2019-05-18, 01:15
Medlem
Är muslimer "en redan förtryckt folkgrupp" i dagen Sverige?
Citera
2019-05-18, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RudolfHutler
Hehe, så snabbt ungdomarna lät sig domineras av muslimerna. Nu har dom visat sig vara ena ryggradslösa kafirer och muslimerna kommer att bli ännu mer sugna på att knulla deras mammor eftersom deras ursäkt nästan kan ses som en tillåtelse till det.

Ja läser man mordhoten dom fått från kriminella muslimer så förstår jag att dom pudlar.
Citera
2019-05-18, 02:28
Bannlyst
Jag skulle vilja utmana landets fega journalistkår att göra ett reportage där dom..
Lägger upp ett klipp där dom bränner och smädar Bibeln, och på ett annat konto på Facebook lr Instagram lägger upp ett klipp där dom bränner och smädar Koranen.

Sen kan dom redovisa skillnaden på reaktionerna dom får från upprörda kristna och fredens religion islam.
Citera
2019-05-18, 02:28
Avstängd
RudolfHutlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Ja läser man mordhoten dom fått från kriminella muslimer så förstår jag att dom pudlar.

Ja, förstå kan man väl göra. Svensken har ju ingen som backar dom. Oftast är inte ens svenskens närmaste familj redo att ställa upp i strid om en av deras egna är hotad. Dessa muselmaner däremot går samman mot svensken oavsett om de är från Irak eller Algeriet. Svensken har ingen som helst chans mot dessa om inte svensken hittar tillbaka till sina rötter. Svenskarna måste bli etniskt medvetna (vilket de håller på att bli, men alldeles för långsamt just nu!) för att ha en chans.

Jag kommer ihåg en händelse för några år sen när en polsk tjej blev sexuellt antastad av ett gäng MENA-folk någonstans i östra Sverige... var det Norrtälje, Nyköping eller någon annan ort? Jag minns inte? Det tog inte många timmar innan tiotals polacker var på väg dit för att spöa skiten ur MENA-semiterna. Det är den mentaliteten svensken måste anamma för att ha den minsta chans.

Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Jag skulle vilja utmana landets fega journalistkår att göra ett reportage där dom..
Lägger upp ett klipp där dom bränner och smädar Bibeln, och på ett annat konto på Facebook lr Instagram lägger upp ett klipp där dom bränner och smädar Koranen.

Sen kan dom redovisa skillnaden på reaktionerna dom får från upprörda kristna och fredens religion islam.

Du vill säkert mycket, men du måste fatta att ingen annan kommer att göra jobbet åt dig. Organisera dig.
Senast redigerad av RudolfHutler 2019-05-18 kl. 02:32.
Citera
2019-05-18, 02:46
Medlem
Dessa ungdomar symboliserar vaket kapital och bör söka stöd hos nationella grupperingar. Vi behöver stormtrupper som samlar ihop babbarna och tydligt samt bestämt säger NEJ UT. Dessa ökenbarbarer ska inte tillåtas skrämma upp svenska ungdomar! Det är dags att säga NEJ till BLATTESKATTEN.

Kolla hur många efterblivna inavlade apor som kommenterar den provokativa filmen! Alla samhällen i dag är fulla av dessa parasitära skithögar som "ska knulla svennar". Det är dags att SVENSKARNA söker sin inre vrede och kastar ut denna invasiva skräpimport.
Senast redigerad av Pezten 2019-05-18 kl. 02:50.
Citera
2019-05-18, 03:07
Medlem
RyanBroslings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Kritiska svenskar får alltid skylla sig själva i kulturmarxistisk doktrin. Men anfalls eller hotas de inom värdegrunden tas det mer seriöst, särskilt om hotet kommer från vita män. Islam/muslimer ligger högt upp i offerpyramiden, och då intar Pk hädelseläge och försvar om "förståelig ilska". Eftersom muslimer i grunden är ett offer är handlingar av mindre vikt.

detta här är förklaringen, se den svart- vita skildringen av rasprofilering i programmet Efterlyst.
Citera
2019-05-18, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitpommesfrites
Med tanke på hur statsmedia är shejpat i det här landet lär det skrivas, visas eller pratas NADA.

Bra initiativ dock av dom. Borde ge medalj.

Huruvida medaljer ska utdelas är väl skrivet i stjärnorna, men du har ändå koll på hur det blir, klockrent! Finns inte så många andra alternativ!
Citera
2019-05-18, 04:21
Medlem
Är blattarna som mordhotat svenskarna polisanmälda? De kan väl inte komma undan med såna grova mordhot? Detta är ytterligare ett i raden av bevis på att etniska svenskar måste organisera sig och bli enade i kampen mot dessa äckliga babianer som hotar den etniskt svenska befolkningen. De blir bara fler och fler år efter år och blir därmed starkare och starkare. Det är för fan på allvar nu, alla måste inse det. Första åtgärden är att stoppa inflödet av dessa vidriga apor och sedan ta i tu med dem som finns i landet.
Citera
2019-05-18, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Är blattarna som mordhotat svenskarna polisanmälda? De kan väl inte komma undan med såna grova mordhot? Detta är ytterligare ett i raden av bevis på att etniska svenskar måste organisera sig och bli enade i kampen mot dessa äckliga babianer som hotar den etniskt svenska befolkningen. De blir bara fler och fler år efter år och blir därmed starkare och starkare. Det är för fan på allvar nu, alla måste inse det. Första åtgärden är att stoppa inflödet av dessa vidriga apor och sedan ta i tu med dem som finns i landet.
Även om alla som skrev något dumt blev anmälda med bild på av dom skrev och fullt namn med personnummer hade INGET hänt. Svenska polisen jobbar tyvärr för utländska intressen.
Citera
2019-05-18, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stupidgoyim
Även om alla som skrev något dumt blev anmälda med bild på av dom skrev och fullt namn med personnummer hade INGET hänt. Svenska polisen jobbar tyvärr för utländska intressen.

Ja, de lär åtminstone inte lägga ner mycket tid på eventuella kommande anmälningar i detta fall skulle jag tro. De jagar hellre gamla svenska pensionärer (som under lång tid jobbat och betalat skatt samt byggt upp det svenska samhället) på Facebook och drar dem inför rätta bara för att dem har skrivit typ "zigenare" eller "musslor" eller nått liknande. Helt otroligt vilken särbehandling, det är fan i mig minst sagt skrämmande.
Senast redigerad av Pazzamo 2019-05-18 kl. 04:46.
Citera
2019-05-18, 05:06
Bannlyst
vad köper man en koran billigt någonstans ? måste få använda skiten som toalett papper ...

profeten Muhammed är en sinnesslö dåre oCh muslimer är ett jävla pack.
Citera
2019-05-18, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
vad köper man en koran billigt någonstans ? måste få använda skiten som toalett papper ...

profeten Muhammed är en sinnesslö dåre oCh muslimer är ett jävla pack.

https://www.koranpodden.se/gratiskoran/ Swish 49kr
http://gratiskoran.se/bestall-en-koran/ Swish 55kr

Vet dock inte om de fortfarande skickar, de verkar inte uppdaterat sina hemsidor på flera år men ring eller maila och kolla innan du swishar porto.

Men annars:
Buuks.se, 41kr boken + 20kr i frakt (61kr).

Tradera, 49kr boken + 29 i frakt (78kr)

Bookoutlet.se, 57kr boken + 25kr i frakt (82kr).

Bokus.com, 59kr boken, vet inte vad det kostar i frakt då man måste regge sig för kunna se fraktpriser och jag orkar inte regge mig. Förmodligen omkring 25-50kr (84-109kr).

Bokbörsen, 59kr boken + 59 i frakt (118kr).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in