Citat:
Ursprungligen postat av
Eskapisterna
Ja läser man mordhoten dom fått från kriminella muslimer så förstår jag att dom pudlar.
Ja, förstå kan man väl göra. Svensken har ju ingen som backar dom. Oftast är inte ens svenskens närmaste familj redo att ställa upp i strid om en av deras egna är hotad. Dessa muselmaner däremot går samman mot svensken oavsett om de är från Irak eller Algeriet. Svensken har ingen som helst chans mot dessa om inte svensken hittar tillbaka till sina rötter. Svenskarna måste bli etniskt medvetna (vilket de håller på att bli, men alldeles för långsamt just nu!) för att ha en chans.
Jag kommer ihåg en händelse för några år sen när en polsk tjej blev sexuellt antastad av ett gäng MENA-folk någonstans i östra Sverige... var det Norrtälje, Nyköping eller någon annan ort? Jag minns inte? Det tog inte många timmar innan tiotals polacker var på väg dit för att spöa skiten ur MENA-semiterna. Det är den mentaliteten svensken måste anamma för att ha den minsta chans.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eskapisterna
Jag skulle vilja utmana landets fega journalistkår att göra ett reportage där dom..
Lägger upp ett klipp där dom bränner och smädar Bibeln, och på ett annat konto på Facebook lr Instagram lägger upp ett klipp där dom bränner och smädar Koranen.
Sen kan dom redovisa skillnaden på reaktionerna dom får från upprörda kristna och fredens religion islam.
Du vill säkert mycket, men du måste fatta att ingen annan kommer att göra jobbet åt dig. Organisera dig.