Citat:
Ursprungligen postat av
MrStreamer
Kul frågor. Jag förstår bättre o bättre hur "skilda världar" vissa av oss lever i med tanke på dina o förlorarens frågor.
1 - Hmm. Om man känner varandra någorlunda OCH mer eller mindre berusad så typ ja.
MEN, det är förståss också om det görs med "glimten i ögat", som en del av en parningslek eller om det görs som någon maktdemonstration. I sista fallet så kan det då hamna i övergreppskategorin. Men återigen så observerar andra i sällskapet ofta detta och man HANTERAR det. DIREKT.
2 - haha, jo visst dräggigt. Men jag lovar dig att ingen lider av det utan ser det mer som en "lek".
3 - Vuxet? Maybe not. Men det är ofta skittråkig att vara vuxen. Antagligen därför man har skitkul när men festar till det. Fler borde släppa loss och drägga sig

Jo jag har förstått att det här är något man inom högern betraktar som en "lek", även om jag tycker det är lite märkligt. Och då är jag ändå WT och brukar tvärtom själv representera den delen av samhället som vanligtvis står för just det dräggiga. Tjejen var ju också fasthållen om jag förstod rätt.
Även om jag inte delar tex Anders Borgs värderingar har jag ändå upplevt honom som en respektabel person och tycker hans och hans höger-kompisars "lek" med egna eller andras kön/bröst inte riktigt stämmer med intrycken man får av honom.
Men det är kanske som du skriver att man lever i skilda värdar.
Hos oss var det där tvärtom något man höll på med som väldigt ung, i tonåren, men som man sen redan i 18års ålder tyckte var omoget, pinsamt och ett tecken på att inte kunna sköta sig.
Tex när en kompis däckat pga av fylla runka upp ett stånd med en sallads pincett eller stoppa in en chokladkaka mellan skinkorna på någon som sover etc.
Dock var ansågs det aldrig speciellt skojigt eller lämpligt att våldföra sig på tjejer mot deras vilja och allt sådant här upplevdes som sagt ganska omoget när man började bli 18,19 år och vid 20 rent ut oacceptabelt.