22, 18:15
Medlem
Man kan inte ha den tafsande fetknoppen Lundgren på listans första plats. Det borde liberalen Jimmie förstå. Eller?
Citera
2019-05-22, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrea600
Jag håller med dig. Apor finns på båda ställen.

Vad jag kan tycka är att Vi som väljare skall kunna kräva moral från Alla våra politiker. För min del spelar det ingen roll vilket part de kommer ifrån. Några har ju sedan tidigare åkt ut från flera partier. Vilket är bra.

Varför tycker jag så då... Jo för är inte moralen hög inom politiken sprids den snabbt ut hos allmänheten.

Om du bara visste hur utbrett det är. Det är bara en bråkdel som blir påkommen.
Citera
2019-05-22, 18:18
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Att Peter inte kan skilja på två knappar är inte så svårt att förstå.
Peter är en mycket god representant för att företräda SD i EU och det ställer sig hela partiet bakom!
Haha, osäker om du är ironisk eller inte.
Citera
2019-05-22, 18:23
Medlem
Pajasmicras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4637
Så är det ju. Vänsterliberala debattörer hävdar dock motsatsen. Dessutom har GM och BO har satt sig ner och rett ut saken. Jag förstår inte riktigt hur det är att hyckla när inte ens kvinnan själv vill ta det vidare? Kan någon förklara?
SD:hat i kombo med möjligheten till allmänt åtal? Vi har rätt märklig lagstiftning här och där.
Citera
2019-05-22, 18:26
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Man kan inte ha den tafsande fetknoppen Lundgren på listans första plats. Det borde liberalen Jimmie förstå. Eller?
Det är väl just placeringen som är den egentliga anledningen till att dom inte plockar bort honom.
Någon annan anledning kan åtminstone inte jag se
Senast redigerad av locknloll 2019-05-22 kl. 18:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in