2019-05-19, 22:12
  #2413
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Har du någon idé om varför han lyckas där men inte under VM?

Jag tror att hans självförtroende sjönk redan under slutfasen av NHL-serien. Jag gissar att det inte höjts under VM och då blir kreativiteten lidande.
2019-05-19, 22:13
  #2414
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Betala dör viaplay så slipper ni sitta hör och gnälla vad SVT gör!

Offtopic: För vi har inget val i nuläget om man inte vill köpa ännu ett tvpaket när man redan har andra paket.

Men det kommer en dag då SVT och P3 säljs ut.

SVT har inte längre något existensberättigande i dagens medialandskap.

Ontopic: Ryssarna leker med Schweiz. Fiala börjar snart grina. Han är inte så kaxig mot Ryssarna som han var mot Tre Kronor.
Då åker han i isen med hjärnskakning.
__________________
Senast redigerad av AtlasShrugged 2019-05-19 kl. 22:20.
2019-05-19, 22:14
  #2415
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
NHL är inte som förr.
Sedan har NHL sina untouchables.
Rör dem och du får käka soppa ett tag.
Numera så rör de dig OFTAST inte i NHL om du inte fultacklar och håller på. Då får du igen, som pesten Brad Marchand.
Undantag: Stanley Cup.
Där gäller det inte.

EP är dock ingen untouchable, det stod klart under säsongen. Inga gav igen när han blev påhoppad.
2019-05-19, 22:14
  #2416
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Jag tror att hans självförtroende sjönk redan under slutfasen av NHL-serien. Jag gissar att det inte höjts under VM och då blir kreativiteten lidande.

Var han sämre under slutet av säsongen? Gick Vancouver till slutspelet?
2019-05-19, 22:16
  #2417
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
EP är dock ingen untouchable, det stod klart under säsongen. Inga gav igen när han blev påhoppad.

Att han överlevde?
Så tunn i NHL utan livvakt kan inte vara lätt.

Han borde fått vänta kvar i SHL minst två år.
2019-05-19, 22:17
  #2418
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Var han sämre under slutet av säsongen? Gick Vancouver till slutspelet?

Han hade en lång måltorka innan säsongen var över för Vancouver. Nej, de gick inte till slutspel.
2019-05-19, 22:18
  #2419
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Att han överlevde?
Så tunn i NHL utan livvakt kan inte vara lätt.

Han borde fått vänta kvar i SHL minst två år.

Nja, en hjärnskakning blev det.

Iaf, nog med offtopic.
2019-05-19, 22:19
  #2420
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Härenstam: "nu vaknar Schweiz till" Herregud vad han är kass. Jag avskyr den jäveln.

Fem sekunder senare 3 - 0 till Ryssland.

Schweiz har aldrig haft skuggan av en chans i den här matchen.

Helt chanslösa.

Ryssarna har gått på halvfart eller en tredjedelsfart.

Vilken jävla målvakt Ryssarna har.
Nu blir Henke Lundqvist båsöppnare i Rangers eller såld. Med den målisen är Henke Lundqvist med sin lön helt överflödig.
Så det var därför Henke Lundqvist kom till VM.
Han vet att hans tid som King Henrik i Rangers är slut.

Härenstam: "1-2 mål till Schweiz nu" eller vad han svamlade om.
__________________
Senast redigerad av AtlasShrugged 2019-05-19 kl. 22:27.
2019-05-19, 22:23
  #2421
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasShrugged
Härenstam: "nu vaknar Schweiz till" Herregud vad han är kass. Jag avskyr den jäveln.

Fem sekunder senare 3 - 0 till Ryssland.

Schweiz har aldrig haft skuggan av en chans i den här matchen.

Helt chanslösa.

Ryssarna har gått på halvfart eller en tredjedelsfart.
Mmm, kay
2019-05-19, 22:25
  #2422
Medlem
bombaccis avatar
Ta ut målvakten vid 0-3 mmm vet inte vad jag tycker om det.

Tror Sverige ska lägga mer energi på att vinna mot Lettland än mot ryssarna. Skulle tre kronor förlora mot Lettland tappar de kanske kvartsfinalplatsen. En förlust mot Ryssland i gruppspelet gör inte så mycket. Då blir tre kronor förmodligen trea i gruppen.
2019-05-19, 22:30
  #2423
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Ta ut målvakten vid 0-3 mmm vet inte vad jag tycker om det.

Tror Sverige ska lägga mer energi på att vinna mot Lettland än mot ryssarna. Skulle tre kronor förlora mot Lettland tappar de kanske kvartsfinalplatsen. En förlust mot Ryssland i gruppspelet gör inte så mycket. Då blir tre kronor förmodligen trea i gruppen.

Ställ Eneroth i mål, låt Larsson, Ekman-Larsson, Klingberg vila mot Ryssland.

3 - 0 utan ansträngning av Ryssland. Schweiz hade inte skuggan av en chans att vinna den här matchen.
2019-05-19, 22:37
  #2424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Ta ut målvakten vid 0-3 mmm vet inte vad jag tycker om det.

Tror Sverige ska lägga mer energi på att vinna mot Lettland än mot ryssarna. Skulle tre kronor förlora mot Lettland tappar de kanske kvartsfinalplatsen. En förlust mot Ryssland i gruppspelet gör inte så mycket. Då blir tre kronor förmodligen trea i gruppen.
Lettland tar vi och får våran plats i kvartsfinalen. Frågan är bara hur långt vi går därifrån, såg lite knackigt ut mot Schweiz, hur står vi oss mot t.ex Kanada och USA?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in