2019-05-21, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Menar du Lundgren begått ett sexualbrott? Det har jag inte hört något om. Har du en länk? För övrigt vad har Lundgrens tafs att göra med invandrares våldtäkter?
Ja, händer på en kvinnas bröst råkar vara ett sexualbrott om det sker mot hennes vilja.
Om det skett eller inte vet jag inte men en dålig förklaring är inget förnekande. Att han sedan inte kommer anmälas är ännu värre då han själv representerar ett parti av moralens väktare.

Skiter fullständigt i varenda politikerskandal vi haft. Händer på en kvinnas bröst är den värsta med tanke på det partiets värderingar samt snack om just sexualbrott.
Slänger de inte ut honom så har den mansklubben förlorat all trovärdighet.
Citat:
Ursprungligen postat av OY
PL har inte våldtagit någon. Han har tafsat på ett bröst i fyllan, inte tilltvingat sig något efter kvinnans motstånd, bett om ursäkt, kvinnan har strukit ett streck över händelsen och gått vidare.
😂😂😂
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Snarare att det var den utsatta kvinnan som hade en bra förklaring..
😂😂😂

Otroligt.
När det gäller SD så kommer de undan med vad som helst. Deras väljare har nolltolerans mot andra man sticker hellre ut sina egna ögon enbart för att slippa se något de kan kritisera partiet för. Snacka om det sista Kommunistpartiet.
Citera
2019-05-21, 07:32
Medlem
Istället för nolltolerans mot "rasism" borde SD infört nolltolerans mot alkohol. Varför ska det festas hela tiden? Patetiskt, man har ett land att rädda, det är viktigare än festa på skattepengar.

Jag röstar på Afs i EU-valet. Har tröttnat på inkompetensen i SDs ledning, att de uteslöt Kasselstrand visar på hur rädda de är för begåvade nationalister.
Citera
2019-05-21, 07:34
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Jag har samma kritik här som mot #metoo-kampanjen. Om man anser man blivit utsatt för/bevittnat ett brott anmäler man det i samband med händelsen. Inte 1,2, 10, 20 eller 30 år senare. I detta fall i samband med en valrörelse, då är man en falsk, kalkylerande människa som vill dra personlig vinning på ett brott.
Har jag alltså fattat saken rätt:

Lundgren har tagit en brud på lökarna i ett hotellrum. Hon har berättat det för en kompis. Sen har hon åkt på semester med Lundgren. En tredje person har rapporterat detta till media? Vilken jävla icke-nyhet!
Citera
2019-05-21, 07:34
Bannlyst
Varför pixlar all media den utsatta kvinnan när hon själv vill synas på youtube-klippet?
Citera
2019-05-21, 07:38
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos

Lundgren har tagit en brud på lökarna i ett hotellrum. Hon har berättat det för en kompis. Sen har hon åkt på semester med Lundgren. En tredje person har rapporterat detta till media? Vilken jävla icke-nyhet!
Nåt sånt ja...
Citera
2019-05-21, 07:41
Medlem
Jag tycker det är en bra ny strategi av SD, det här skulle de gjort tidigare!
Slut med panikartade avsked o att dansa efter Baas o Expos pipa. Skulle tro att de är bekymrade idag 😁
Citera
2019-05-21, 07:43
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Satt och kollade på tv4 nyheterna igår vid 22 och då var de väldigt upprörda och det spelade ingen roll att kvinnan inte verkade vilja anmäla. Deras politiska "expert" sa att det inte var första gången en SD politiker blivit anmäld för sexuella trakasserier. Intressant att de sa anmäld då det här inte verkar anmält och inte fälld för sexuella trakasserier. Ibland är media väldigt noga med att om man inte är fälld så är man oskyldig men det beror nog på vilket parti som de granskar
Citera
2019-05-21, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Hade det varit ett afghanskt flyktingbarn hade sd yrkat på offentlig bålbränning.

Pinsam, som vanligt.

När har SD någonsin i något sammanhang yrkat på ”offentlig bålbränning”?

Tror knappast heller att de förespråkat dödsstraff för sexuellt ofredande.

Är själv inte SD och har inte följt debatten till 100%, så du kanske har rätt.

Men om inte, och du fortsätter på det här viset, så kommer du bara att dra löje över dig och dina meningsfränder.

Vänstern faller på eget grepp och det är ett nöje att skåda.
Citera
2019-05-21, 07:45
Medlem
lillapaddingtons avatar
Fyfan. Ser ut som att Karlsson sitter med en pistol bakom kameran. Så påtvingat. Så oäkta när kvinnan enligt uppgifter är beroende av pengarna från SD, dvs hon kan inte lämna.

Sen förstår jag inte hur man kan föredra lastbilschauffören Peter framför Kristina. Lyser okunnighet igenom honom.
Senast redigerad av lillapaddington 2019-05-21 kl. 07:49.
Citera
2019-05-21, 07:47
Medlem
coreyhartfanclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Varför pixlar all media den utsatta kvinnan när hon själv vill synas på youtube-klippet?
För att de vet att väldigt få av sina läsare kommer se youtube-klippet utan istället väljer att få all info från dem.
Citera
2019-05-21, 07:48
Medlem
Haha, vilken jävla apflock det där är
Citera
2019-05-21, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos

I sak håller jag med.
Men representerar du ett parti som vill höja straff o då rejält för sexualbrott blir det en riktigt stor skandal när man själv fastnar med fingrarna i kakburken.
Bäst av allt är när just det partiet får skit för att vara ett kvinnofientligt parti.

Nu är det SD det handlar om. Ett parti som borde förstå att deras väljare är små barn. Barn gör inte som du säger utan barn gör som du gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in