2019-05-20, 15:24
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Vad du eller jag känner för kvinnor är irrelevant. Fakta är att svenska kvinnor är dom mest feministiska på jorden. Om det nu är som SD:arna själva brukar säga att abortfrågan är ett hinder för att locka kvinnliga väljare vad är då inte sexuella övergrepp? Inte för att jag tycker att det är det utan för att det är så det kommer framställas och uppfattas av många kvinnor. Att du inte begriper att SD kommer förlora på det och att du svamlar om AfS och Expo visar bara att du är så marinerad i din egen Heja-Jimmie bubbla att du har mist förmågan att tänka logiskt.
Det finns så klart en anledningen till att judeblaskorna fokuserar på att hitta såna här "skandaler" istället för "rasistskandaler" numera. Ger bättre effekt.
Men det har inte begåtts något sexuellt övergrepp! Inte ens en anklagelse! Detta faktum har tydligen gått dig förbi...
Winberg är köpt av Expressen/Expo sen länge. En tvättäkta infiltratör. Noll trovärdighet. Kanske något för AfS?
Citera
2019-05-20, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Har du ngr (oberoende) belägg för att "Winberg har varnats flera gånger för sitt uppträdande i och runt EU parlamentet"?

Oberoende är det knappast när det kommer från SD själva och hennes kollegor.
Citera
2019-05-20, 15:28
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Om du kan läsa har jag svarat på det flera gånger. Nej, det är inte ett sexuellt övergrepp och inte ens trakasseri att gå något lite långt, få ett stopp, be om ursäkt och den godtas. Man fortsätter vara vänner och resa ihop än idag. Det är inte sexuella övergrepp. Du har då inte varit med om mycket om du argar upp dig på en sån bagatell och kallar det övergrepp.

Det spelar väl för fan ingen roll hur många resor de varit på?

Du rättfärdigar fortfarande sexuella övergrepp.

Vet du överhuvudtaget vad ett sexuellt övergrepp är rent juridiskt?
Citera
2019-05-20, 15:30
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Oberoende är det knappast när det kommer från SD själva och hennes kollegor.

Jag uttryckte mig tyvärr oklart. Tänkte oberoende av att hon ströks från listan.

Har du tidigare haft kännedom om, att "Winberg har varnats flera gånger för sitt uppträdande i och runt EU parlamentet"?" Eller är det uppgifter som SD och hennes kollegor presenterat nu?
Citera
2019-05-20, 15:30
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
I

Är det inte Sd som brukar vilja ha dödsstraff för sexualbrott?
Dödsstraff för att klämma lite på juvrerna?
Tror inte det va?
Citera
2019-05-20, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Suck. David Baas slår till igen, en knapp vecka före EU-valet.

Tänk dig för innan du låter David Baas styra ditt röstande och skrämma dig till att rösta på en fortsatt extremt hög invandring till Sverige.

Det är bara att konstatera det kroniska hatet i hans ögon. Frågan är vem som granskar denne David Baas.
Citera
2019-05-20, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Dödsstraff för att klämma lite på juvrerna?
Tror inte det va?

Hade det varit ett afghanskt flyktingbarn hade sd yrkat på offentlig bålbränning.
Citera
2019-05-20, 15:34
Medlem
Vem var tuttfia som lockade chaffisen att släppa spaken eller hade han förväxlat rattarna i fyllan ?
Citera
2019-05-20, 15:34
Medlem
Tradens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Hahaha! SD-farsen tar fan aldrig slut. SD har alltså inte gjort något annat än att försöka blidka pk-media och spela goda dom senaste åren men får bara skit tillbaka. Hysteriskt roligt. Sen att dom inte förstår att man inte kan ha kvar en person som Lundgren på listen i Metoo-religionens högborg Sverige.
Nu kommer Jimmie Åkesson i varenda debatt i flera år framöver få höra att "Sverigedemokraterna är ett parti som försvarar sexualbrottslingar och sparkar ut dom som slår larm om det".
Well så går det när man valt den defensiva vägen. Rösta på ett parti som kommer attackera PK-media och deras lögner/vinklingar i alla lägen istället.

Haha visst det är faktiskt riktigt kul att läsa sådana här trådar när SD börjar sparka åt alla håll i ren desperation för att lögnmedia ger dem lite skit.

Kan inte påstå att jag vet hur vare sig Winberg eller Lundgren är som personer men nu när man legitimerat lögnmedia får man även stå kastet att Lundgren framställs som "Peddobear" och Winberg som en stackars utsparkad kvinna =(

Så här går det när man beskyller alternativmedia för att vara "nassemedia" och sen kryper inför Expressen/Aftonbladet
Citera
2019-05-20, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Det är bara att konstatera det kroniska hatet i hans ögon. Frågan är vem som granskar denne David Baas.
Hur mycket fick Baas betala Winberg för att gola, nu är hon rökt för all framtid eller ?
Citera
2019-05-20, 15:37
Medlem
Allt fokus på SD så här veckan före valet, behöver inte vara fel

Jag tror frågan kommer att vara glömd snabbt.
Citera
2019-05-20, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Jag orkar fan inte mer. Kan det på fullt allvar finnas nån människa över 25 som inte tallat på nån och kommit till en gräns där det är stopp. Vissa brudar låter sig bli pullade i krogsoffan medans andra endast tycker det är ok med diskreta klappar på baken och tar bort handen om man vill in mellan benen och fingra. Så länge man följer signalerna kan jag inte se problemet! Den här bruden kanske bara inte ville att det skulle bli offentligt men han kan ju Lika gärna ha knullat henne en timme tidigare. Hur skitnödiga kan folk va!

Enligt Flashback ska han ha dragit upp hennes tröja och därefter gett sig på brösten. Låter inte som något trevande kroghångel direkt, utan mer som en redlöst berusad sexdåre i farten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in