2019-05-18, 17:03
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Nej. Varför tror du det?

Hur kan ni veta vad han har för sig, ni verkar ju skriva och kartlagt deras hans liv osv ?
Citera
2019-05-18, 17:05
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Du får gärna vara lite tydligare med det du menar.
Lite mer klarspråk alltså.

Jag skrev tidigare, hur man ni veta allt han har för sig då?
Ni skriver om olika händelser?
Citera
2019-05-18, 17:06
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Hur kan ni veta vad han har för sig, ni verkar ju skriva och kartlagt deras hans liv osv ?

Han lägger ut hela sitt liv i sin
Geo-logg.
Inklusive foton på sina barn som
tvingas posera för en misstänkt mördare.

https://www.geocaching.com/p/default.aspx?guid=2aebb93b-28a8-4788-a720-2c4ed249e81c&tab=gallery#profilepanel
Citera
2019-05-18, 17:11
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Geo-logg.

https://www.geocaching.com/p/default.aspx?guid=2aebb93b-28a8-4788-a720-2c4ed249e81c&tab=gallery#profilepanel

Ok har inget konto så kan inte se profilen
Citera
2019-05-18, 17:13
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Direkt undrar jag, hotar du/ni mig ?
Begripligt?
Vad är din vinning i att hota, är du rädd själv ?

Nej jag hotar inte. Anmäl om du vill om du känner det så. Din känsla är aldrig fel men din tolkning av omvärlden kan vara det.

Nej jag är inte rädd. Varför skulle jag vara rädd för ett gäng Krösa Major på webben som söker förfasa med deras egna halmgubbar?

Inlägget Honan kommenterar handlar om geocaching. Det SD skriver synes handla om att något är fel med cachen, locket till burken trasigt eller liknande. Honan synes ej veta vem SD vänder sig till men börjar ändå spåna om det är någon som SD skulle vilja tysta. Det är ju en väldigt fantasifull tolkning, om man nu ska vara överdrivet vänlig och inte krasst kalla det en ganska rubbad tolkning.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2019-05-18 kl. 17:16.
Citera
2019-05-18, 17:19
Medlem
Citat:
Geo-logg.

Kan inte heller se profilen men knappast mer än vad genomsitts-svenne lägger ut på Facebook eller Insta. Kolla LWs insta exempelvis. Och hur vet du att barnen "tvingats"?

Kan du lägga en skärmdump på imgur eller något?
Citera
2019-05-18, 17:22
Medlem
Honan6s avatar
"Veni, vidi, vici"
Ja, han slog svärfar i GC-kampen och tipsar CO om att täppa till cachen. Han kunde ha undvikit orden "för ökad livslängd", men SD gillar att skriva på sitt speciella sätt. Det jag menade med att lägga ut länken är att karln (om han kan kallas det) verkar vara fortsatt distanserad till det faktum att en tidigare granne/vän/älskarinna/fiende (?) mördades för 1 år sen och att han är MGM.

Mitt inlägg må vara ett onödigt inlägg, men det går att bortse från om det irriterar. Ungefär som SD gör vad det gäller att han har besvärliga omständigheter runt sig som gör att han är misstänkt för mord? Han bortser det och tänker inte ens på det?
Citera
2019-05-18, 17:25
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Nej jag hotar inte. Anmäl om du vill om du känner det så. Din känsla är aldrig fel men din tolkning av omvärlden kan vara det.

Nej jag är inte rädd. Varför skulle jag vara rädd för ett gäng Krösa Major på webben som söker förfasa med deras egna halmgubbar?

Inlägget Honan kommenterar handlar om geocaching. Det SD skriver synes handla om att något är fel med cachen, locket till burken trasigt eller liknande. Honan synes ej veta vem SD vänder sig till men börjar ändå spåna om det är någon som SD skulle vilja tysta. Det är ju en väldigt fantasifull tolkning, om man nu ska vara överdrivet vänlig och inte krasst kalla det en ganska rubbad tolkning.

Det är väl inget fel i att spekulera och fråga vad tråden tycker?
Det kan ju kännas som personangrepp att få svar som "psykotiskt" och "rubbat".
Citera
2019-05-18, 17:27
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Ok har inget konto så kan inte se profilen

Det är bara att skapa ett nytt konto.
Det är gratis.
Citera
2019-05-18, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
"Veni, vidi, vici"
Ja, han slog svärfar i GC-kampen och tipsar CO om att täppa till cachen. Han kunde ha undvikit orden "för ökad livslängd", men SD gillar att skriva på sitt speciella sätt. Det jag menade med att lägga ut länken är att karln (om han kan kallas det) verkar vara fortsatt distanserad till det faktum att en tidigare granne/vän/älskarinna/fiende (?) mördades för 1 år sen och att han är MGM.

Mitt inlägg må vara ett onödigt inlägg, men det går att bortse från om det irriterar. Ungefär som SD gör vad det gäller att han har besvärliga omständigheter runt sig som gör att han är misstänkt för mord? Han bortser det och tänker inte ens på det?

Tolkningen var rätt komisk. Jag vet faktiskt inte om SD tänker på sina besvärliga omständigheter eller inte. Jag är inte bekant med någon av de inblandade, men jag skulle inte förundras över att det inte är något som dryftas offentligt, ifall han nu gör det. Det finns väl inga rationella skäl att göra detta?

"För ökad livslängd" är nog precis hur en ingenjör uttrycker sig om saker eller tekniska konstruktioner. Exempelvis ett läckande lock.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2019-05-18 kl. 17:34.
Citera
2019-05-18, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det är väl inget fel i att spekulera och fråga vad tråden tycker?
Det kan ju kännas som personangrepp att få svar som "psykotiskt" och "rubbat".

Men som psykolog kan du väl instämma att det är en lite väl fantasifull spekulation? Särskilt när man inte ens känner till vem cacheägaren är och om SD ens haft någon konflikt med denne?
Citera
2019-05-18, 17:37
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Kan inte heller se profilen men knappast mer än vad genomsitts-svenne lägger ut på Facebook eller Insta. Kolla LWs insta exempelvis. Och hur vet du att barnen "tvingats"?

Kan du lägga en skärmdump på imgur eller något?

Genomsnitts-svenne och LW är/var inte
misstänkta mördare som väljer att visa
vilka hans barn är, ifall nu någon hade
lyckats missa det.

Även om han är oskyldig till mordet
borde han vilja skydda sina barn från
den negativa uppmärksamhet som det
kan ge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto