2019-05-21, 22:58
Medlem
gato12s avatar
hehe, Mats Sundin missade sig själv i "gissa fejset"
2019-05-21, 22:59
Medlem
Tycker inte det var särskilt bra frågor eller svar från Grönborg.

Alla vet att Lehman är en vimsig idiot som knappt kan något om hockey trots 13 år i hockeystudion.
Minns någon när hon intervjuade Erik Karlsson på isen precis efter en förlorad final mot Kanada i JVM? Socialt inkompetent och så vimsig i bollen att hon inte kan komma ihåg vad det står i en match om hon inte kollat på tavlan två sekunder tidigare..

https://www.youtube.com/watch?v=CrAKuHBY2A8
2019-05-21, 23:00
Medlem
perry2s avatar
Var kan jag se +- i denna match?
2019-05-21, 23:01
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Vad skulle han ha gjort tycker du? Möjligtvis tagit en timeout och rytit ifrån.
Det är ju uppenbart att han skulle gjort saker annorlunda i första pausen. Säga andra saker, ha andra idéer, vad fan som helst. Och ja, en jävla time-out hade varit att föredra istället för att bara handfallen stå och stirra som en jävla apa på förnedringen.

Jag ifrågasätter kraftigt hans ledarskap.
2019-05-21, 23:02
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Var kan jag se +- i denna match?

IIHF
2019-05-21, 23:03
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Det är ju uppenbart att han skulle gjort saker annorlunda i första pausen. Säga andra saker, ha andra idéer, vad fan som helst. Och ja, en jävla time-out hade varit att föredra istället för att bara handfallen stå och stirra som en jävla apa på förnedringen.

Som vunnit två VM-guld i rad?
2019-05-21, 23:04
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
IIHF

Har kollat där
Länka direktlänk
2019-05-21, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork

Man kan ifrågasätta hans ledarskap men faktum är ändå att han har levererat som förbundskapten.
2019-05-21, 23:06
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Nu har han iofs vunnit 2 raka VM guld så jag tycker vi ska ta det lugnt med att såga honom allt för mycket.
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Som vunnit två VM-guld i rad?
På straffar. Varav den senaste kom mot Schweiz. Vi åkte ut i kvartsfinal mot Tyskland i OS. Så jävla imponerande är inte hans facit.
2019-05-21, 23:07
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Score123
Man spelar med en puck, matchen spelas 5-mot-5, när lag har spelare utvisad eller uttagen/uttagna målvakter kan det till och med bli spel allt från 3-mot-3 till 6-mot-6. Om en match skulle sluta oavgjord efter 60 min, då kan förlängningen spelas i 3-mot-3, 4-mot-4 och 5-mot-5 beroende på vad det är för matchtyp.

Hoppas du har lärt dig något

Har det någonsin spelats 6-6 i en match? Skulle vara intressant att veta. Kanske kan det vara så om båda lagen måste vinna båda poängen/extrapoängen,men vete faan. Vet du?
2019-05-21, 23:07
Bannlyst
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/lAJ533/rikard-gronborg-surnade-till-efter-matchen
2019-05-21, 23:09
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/lAJ533/rikard-gronborg-surnade-till-efter-matchen

Förstod väl det!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in