2019-05-18, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja

Skulle du kunna lägga upp dessa på typ forumbilder.se och skicka länkarna till mig eller lägga upp dessa i tråden?

Bara ett inlägg rörde P
2019-05-18, 22:03
Medlem
Citat:
Fick ett PM från en annan användare som vill vara anonym, är det någon som har skärmdumpar på hot och rykten om P?
Inte de som Dengummangick var så snäll och delade med sig, utan såna som handlar om P?
De senaste som kom från användaren Skiposkipo123?

Ska kika om jag lyckades fånga något sådant.
2019-05-18, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inexsa
http://forumbilder.se/I5D9E/403f1770-8bb2-4b19-82d8-625103d92a38

Precis den fångade jag med. Var väl det enda om P som skrevs. Kan iofs ha missat något.
2019-05-18, 22:04
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inexsa
http://forumbilder.se/I5D9E/403f1770-8bb2-4b19-82d8-625103d92a38

Tack snälla!
2019-05-18, 22:05
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Precis den fångade jag med. Var väl det enda om P som skrevs. Kan iofs ha missat något.

Jag har för mig att jag såg 3, men jag har tyvärr inga skärmdumpar på detta.
2019-05-18, 22:18
Medlem
undercoverninjas avatar
Nu får vi se hur länge kontot är avaktiverat.
Tror ni hon startar upp ett nytt istället?
2019-05-18, 22:24
Medlem
Kanske litt OT, men tycker det slängs runt med borderline rätt friskt i den här tråden. Har vi några belägg för att T har denna diagnos? Vore intressant isf, då utvecklingsstörda, vad jag vet, sällan har personlighetsstörningar. Dessutom tycker jag att hennes beteende snarare klockar in på histrionisk än borderline, om hon nu har en personlighetsstörning, då denna typ av beteende är extremt ovanligt för en borderlineperson. Har hon de facto borderline vore hon med andra ord väldigt intressant i rent studiesyfte.
2019-05-18, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellskottagott
Kanske litt OT, men tycker det slängs runt med borderline rätt friskt i den här tråden. Har vi några belägg för att T har denna diagnos? Vore intressant isf, då utvecklingsstörda, vad jag vet, sällan har personlighetsstörningar. Dessutom tycker jag att hennes beteende snarare klockar in på histrionisk än borderline, om hon nu har en personlighetsstörning, då denna typ av beteende är extremt ovanligt för en borderlineperson. Har hon de facto borderline vore hon med andra ord väldigt intressant i rent studiesyfte.

Klart man kan ha utvecklingsstörning och ändå ha borderline. Man är väl ba lite för dum så det kanske uttrycker sig lite. Då typ ingen annan utvecklingsstörd (lr väldigt få) beter sin som T kan det ju inte i huvudsak bero på utvecklingsstörning?
Att kategorisera T som attention whore stämmer nog inte. Hon blev ju mer attention whoreig efter det att hon blev av med barnen och kunde se personer "svart". Att hon, enligt kimpa, har anklagat nån f d lärare för våldtäkt, liksom att hon går fram och tillbaka med anklagelser mot JK, signalerar också borderline. Att gå från att avguda till att mordhota personer är väldigt borderline. Att söka uppmärksamhet pga tomhetskänslor är väldigt borderline. Ville hon ha uppmärksamhet hade hon kunnat göra annat. Hade hon varit psykopat hade hon haft bättre temperament.
Jag skiter faktiskt i vad hon har så länge hon låses in men då borderline verkar vara väldigt känsligt för T kör jag med det. Dessutom är ju psykopati/borderline/narcissism samma familj.
2019-05-18, 23:20
Medlem
Citat:
Jag har för mig att jag såg 3, men jag har tyvärr inga skärmdumpar på detta.

Ja minns faktiskt bara den kommentaren. Vad handlade de andra om?

Edit: nya hatobjektet är ju P*rnilla, kan det vara hene du blandar ihop med?
Senast redigerad av Dengummangickinte 2019-05-18 kl. 23:26.
2019-05-18, 23:26
Medlem
Citat:
Nu får vi se hur länge kontot är avaktiverat.
Tror ni hon startar upp ett nytt istället?

Hon aktiverar det nog sen. Mello nu
2019-05-18, 23:27
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
Ja minns faktiskt bara den kommentaren. Vad handlade de andra om?

Edit: nya hatobjektet är ju P*rnilla, kan det vara hene du blandar ihop med?

Jag minns inte riktigt, har för mig att det handlade om att P har varit våldsam mot sitt ex..
Ja, det kanske kan vara så..
2019-05-18, 23:44
Medlem
Hade sparat en, rör P:s ex

http://forumbilder.se/I5D9F/c7f01a84-df61-46d0-bb2a-4ad7e5217d3e

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här