2019-05-20, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Ändå vill de bli tagna på allvar. Jag förstår att merparten av SD:s väljare är män och jag förstår att kvinnor som Winberg inte får den respekt de förtjänar i partiet - så varför inte bara säga som det är.

SD är inte ett parti som alla andra. SD är ett parti där kvinnor inte har någon som helst inflytande alls.

Endast om man tillhör de fyras gäng har man något inflytande i SD. Det är så de vill ha det, för att behålla makten.
Citera
2019-05-20, 22:11
Medlem
trailblasers avatar
Kan någon svara på om MSM har gått ut med det faktum att Peter och kvinnan idag är vänner och till och med umgås?

Jag frågar eftersom jag skyr media som pesten när drevet går. Det blir så obalanserat.
Citera
2019-05-20, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MVW
Endast om man tillhör de fyras gäng har man något inflytande i SD. Det är så de vill ha det, för att behålla makten.

Inte så många kvar av de fyras gäng dock.
Citera
2019-05-20, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Jag åt kvinna och tycker att det hela är osmakligt. Jag är inte den enda.
Visst är det så. Men det lär knappast påverka valutgången utom på randen, både uppåt och neråt. Vilken man kvinna eller man har inte blivit tafsad på under en blöt fest? Nu är ju Peter egentligen för gammal för sant här, och borde veta bättre, men någon enorm sak är det knappast. Däremot är det politik.
Senast redigerad av Fnysington 2019-05-20 kl. 22:15.
Citera
2019-05-20, 22:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av scheele
Nej, det kan jag inte ens tycka är ett skämt, en gentleman sysslar inte med sådana dumheter. Inte ens ett paltjon kan väl tro att det går hem som raggning med kvinnor idag...
Vem sa att det var en "raggning"...
Citera
2019-05-20, 22:17
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Kan någon svara på om MSM har gått ut med det faktum att Peter och kvinnan idag är vänner och till och med umgås?

Jag frågar eftersom jag skyr media som pesten när drevet går. Det blir så obalanserat.

Ja Expressen hade en kort notis men sedan hade Baas nya avslöjanden (Som är samma telefoninspelningar). Aftonbladet har tonat ned hela historien, var inte på de tryckta löpsedlarna i ICA idag och på nätet måste man skrolla långt ned till någon låst artikel av Lena Melin. Jag tror de är osäkra på om Expressen verkligen har på fötterna och vill inte hjälpa dem med deras drev när de själva saknar insyn.

P4 var extremt obalanserade och hade david Baas i studion och "intervjuade" honom (D.v.s. han fick oemotsagd köra hela sin story). Så där var Statliga Public Service och Bonniers i knät på varandra.
Citera
2019-05-20, 22:18
Medlem
Rufoss avatar
Som någon annan påpekade.

Eftersom att SD föredrar dessa clowner framför intellektuella nationalister så kan de skylla sig själva.

Låt nu SD dö tillsammans med det som finns kvar av forna Sverige. När dammet lagt sig kanske vi kan bygga upp något bättre.
Citera
2019-05-20, 22:19
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Undrar hur långt tillbaka det var planerat att släppa denna bomben.
En mobiltelefon med ett inspelat samtal ska enligt utsago ha blivit stulen för över ett år sedan.
Lägligt nog har den dykt upp hos Expressen som pytsar ut information i lagom doser för att skada SD så mycket som möjligt en vecka före valet.
En slump? Knappast. Globalisterna gör allt för att krossa sina motståndare.
Citera
2019-05-20, 22:21
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalinjosef
Detta är sk Fake news skapat av Expressens David Baas.
Vilket scoop !
Påhittad skit av PK media inget att bry sig om.
Imorgon ör det nån sosse som har tafsat men ingen vågar skriva om det.
Fake news? Du menar alltså att det inte hänt?

Jaja! De inblandade har medgett de faktiska omständigheterna, men eftersom Samhällsnytt inte skrivit en rad om det så har det aldrig hänt.
Citera
2019-05-20, 22:22
Medlem
Mowglinos avatar
Trevligt att Expressen och Aftonbladet m.fl. hänger ut Lundgren som en sexualförbrytare utan att ha några bevis eller lyssnat på vad "brottsoffret" har att säga om saken.

Skulle tippa att dom kommer bli dömda i domstol som dom blev under me2 rörelsen, när dom hängde ut män till höger och vänster.

Ser nu att uthängning av Lundgren har helt försvunnit från Aftonbladet.
Citera
2019-05-20, 22:25
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Nej det försvaras inte av de som blivit tillfrågade om och om igen.
Det som sägs är att dessa två har löst det hela internt och at den som dragit fram det hela har gjort det fult utan hänsyn til de inblandade utan mera som en hämnd för att ha fått kliva ned.
Fult att dra upp det hela då bägge parter löst det hela och är vänner.
Som sagt. Gissa vem som får betalt.
Citera
2019-05-20, 22:29
Medlem
Både JÅ och tölpen har kommit till tals i ekot och dragit sina versionen. Så var det med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in