2019-05-22, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cidroN
Öppnade ni dokumentet nån gång?

Tror vi tolkar "häva hemligstämpeln" på olika sätt helt enkelt

Precis, det var olika tolkningar. Jag menade att dokumenten fortfarande är redigerade.
Citera
2019-05-22, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Precis, det var olika tolkningar. Jag menade att dokumenten fortfarande är redigerade.
Det viktiga är väl att FBIs skäl för att undersöka Page var fullt legitima? Detta tycker jag framgår tydligt.
Citera
2019-05-22, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower

Det är därför det är skönt att du länkar till vad du faktiskt baserar det du skriver om så att man själv kan skapa sig en uppfattning istället för att bara ta dig på orden till skillnad från det här under.

Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Det viktiga är väl att FBIs skäl för att undersöka Page var fullt legitima? Detta tycker jag framgår tydligt.

Med så mycket som är hemlighetsstämplat i dokumentet vore det intressant och veta hur du vet att dom var fullt legitima?
Citera
2019-05-22, 10:19
Medlem
Citat:
Det är därför det är skönt att du länkar till vad du faktiskt baserar det du skriver om så att man själv kan skapa sig en uppfattning istället för att bara ta dig på orden till skillnad från det här under.

Med så mycket som är hemlighetsstämplat i dokumentet vore det intressant och veta hur du vet att dom var fullt legitima?
Därför att jag läst de delarna som inte är hemligstämplade men eftersom du är Flashbacks drygaste och dummaste skribent så räcker inte detta för dig. Det räcker för alla andra.
Citera
2019-05-22, 10:21
Medlem
Citat:

Visst dokumenten som visar ansökan till FISC (Foreign Intelligence Surveillance Court) att avlyssna Carter Page i Trump's kampanj 2016, i redigerad form:

https://int.nyt.com/data/documenthelper/95-carter-page-fisa-documents-foia-release/full/optimized.pdf

Sally Yates, dåvarande biträdande Justitieminister godkänner ansökan oktober 2016:

Citat:
Accordingly, I approve the filing of this application regarding Carter W Page with the court.
Efter 90 dagar löper ansökan/warrant ut och måste förnyas:

Citat:
This authorization regarding Carter W Page expires at eastern time ..day january 2017.
Rosemary M Collyer, Judge - United States Foreign Intelligence Surveillance Court.

Sedan förnyades ansökan tre gånger till..
Citera
2019-05-22, 10:23
Medlem
Q förutspådde ju att förra veckan skulle bli en "BOOM WEEK". Låter ju nästan som stora saker skulle avslöjas. Någon som märkte något stort som kan vara relevant för tråden?
Citera
2019-05-22, 10:25
Medlem
Citat:
Därför att jag läst de delarna som inte är hemligstämplade men eftersom du är Flashbacks drygaste och dummaste skribent så räcker inte detta för dig. Det räcker för alla andra.

Att du har läst de delar som inte är hemlighetsstämplade räcker för hela Flashback utom för mig?

Ondahamstern kan du bekräfta att det Alpoxen säger stämmer i ditt fall, tolkar tystnad som ett nej...

Men absolut jag kan ge dig chansen till en seriös diskussion. Berätta vilken sida samt citera där det bekräftas att FBIs skäl var fullt legitima. IOM att HELA FLASHBACK förutom jag köper det du säger måste det ju vara svart på vitt och inte bara din tolkning, eller hur?
Senast redigerad av cidroN 2019-05-22 kl. 10:37.
Citera
2019-05-22, 11:32
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Att du har läst de delar som inte är hemlighetsstämplade räcker för hela Flashback utom för mig?

Ondahamstern kan du bekräfta att det Alpoxen säger stämmer i ditt fall, tolkar tystnad som ett nej...

Men absolut jag kan ge dig chansen till en seriös diskussion. Berätta vilken sida samt citera där det bekräftas att FBIs skäl var fullt legitima. IOM att HELA FLASHBACK förutom jag köper det du säger måste det ju vara svart på vitt och inte bara din tolkning, eller är hur?

Jag kan bara tala för mig själv precis som du bara kan tala för dig själv.

Men allt tjat om att FISA rapporten ska släppas och allt annat trams är inget annat än ett försök till att flytta fokus.

Om man kräver att denna ska vara helt oredigerad så gäller samma sak för Muellers rapport.

Eller är det okej att Trump döljer sina brott?
Citera
2019-05-22, 11:34
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Q förutspådde ju att förra veckan skulle bli en "BOOM WEEK". Låter ju nästan som stora saker skulle avslöjas. Någon som märkte något stort som kan vara relevant för tråden?

Trump förlorade i domstolen rörande att blocka demokraterna från att komma åt hans finanser.

Men det är mer denna vecka men ändå
Citera
2019-05-22, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Det var det vanliga ...
Vilseleda Deep State aktörerna grejen.
Dvs att nått ska hända, men det händer inte.
Kanske för att få Deep State att göra nått drastigt.
Typ NZ attentatet, tidigare i vår.
Citera
2019-05-22, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag kan bara tala för mig själv precis som du bara kan tala för dig själv.

Men allt tjat om att FISA rapporten ska släppas och allt annat trams är inget annat än ett försök till att flytta fokus.

Om man kräver att denna ska vara helt oredigerad så gäller samma sak för Muellers rapport.

Eller är det okej att Trump döljer sina brott?

Frågar du mig tycker jag att transparens är a och o. Med andra ord så lite som möjligt eller inget bör vara sekretess oavsätt vilken sida av bron man står på.
Citera
2019-05-22, 13:09
Medlem
Citat:
Frågar du mig tycker jag att transparens är a och o. Med andra ord så lite som möjligt eller inget bör vara sekretess oavsätt vilken sida av bron man står på.

Vem är det som satt sekretess då? Kan inte Trump häva den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in