2019-05-22, 16:27
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Och kvinnosyn. Våldtäcksmentalitet att tvinga sig på en kvinna så som bara SD-toppen Peter L tillåts göra. Hujedanimej om några inga ensamkommande skulle göra något sånt. Hur skulle det se ut med invandrares händer på Peters paxade pattar.

Å nej, äganderätt till sjuk kvinnosyn slås noga vakt över av Åkeson och & och är ett privilegium för politrukerna i SD toppen.

Du verkar inte fatta att kvinnor som väljer att företräda SD också ger upp rätten till att bestämma över sin egen kropp. Så dina fula insinuationer om "politruker och privilegium" går jag inte på.

Peter Lundmark kan inte ha gjort fel då han är SD-politiker. Vad är det du inte förstår? Allt är ju någon annans fel. Peter kan helt enkelt inte göra fel, han är väl karl nog att avgöra vilka bröst han ska tafsa på? Allt är bara ett klassiskt exempel på hur fel det blir inom ett parti om man ger kvinnor makt. Det fattar alla SDare!

Hela denna affär gynnar bara SD och lockar jagsvaga undergivna kvinnor att lämna sofflocket på lördag!
Citera
2019-05-22, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Anser du att PL agerat fel?
Klart han gjorde fel när han lade händerna på rattarna, men det vore ju löjeväckande att ta upp det i en domstol eller ge honom sparken för det. Var går gränsen för hur mycket av oönskade mänskliga beteenden som skall regleras av rättsväsendet? Jag tycker det är helt fel och oansvarigt när folk nyser på bussen utan att hålla handen för munnen, eftersom de sprider sina virus och gör medpassagerare sjuka. Kanske är det nästa oönskade beteende som behöver regleras av paragrafer? För vi människor klarar ju inte av att lösa det på egen hand, eller?
Citera
2019-05-22, 16:32
Medlem
M Nordströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Peter Lundgren gör comeback!

Hur fan kan SD:s ledning vara så dumma att släppa fram honom när han nu är under förundersökning för sexuellt ofredande? Han kommer ju bli totalsågad oavsett vad han säger. Dessutom blir det bara ännu mer för media att skriva om honom

Förstår inte det heller. Han är ju ett riktigt sänke för (SD) snacka om självskadebeteende av partiet. Men som sagt för min del spelar det ingen roll efter som jag ej skall rösta på dom i EU valet.
Citera
2019-05-22, 16:33
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baertling
Lille vän, om du nu ska försöka köra med en mästrande härskarteknik så bör du åtminstone se till att ha rätt i sak. Du ser så löjlig ut annars...
"Peter Lundgren polisanmäldes av en privatperson under tisdagen"
https://www.expressen.se/nyheter/eu-valet-2019/forundersokning-mot-peter-lundgren-inleds/

För övrigt faller sexuellt ofredande under allmänt åtal varför åklagaren är skyldig att utreda detta.
Att man sedan ser det som en bedrift att ha 'klämt på en tutte', och därför väljer att kryssa personen ifråga, säger nog mer om dig än om alla 'retards vi har i Sverige'.

Du verkar ju helt bakom flötet! Peters stora bedrift är ju att han lyckas övertyga precis alla på ett helt trovärdigt sätt i Youtubefilmen att den där fula och slampiga kvinnan som bjöd ut sig som värsta horan och utnyttjade hans tillfälliga svaghet i berusningen faktiskt har förlåtit honom.

Dessutom vet du väl inte hur bra han var då han klämde. Jag kan med stolthet säga dig att han antagligen klämde på tutten på ett väldigt bra sätt eftersom han är SDare!

Det är företrädare som Peter Lundgren som gör riktiga SDare stolta.
Citera
2019-05-22, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Du verkar inte fatta att kvinnor som väljer att företräda SD också ger upp rätten till att bestämma över sin egen kropp.
Hon har ju bestämt över sin egen kropp. Hon sade ifrån och då slutade han. Sedan har de pratat om det, han har bett om ursäkt, bättrat sig, och inte gjort om det, sedan har hon förlåtit honom och de har lagt den lilla trätan bakom sig.

Känns ju som ett betydligt värre övergrepp att hon nu blir uthängd inför hela svenska folket och tvångs-metoo:ad.
Citera
2019-05-22, 16:35
Medlem
Innan sa retardet att han inte ska vara med i debatterna men nu har han ändrat sig. SD skitar brukar ju tråla på FB hela tiden för man själv är en skit att ingen normal vill ha med en att göra. Samma som med journalister och poliser. Nej, nu måste jag spy.
Citera
2019-05-22, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baertling
Lille vän, om du nu ska försöka köra med en mästrande härskarteknik så bör du åtminstone se till att ha rätt i sak. Du ser så löjlig ut annars...
"Peter Lundgren polisanmäldes av en privatperson under tisdagen"
https://www.expressen.se/nyheter/eu-valet-2019/forundersokning-mot-peter-lundgren-inleds/

För övrigt faller sexuellt ofredande under allmänt åtal varför åklagaren är skyldig att utreda detta.
Att man sedan ser det som en bedrift att ha 'klämt på en tutte', och därför väljer att kryssa personen ifråga, säger nog mer om dig än om alla 'retards vi har i Sverige'.

Det finns säkert nån retard där ute som lämnat in en anmälan. Men den går inte så fort till särskilda åklagarkammaren. Den här förundsökningen är politiskt öppnad av åklagaren. Men som GW Persson säger så kommer den läggas ner direkt om offret inte vill medverka. Så, slutsatsen är att ni PK och retards borde lägga er tid på vettigare saker. Detta är bara dead end.
Citera
2019-05-22, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Klart han gjorde fel när han lade händerna på rattarna, men det vore ju löjeväckande att ta upp det i en domstol eller ge honom sparken för det. Var går gränsen för hur mycket av oönskade mänskliga beteenden som skall regleras av rättsväsendet? Jag tycker det är helt fel och oansvarigt när folk nyser på bussen utan att hålla handen för munnen, eftersom de sprider sina virus och gör medpassagerare sjuka. Kanske är det nästa oönskade beteende som behöver regleras av paragrafer? För vi människor klarar ju inte av att lösa det på egen hand, eller?

Ändå ganska målande att SD:s väljare i regel efterfrågar hårdare straff för sexualbrott men det verkar inte gälla här?

Låt mig gissa, nu kommer en radda argument om "riktiga sexualbrott". Bespara mig den tack.
Citera
2019-05-22, 16:41
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Hur fan kan du påstå att skrika att man vill knulla är grövre än att ta en kvinna på brösten. Dessutom under bh och kläder. Däremot är det riktigt patetiskt

Nu glömmer du att Peter är Sverigedemokrat och självklart ska bedömas med en helt annan måttstock eftersom media är så dumma mot dem. Kvinnan var ju redan SD-männens egendom och kanske ville Peter inte slita på det dyra tyget i BHn så han undvek att ta direkt på tyget.

Finns ingen chans att denna påhittade löjliga affär där de båda redan gått ut och berättat vad som hänt faktiskt har hänt om det inte finns en dom!

SD får minst över 40% på lördag tack vare detta belöningstafsande från Lundgrens sida.
Citera
2019-05-22, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Det finns säkert nån retard där ute som lämnat in en anmälan. Men den går inte så fort till särskilda åklagarkammaren. Den här förundsökningen är politiskt öppnad av åklagaren. Men som GW Persson säger så kommer den läggas ner direkt om offret inte vill medverka. Så, slutsatsen är att ni PK och retards borde lägga er tid på vettigare saker. Detta är bara dead end.

Så när en politiker öppet erkänner brott är det plötsligt politiskt när åklagare inleder förundersökning?

Tillägg: I övrigt ser jag inte GWs poäng. Visst har han rätt att huvudregeln är att mål läggs ned om BO inte vill medverka då bevisläget blir klent. Här är dock bevisläget oerhört bra oavsett om BO vill medverka eller ej så ser ingen anledning att den skulle läggas ned.
Senast redigerad av Nulb 2019-05-22 kl. 16:44. Anledning: Tillägg
Citera
2019-05-22, 16:43
Medlem
Enligt Soraya Post brukar hon och Lundgren umgås. Undrar om han får ta henne på pattarna?
Citera
2019-05-22, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Ändå ganska målande att SD:s väljare i regel efterfrågar hårdare straff för sexualbrott men det verkar inte gälla här?

Låt mig gissa, nu kommer en radda argument om "riktiga sexualbrott". Bespara mig den tack.
Exakt. Det är en djävla skillnad på att klämma en tutte än att begå grova våldtäkter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in