Hur mycket handlar det om? Är det summor som det är värt att lägga sin energi på eller är det kanske bättre att se det som läropengar att bilhandlare är bilhandlare?
Jag har lärt mig att min goda energi är värd mycket och att bråka om skitsaker äter den goda energin.
Säljaren hos bilhandlaren finns för att förklara, det ska vara tydliga att fordonskatten ska gå till dom.
Men just min fall att säljaren säger att jag kommer att få fordonskatt och resterande försäkring.
Men villkoren och vad Hedin Bil gjort att dom har tagit mina pengar.
Dom fick min bil billigare en vad som står på avtal som vi har skrivit på.
Att man häftar villkoren efter man har skrivit på avtal är att jag har inte fått del av deras villkor och det kan ogiltig förklaras.
Du skriver som en femåring så alla skojare kommer att dras till dig som magneter. Eftersom du inte redogör för vilka villkor du gått med på så är det omöjligt att ge dig något råd.
Gå dit o ha sönder massa bilar för dem.
Bryt sönder inredningsdetaljer i några bilar så kommer det kännas bättre.
Du kan också ställa dig vid ingången och visa ditt missnöje för alla nya kunder som går in.
Efter några dagar kanske de till och med betalar tillbaks vad de är skyldiga dig.
Häll lim i alla lås på bilarna och/eller i alla ytterdörrar på byggnaden.
Gå dit o ha sönder massa bilar för dem.
Bryt sönder inredningsdetaljer i några bilar så kommer det kännas bättre.
Du kan också ställa dig vid ingången och visa ditt missnöje för alla nya kunder som går in.
Efter några dagar kanske de till och med betalar tillbaks vad de är skyldiga dig.
Häll lim i alla lås på bilarna och/eller i alla ytterdörrar på byggnaden.
Eftersom normal rutin är att överskjutande skatt i samband med avställning utanordnas till den som äger bilen vid tiden för avställning. Är det någon avvikelse från det förväntas det finnas med i köpeavtalet. Mycket talar alltså för att ts missuppfattat vad som sagts om skatteåterbetalning.
Har även sett upplägg där denna skatt finns med som en post på fakturan vid bilköpet, som avdrag från köpeskillingen, men så var uppenbart ej heller fallet.