2019-05-18, 17:38
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Genomsnitts-svenne och LW är/var inte
misstänkta mördare som väljer att visa
vilka hans barn är, ifall nu någon hade
lyckats missa det.

Även om han är oskyldig till mordet
borde han vilja skydda sina barn från
den negativa uppmärksamhet som det
kan ge.

Eller låta deras tillvaro fortgå som brukligt?
Citera
2019-05-18, 17:40
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Eller låta deras tillvaro fortgå som brukligt?

Det kan han göra utan att publicera
foton på dem.
Citera
2019-05-18, 18:42
Medlem
Citat:
Dom kanske tycker han är trevlig, han kanske är bra med barnbarnen etc?

Framförallt är dom bra för HD och SD då dom ofta tar hand om barnbarnen när dom reser runt i världen. Så det är angeläget att ha ett gott förhållande.
Citera
2019-05-18, 18:51
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Framförallt är dom bra för HD och SD då dom ofta tar hand om barnbarnen när dom reser runt i världen. Så det är angeläget att ha ett gott förhållande.

Orsaken till att far eller morföräldrar vill vara med barnbarn är väl att de gillar att vara med barnbarnen. Det finns säkert de som vägrar umgänge med barnbarnen på grund av schism med egna barnen eller svärsöner/döttrar men det vore väl lite småaktigt?
Citera
2019-05-18, 18:59
Medlem
Citat:
Orsaken till att far eller morföräldrar vill vara med barnbarn är väl att de gillar att vara med barnbarnen. Det finns säkert de som vägrar umgänge med barnbarnen på grund av schism med egna barnen eller svärsöner/döttrar men det vore väl lite småaktigt?

Absolut. SDs föräldrar tycks ha ett totalt annat förhållande till sin son.
Citera
2019-05-18, 19:16
Medlem
GilGrissom82s avatar
JG skräder inte orden i sin saknad över LW:

https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=539c9b03-b474-4c80-b672-6961d10a63c1

Notera att hans minnesbilder inte inkluderar övrig(a) medlemm(ar) från deras gamla Team FemFemma

Sedan är väl uttrycket "frivolous memories" möjligtvis inte ett särskilt smickrande omdöme kan tyckas. Kanske tom. ett litet olämpligt valt uttryck i sammanhanget.
Citera
2019-05-18, 19:23
Medlem
Citat:
Tolkningen var rätt komisk. Jag vet faktiskt inte om SD tänker på sina besvärliga omständigheter eller inte. Jag är inte bekant med någon av de inblandade, men jag skulle inte förundras över att det inte är något som dryftas offentligt, ifall han nu gör det. Det finns väl inga rationella skäl att göra detta?

"För ökad livslängd" är nog precis hur en ingenjör uttrycker sig om saker eller tekniska konstruktioner. Exempelvis ett läckande lock.

Det spelar ingen roll längre vad SD gör, eller inte gör, han kommer lik förbannat att
betraktas som en mördare av en del, det beroende på den skäliga misstanken.

Den där lilla detaljen bevis, är inte så jävla viktig, för en del.
Citera
2019-05-18, 19:34
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
JG skräder inte orden i sin saknad över LW:

https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=539c9b03-b474-4c80-b672-6961d10a63c1

Notera att hans minnesbilder inte inkluderar övrig(a) medlemm(ar) från deras gamla Team FemFemma

Sedan är väl uttrycket "frivolous memories" möjligtvis inte ett särskilt smickrande omdöme kan tyckas. Kanske tom. ett litet olämpligt valt uttryck i sammanhanget.

Frivolous encounters.
Försöker han berätta något för oss
och kanske också för SD?

Vilket år skiljde sig JG från sitt ex?

Visst kände väl LW och JG varandra
först?
Citera
2019-05-18, 22:11
Medlem
Honan6s avatar
Jag vill tacka B*h*ld*rX för hans loggtext med känsla och själ till L*na. http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=b694f783-2aca-4b5a-adad-139247e7a199
Citera
2019-05-19, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Jag vill tacka B*h*ld*rX för hans loggtext med känsla och själ till L*na. http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=b694f783-2aca-4b5a-adad-139247e7a199

Är helt enig med dig. Vilka vackra rader och som du säger fyllda med känsla och själ!

Stort Tack B*h*ld*rX!!!
Citera
2019-05-19, 06:13
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
brukar han skriva såna här texter, som en blogg?
varför vill han dela med sig av hans högst personliga upplevelse/historia?

mvh
Citera
2019-05-19, 07:52
Medlem
Det har gått dryga året sedan LW blev mördad.
Kan inte låta bli att fundera på UW, som väljer att bo kvar i detta lilla område med barnen.
Alla måste stöta på MGM till och från... hur tänker UW för att orka bo kvar? Tror han inte att SD är GM?

Försöker sätta mig in i känslan att välja bo kvar (nu tycker jag inte att de utsatta ska behöva flytta) men det måste vara en förskräcklig sits han och barnen (alla barn även SD:s) är i.

Måste erkänna att jag nog valt att fly fältet (inte minst för barnens skull) om jag inte var övertygad om att SD är oskyldig.

Hur tänker Ni andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in