2019-05-20, 17:16
Medlem
substitutes avatar
Så jävla trött på SD, trodde äntligen det fanns ett parti som värnade om Sverige och Svenskarna. Ändå gör man bort sig gång efter gång. Massa kåta knullgubbar och miffon som vill skjuta flyktingar från Öresundsbron. Hela partier är infiltrerat av WT och bönder som tror man kan suga mjölk ur brösten på vilken kvinna som helst. Nä nu skiter jag i det här landet, lycka till ni som orkar leva kvar

/Sub
Senast redigerad av substitute 2019-05-20 kl. 17:23.
Citera
2019-05-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Du förstår att kvinnliga SD-sympatisörer kan läsa vad du skriver?

Just hur väl tror du att de tar dina förminskningar av att en full ful fet fabror stoppar händerna under tröjan på en kvinna och klämmer sagda kvinna på brösten mot hennes vilja?

Om man inte begriper det sexuella spelet mellan man och kvinna bättre än fettot Nalle Lundgren's 'uppvaktning' gör man det klokast att låta sig kastreras.

Dåligt beteende av Lundgren, men kvinnan har förlåtit honom. Mycket fult av Winberg att lämna över material till Baas eller Expressen, hur kan hon med sig själv och vad är syftet? Söker hon hämnd eller vad är det frågan om?

Men SD kommer inte att sjunka. Dom kvinnor som inte röstar just nu kompenseras av att främst vanliga män blir förbannade över denna klara valpåverkan. SD går starkt.
Citera
2019-05-20, 17:18
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Ja undrar om hon fick betalt för " tipset"
Vad spelar det för roll? Han har fortfarande kladdat.
Citera
2019-05-20, 17:23
Medlem
greta75s avatar
"
Vadå blackout??
Du söp som ett svin och visade ditt rätta jag, that's it....
"

Peter Lundgren twittrade om Borg när det begav sig.
Citera
2019-05-20, 17:24
Medlem
oldtimedrunks avatar
Fy fan vilket loser-parti! Alla hugger varandra i ryggen, angiveri och ledningen med M. Karlsson i spetsen är värst. Tur man inte röstade på dom 2018 och de kommer aldrig få min röst i framtiden.
Senast redigerad av oldtimedrunk 2019-05-20 kl. 17:47.
Citera
2019-05-20, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Kul frågor. Jag förstår bättre o bättre hur "skilda världar" vissa av oss lever i med tanke på dina o förlorarens frågor.

1 - Hmm. Om man känner varandra någorlunda OCH mer eller mindre berusad så typ ja.
MEN, det är förståss också om det görs med "glimten i ögat", som en del av en parningslek eller om det görs som någon maktdemonstration. I sista fallet så kan det då hamna i övergreppskategorin. Men återigen så observerar andra i sällskapet ofta detta och man HANTERAR det. DIREKT.

2 - haha, jo visst dräggigt. Men jag lovar dig att ingen lider av det utan ser det mer som en "lek".

3 - Vuxet? Maybe not. Men det är ofta skittråkig att vara vuxen. Antagligen därför man har skitkul när men festar till det. Fler borde släppa loss och drägga sig

Jo jag har förstått att det här är något man inom högern betraktar som en "lek", även om jag tycker det är lite märkligt. Och då är jag ändå WT och brukar tvärtom själv representera den delen av samhället som vanligtvis står för just det dräggiga. Tjejen var ju också fasthållen om jag förstod rätt.

Även om jag inte delar tex Anders Borgs värderingar har jag ändå upplevt honom som en respektabel person och tycker hans och hans höger-kompisars "lek" med egna eller andras kön/bröst inte riktigt stämmer med intrycken man får av honom.

Men det är kanske som du skriver att man lever i skilda värdar.

Hos oss var det där tvärtom något man höll på med som väldigt ung, i tonåren, men som man sen redan i 18års ålder tyckte var omoget, pinsamt och ett tecken på att inte kunna sköta sig.

Tex när en kompis däckat pga av fylla runka upp ett stånd med en sallads pincett eller stoppa in en chokladkaka mellan skinkorna på någon som sover etc.

Dock var ansågs det aldrig speciellt skojigt eller lämpligt att våldföra sig på tjejer mot deras vilja och allt sådant här upplevdes som sagt ganska omoget när man började bli 18,19 år och vid 20 rent ut oacceptabelt.
Senast redigerad av rotebro-conny 2019-05-20 kl. 17:35.
Citera
2019-05-20, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Sluta skriva att att det var en så diffus sak som ett "närmande", han tog henne på brösten mot hennes vilja, hon greps av panik och avböjde hans tafsande.

Hade detta anmälts hade det varit ett solklart fall av ett sexuellt övergrepp, att ta någon på brösten mot dennes vilja går under "sexuellt ofredande".
Ja fy vilka fruktansvärda händelser som kan ske på ett hotellrum i fyllan och villan! Det kan inte vara nyttigt för dig att läsa om sådant. Har du mist din oskuld? Hoppas det inte föregicks av bröstgrepp och 6uellt ofredande.

En bra mycket större skandal är att det finns så många fisförnäma sillmjölkar till folk som blir upprörda till bristningsgränsen av det här. Tänk om hela Sverige blir antastat, och kanske t.o.m våldtaget! Då kan det vara läge att bli upprörd.
Då kryper du väl hem till mamma och gnäller. Hon kanske kan berätta om hur det kan gå till.

Nej, Peter Lundgren ska stanna kvar och försvara Sverige sunt!
Citera
2019-05-20, 17:31
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
O nej! Det värsta man kan göra i Sverige är att ta en kvinna på brösten. Det är att likställas med grov våldtäkt. Nu är det kört för lastbilschaffisen. Svenska kvinnor vill inte bli tagna på brösten. Svenska kvinnor är inte som andra kvinnor i världen som faktiskt gillar att bli tagna på brösten.

Haha du som gråtit ut i en tråd om att vara +30 och singel. Orsakerna verkar klarna.

Ont: stackars kvinna som blir sexuellt trakasserad av en fet gubbe som bokstavligen ser ut som en gris. Att SD är en sekt med tydlig hiearki gör det nog bara svårare för henne att få upprättelse eller våga säga ifrån.
Citera
2019-05-20, 17:35
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Haha du som gråtit ut i en tråd om att vara +30 och singel. Orsakerna verkar klarna.

Ont: stackars kvinna som blir sexuellt trakasserad av en fet gubbe som bokstavligen ser ut som en gris. Att SD är en sekt med tydlig hiearki gör det nog bara svårare för henne att få upprättelse eller våga säga ifrån.

Tja, nu vet vi ju inte något om kvinnans utseende heller om vi ska vara helt uppriktiga.
Hon kanske ser ut som en sådan där 40+ dam som gärna vill ta hand om 35-åriga afghaner.
Jag vet inte, och jag bryr mig inte.

Det enda jag kräver är en nykter debatt.
Den deltar DU inte till.
Over and out.
Citera
2019-05-20, 17:38
Medlem
Amphibiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Fy fan vilket looser-parti! Alla hugger varandra i ryggen, angiveri och ledningen med M. Karlsson i spetsen är värst. Tur man inte röstade på dom 2018 och de kommer aldrig få min röst i framtiden.
Vad är ett "looser-parti"? Menar du loser? Använd ett språk du behärskar istället.

Så KW ser sin kvinnliga kollega bli sexuellt antastad och hon står bara och tittar på. Fy fan vilken äcklig jävla människa.
Citera
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Winbergs plats på listan som nr 4 presenterades 12 februari 2019.

Min fråga är alltså, om det glunkats om (eller framförts av SD) att "Winberg har varnats flera gånger för sitt uppträdande i och runt EU parlamentet" före den 12:e februari 2019?
Vad jag tycker är mycket intressantare är frågan om Winberg agerade infiltratör och i så fall åt vem? Något som mer eller mindre bevisar fulspel är ju själva inspelningarna! Varför spelades det in? Och hur lyckades Expressen få materialet?
Denna "skandal" slår alla rekord i dumhet.
Citera
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
https://www.expressen.se/nyheter/sparkade-winberg-slog-larm-om-peter-lundgren/

Fler länkar:
https://www.svd.se/winberg-vittnade-om-overgrepp--petas
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vQxdPl/kristina-winberg-slog-larm-om-lundgren--petades
https://www.dn.se/nyheter/politik/petade-winberg-sd-larmade-om-eu-toppen-peter-lundgren-tog-kvinna-pa-brosten/
https://www.gp.se/nyheter/sverige/winberg-sd-larmade-om-%C3%B6vergrepp-sparkas-1.15176108
Lena Melin:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/b5QwP5/fullkomligt-vansinnigt-om-det-ar-sant

Aftonbladets Poll:
Har du förtroende för SD:s toppkandidat Peter Lundgren?

2019-05-20 09:59
Ja - 28%
Nej - 72%

Diskussionsunderlag:
Är det fullt inbördeskrig nu inom SD?
Just vad är det som pågår?
Finns det fler uppgifter om beklagligt beteende från Peter Lundgren?
Kommer även Peter Lundgren bli utkastad från SD?

Det ar val inget. Titta pa Trump. Han grab them by the pussy och Han blev president. Bara en merit att klamma lite tutte va..
Senast redigerad av jori9900 2019-05-20 kl. 17:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in