2019-05-18, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Var BO svensk eller "svensk"?

Är de någon blond och blåögd exempelvis Anders med ett "sson" efternamn som har varit i farten i Spanien eller var de någon ambassadör för de nya Sverige (någon bruscha) som är BO?

I Sverige är man svensk även om man nästan inte ens kan prata svenska, hahahaha.

Han va syrian BO
Citera
2019-05-18, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rovsmor-bredbart
Tror vi tänker lika egentligen, men just en "svensk" var nog precis vad det var. För en svensk var han knappast...
Känns fint med en knäppt gängblatte, ingen förlust alls.
Ja med den inställningen han verkat besitta till sitt eget och andras liv är de bara en tidsfråga innan man får smaka på samma mynt själv.
En människa som inte respekterar andra människor förtjänar själv ingen respekt från andra.
Men givetvis finns de oskyldiga anhöriga som drabbats och mina tankar går till dom.
Citera
2019-05-18, 16:07
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo

Enligt inlägg i tråden ska personen heta Robi* Tala*i. *=n
Bild på BO ursprungligen postad av Intellectuo i den andra tråden: https://imgur.com/KYGskEg

Citat:
Ursprungligen postat av WeloveOG
Han va syrian BO

Varför har man en tatuering som försöker likna arabiska bokstäver om man är Syrian?
Citera
2019-05-18, 16:13
Medlem
Barcelona vs. Stockholm. Jag tror att dom är ungefär lika stora totalt med förorter. Den stora skillnaden är att BC har ghetton i själva stan, inte bara i förorterna. De ligger dessutom nära stråken där turisterna käkar tapas och insuper den "uppsluppna" atmosfären. Få beger sig utanför finområdena om dom inte letar efter rena lopphotell. Som alla vet är dom lätta rånoffer för skitungarna från fattigområden. Behöver bara knalla 5-10 min från Las Rambla för att hamna i fattigmisär.

Givetvis finns det tyngre aktörer i BC än Stockholm och Sverige. Helt andra kvantiteter och mer uppstyrd marknad mellan dom och substanser. Inga små spännisar som det handlar om i Sverige. Business gäller så man löser grejer på andra vis än att blåsa pallet av varandra. Om det kommer en respektsnoris och inte fattar hur man beter sig försvinner han mer diskret än i det här fallet. Mina fem ören i alla fall. Samma gäller om det skulle vara ett inhyrt pro.

Majja är lite komplicerad. Som någon skrev får man odla i väldigt liten utsträckning. Allt är lugnt att röka hemma. Men offentligt kan du åka dit rejält beroende på hur mycket snuten har att göra. För stort innehav åker du också för. Liksom försäljning. Det är därför majjakafén och liknande tagit marknad så snabbt. Det är just för att lagstiftningen är luddig. Har varit snack om att stänga kryphålet.
Många turister fattar inte skillnaden och blir såklart plockade oftast.
Citera
2019-05-18, 16:18
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Inga små spännisar som det handlar om i Sverige. Business gäller så man löser grejer på andra vis än att blåsa pallet av varandra. Om det kommer en respektsnoris och inte fattar hur man beter sig försvinner han mer diskret än i det här fallet. Mina fem ören i alla fall. Samma gäller om det skulle vara ett inhyrt pro.
Dina fem ören är klart o tydligt inte ens värda 5 öre eftersom du har ingen aning om vad du snackar om
Citera
2019-05-18, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Varför har man en tatuering som försöker likna arabiska bokstäver om man är Syrian?

Det är syrianska bokstäver och inte arabiska
Citera
2019-05-18, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilmayo
Dina fem ören är klart o tydligt inte ens värda 5 öre eftersom du har ingen aning om vad du snackar om

Ok. Tack för ett fantastiskt inlägg. Är det vad du har att tillföra?
Citera
2019-05-18, 16:35
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Barcelona vs. Stockholm. Jag tror att dom är ungefär lika stora totalt med förorter.

Absolut inte, Barcelona är minst dubbelt så stort som Stockholm.
Citera
2019-05-18, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebblisch
Absolut inte, Barcelona är minst dubbelt så stort som Stockholm.

Vad baserar du det på? Storstockholm har typ 2,5 miljoner invånare. Plus papperslösa. Växer snabbast av alla huvudstäder i Europa. Menar du att BC har fler än 5 millar?
Jag påstår att i andelen invånare i "city" är klart högre än i Stockholm men färre i förorterna.
Citera
2019-05-18, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Marbella verkar mest va skåne haha. Är de för du läst mekky tråden du tror verkligheten är så? Finns allt möjligt i södra spanien, även barcelona...

Säkert finns det massa Sthlmare eller annat där med, det bryr jag mig inte om, men jag tror han jag citerade mest utgick från aktuella fall.

Menar du att Göteborg har lika mycket (äkta proffsigt) folk i Marbella som i Barcelona?
Citera
2019-05-18, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Så, du vill inte att det ska se ut som en "svensk" gängmedlem dödad i Barcelona, utan en svensk "gängmedlem" dödad i Barcelona?
Vad sägs ens att han ska vara gängmedlem vem bestämmer det? Nu när vi ska titulera kastrati som privatpersoner trots allt skit dom gjort.Killen hörde till gårdsten
Citera
2019-05-18, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zazz08
skjuten var där för att ta dom båda men seba*tian undkom då , tala*i var den som var enklast att ta , nu springer säkert seba*tian och gömmer sig som den lilla råttan han är , dock är dt bekräftat i Göteborgs gängvärld att detta var beställt från albaner i Hisingen och att b-falangen la ut en del pengar för att ta dom båda ,
B falangen kunde knappast hitta dom i stora barcelona. fan de kanske har startat nytt liv där vad fan vet ni. Kastrati har inte dom cashen att lägga ut på en torped de knarkar upp det lilla dom får in. respektera att detta var någons son bror etc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in