2019-05-20, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Varför då?

Sant! Tror inte han sagt något smart eller bra en gång?

Vad ska hon annars äta då? Hon är snyggare än dom flesta tjejer jag sett
Fast hon är den enda som verkar gilla nötterna. Hon tar väl med en säck hem till Norrland.
Citera
2019-05-20, 20:26
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Varför då?
För att han hoppades på att kärringen och barnen var stolt över honom
Citera
2019-05-20, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Utan hjälpen av produktionen hade det inte behövts någon utslagstävling. Åsa hittade två st dubloner och hade ett tydligt övertag gentemot Fia om inte produktionen lagt sig i (tre gånger).
Nu minns jag inte alla detaljer men gången innan lyckades Fia klara sig för att hon hade hemlighållit en dublon som hon köpt av Anders. Dessutom prutade hon ner den till halva priset! Mkt förutseende och smart. Åsa var inbjuden till tjejpakten och hade klarat sig om hon satsat på den. Men hon satsade fel OCH var sämre än Fia i kamp. Det straffade sig. Fia var starkast och smartast och vann rättvist.
Citera
2019-05-20, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
För att han hoppades på att kärringen och barnen var stolt över honom
Vad är det för fel med det då?
Citera
2019-05-20, 20:39
Medlem
rikastistorstans avatar
Kan inte Sebbe berätta lite mer om den resan han gjort sen gränslandet?
Citera
2019-05-20, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Kan inte Sebbe berätta lite mer om den resan han gjort sen gränslandet?
ha ha ha ja det blev lite väl mycket. Han är över 30 och tjatar om detta lite löjligt. Särskilt i och med att han var så jävla tuff i början...
Citera
2019-05-20, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Linn sitter och gräver i kokosnötter hela jävla tiden, det är 100% fett.

Är väl bättre det än att hon inte äter alls?!
Citera
2019-05-20, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Nu minns jag inte alla detaljer men gången innan lyckades Fia klara sig för att hon hade hemlighållit en dublon som hon köpt av Anders. Dessutom prutade hon ner den till halva priset! Mkt förutseende och smart. Åsa var inbjuden till tjejpakten och hade klarat sig om hon satsat på den. Men hon satsade fel OCH var sämre än Fia i kamp. Det straffade sig. Fia var starkast och smartast och vann rättvist.
Åsa verkade mycket trevligare än Fia. Tyvärr var hon inte alls inbjuden utan hamnade i ingenmansland

Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Är väl bättre det än att hon inte äter alls?!
Bättre än när hon stoppade i sig kackerlackor levande
Senast redigerad av Tellusstar 2019-05-20 kl. 21:11.
Citera
2019-05-20, 20:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Vad är det för fel med det då?
Det är bara kul när ens förväntningar får en motsatt effekt
Citera
2019-05-20, 21:16
Avslutad
Citat:
Åsa verkade mycket trevligare än Fia. Tyvärr var hon inte alls inbjuden utan hamnade i ingenmansland

Bättre än när hon stoppade i sig kackerlackor levande
Skitsnack. Tjejtrion tog Åsa avsides o frågade om hon ville pakta med dem. Men hon "var nära" AssNilsson och valde att satsa på honom. Inte så smart eftersom han åkte ut i nästa öråd.
Citera
2019-05-20, 21:19
Medlem
Det struntar jag i far åt skogen med dig jag tycker ändå att Åsa verkade trevlig och snäll-motsatsen till suggan Fia
Senast redigerad av Tellusstar 2019-05-20 kl. 21:23.
Citera
2019-05-20, 21:25
Medlem
Jonipoons avatar
Så otroligt trist att den jobbiga tjejtrion är i final. Fia är den som minst förtjänar att vara kvar i tävlingen. Detta är den stora konsekvensen av att lag Syd mobbade ut Carl-Stefan i början. De borde ha lyssnat på honom från första stund, men Adnilson var som alla minns otroligt korkad. Anna var den kloka av bäbisarna i det laget, men hon fick tyvärr lida för det och blev utröstad. Pga detta står vi nu i en final med 3 tjejer som inte förtjänar att vara där. Visst får man ge Linn lite cred, men jag tycker ändå att hon varit mer osympatisk än sympatisk i större delen av programmet.

Dock otroligt besviken på Tobias. Att Robban skulle trilla var väl väntat, men att Tobias inte lyckades hålla sig kvar var dåligt. Två killar ut idag och ytterligare en tjej in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in