Citat:
Ursprungligen postat av
firechromenorr
Har du nått stöd för det? Är det uppmuntrad av Koranen och Sunnahn att begå övergrepp på sina döttrar? I så fall kan du understödja det med bevis? Det går tyvärr inte att kasta runt sionistpropaganda på det viset du gör. Jag är uteslutande intresserad av vad Islam och Koranen säger om detta, inte vad ngåon inavlad sandneger gör. Det fenomen du beskriver har absolut ingenting med Koranen och doktrinen att göra...
Sluta fjanta dig då jag inte har minsta till övers för människor som vill ha religiösa konflikter. Det är absolut utan minsta tvekan fastställt att övergrepp ökar i kulturer där kvinnor inte är tillgängliga. Om du däremot är intresserad av islam hänvisar jag dig till en moské istället. Spelar inte den minsta roll vad människor som begår övergrepp kallar dem själva. Muslim, kristen, präst/Iman eller troende osv. Religiösa människor har i alla tider varit jävligt duktiga på att begå övergrepp och känna att de är legitimerade att göra så. Precis som att människor som själva tampas med att de utsatts för övergrepp eller människor med högre status osv. Det finns ingenting som skyddar mot pedofili. Forskningen kanske möjligt någon gång kommer hjälpa våra samhällen, religion har däremot aldrig gjort det. Människor är människor oavsett religionstillhörighet eller om de är sekulära osv. Det är samma jävla människor. Och det är hos människan problemet ligger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lazermannen
Det verkar som Carola är en blandning av Johanna Möller och Catrin Hedlund.
Carola manipulerar och hänger ut andra som hon inte kommer överens med.
Carola beklagade sig över lägenheten hon hyrde på Malta. Hon har blivit såå illa behandlad av hyresvärden.

Offerkofta XXXL, samtidigt som hon förgriper sig på sina egna barn.
Jag vet inte. Klagar inte alla förövare på att de utsatts. Många ljuger andra legitimerar antagligen de egna sakerna med att de är de riktiga offren i deras huvuden. Men det stämmer bra det att kvinnliga psykopater i större utsträckning angriper de egna familjemedlemmarna och då oftast barnen. De har inte männens maktmöjligheter och att skaffa barn blir det istället. Nu tog jag det bara vidare gällande kvinnliga psykopater. Har inte läst på om de här kvinnorna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svartheden
Nej jag äcklas bara av dessa människor men i liknande brottstrådar brukar man maska namn på GM och i känsliga fall inte lägga ut namn på GM om därmed BO kan identifieras.
Tex om det handlar om incest.
Vi borde inte hänga ut några brottslingar men offren har iallafall inte vad jag läst, berörts negativt här. Mycket känsliga frågor. Det är olika beroende på var de bor hur folk behandlar dem sedan. Vissa offer blir bättre behandlade, andra sämre. Det beror på hur folk fungerar där barnen lever. Jag ser inte någon skillnad i om det är en pedofil som angriper främmande barn eller anhöriga. Det sista är givetvis mer traumatiserande eftersom barnen även har rätt till att känna kärlek etc till dem som gjort dem illa. Problemet ligger på samhället mer än Flashback. Givetvis ska inte kvinnor behandlas med silkesvantar för att de är kvinnor. Det är lika hemskt som om de vore män och allvarligt talat är det provocerande när kvinnor som säljer sina barn ömkas när de är särskilt vidriga. Extremt få mödrar, inte ens många som är prostituerade eller missbrukare osv skulle göra sådant. Det finns inga förmildrande omständigheter bara för att de fött barn. Det är ett hån mot alla människor som älskar sina barn och till varje pris skulle skydda dem, att påstå det.