2019-05-21, 22:52
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozzzt
Vilket jävla skitsnack. Man skämmer ur sig med obefintlig coaching i 2a perioden, då ska man för i helvete ta kritiken med mössan i hand.

Grönberg ska hålla käften och snällt svara på frågorna.

"Du sa att ni går bort er", "Nej, det sa jag inte."

Att hon inte lyckades snappa upp vad han sa är väl ändå rätt anmärkningsvärt, det om något är oproffsigt era lallare.

Att Grönborg brusar upp efter en förlust orkar jag inte ens gå igång på... Znark.
Senast redigerad av vegege 2019-05-21 kl. 22:55.
2019-05-21, 22:53
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Kollar på intervjun med Grönborg och helvete vilken pissig attityd han har. Beter sig som en femåring.

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Sverige kommer att förlora om dom lallar igen. Spelar ingen roll vad som står på pappret.

Jo, men Finland har ju också lallat lagom de senaste matcherna. Ett lallande Liiga-lag är alltid sämre än ett lallande NHL-lag.
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Kanda - Schweiz

USA - Ryssland

Tyskland - Tjeckien

Finland - Sverige

Alla matcher har ett moment av match i matchen, genom sin historia/beröringspunkter. Märkligt.

Kanada-Schweiz; Menar du språket då, eller?
Avslutad
Grönborg är förfan totalt jävla värdelös, att se tre kronor förfalla så totalt i andra perioden och samtidigt står grönborg helt passiv, blek och gör inte ett skit i båset för att vända smeten. Det syntes tydligt vad som saknades, våga vårda puck, spela med uppoffring och hjärta i defensiven.

Istället blev det totalt förfall, man slänger bara iväg puckar och inget hjärta.. En tidig jävla timeout hade suttit fint.
2019-05-21, 22:55
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede

Vad fasiken säger jag???!!! Kanada är ju franskspråkigt - sorry för ett idiotiskt inlägg från min sida... Skäms!!!
Medlem
MandarinSallads avatar
Haha, helvete vad pinsam stämning. Undrar vad Roger Rönnberg tänkte där.
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Dom har ju mötts mycket senaste åren där Schweiz faktiskt vunnit.
Medlem
Browndawgs avatar
Alla som tycker att Grönborg var bra i intervjun och betedde sig OK borde se den igen. Fyfan vad pinsam gubbe.
2019-05-21, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GetStitches
Grönborg är förfan totalt jävla värdelös, att se tre kronor förfalla så totalt i andra perioden och samtidigt står grönborg helt passiv, blek och gör inte ett skit i båset för att vända smeten. Det syntes tydligt vad som saknades, våga vårda puck, spela med uppoffring och hjärta i defensiven.

Istället blev det totalt förfall, man slänger bara iväg puckar och inget hjärta.. En tidig jävla timeout hade suttit fint.

Nu har han iofs vunnit 2 raka VM guld så jag tycker vi ska ta det lugnt med att såga honom allt för mycket.
2019-05-21, 22:56
Medlem
Score123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Ja haha kan du inte berätta mer om hockey. Det är inte bäst av 7 säger du. Åfan. Spelar man med en puck eller två?

"60 min that's it" får vi hoppas på. Annars väntar förlängning och då är det inte "that's it".

Man spelar med en puck, matchen spelas 5-mot-5, när lag har spelare utvisad eller uttagen/uttagna målvakter kan det till och med bli spel allt från 3-mot-3 till 6-mot-6. Om en match skulle sluta oavgjord efter 60 min, då kan förlängningen spelas i 3-mot-3, 4-mot-4 och 5-mot-5 beroende på vad det är för matchtyp.

Hoppas du har lärt dig något
2019-05-21, 22:58
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Grönborg var väldigt oproffsig, han måste vara medveten om att hans lön (ett tag till) betalas av svenska skattebetalare. Ödmjukhet är bra i bland och givetvis måste han förklara sitt agerande, eller brist på agerande rättare sagt.

Hur menar du nu.... Inte är det väl skattepengar som går till spelare/organisation eller har jag tappat det. IOK är väl kanske lite skattefinansierat men det är väl bara garanti att staten ska gå in och täcka eventuella förluster,
2019-05-21, 22:58
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vegege
En relevant fråga? Vad menar du? Citatet löd:

"Du sa att ni går bort er", "Nej, det sa jag inte."

Det är väl oproffsigt av Lehmann, om någon?

Nej, den var kanske inte perfekt, men reaktionen på det var femåringsnivå.

Sedan tycker jag Svts experter och studion kan bytas helt.
Senast redigerad av AtlasShrugged 2019-05-21 kl. 23:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in