Citat:
Ursprungligen postat av
MitchRapp
Betala dör viaplay så slipper ni sitta hör och gnälla vad SVT gör!
Offtopic: För vi har inget val i nuläget om man inte vill köpa ännu ett tvpaket när man redan har andra paket.
Men det kommer en dag då SVT och P3 säljs ut.
SVT har inte längre något existensberättigande i dagens medialandskap.
Ontopic: Ryssarna leker med Schweiz. Fiala börjar snart grina. Han är inte så kaxig mot Ryssarna som han var mot Tre Kronor.
Då åker han i isen med hjärnskakning.