Citat:
Europaportalen. Men om de har dolda parametrar så är det givetvis inget de offentliggör. Detta är tredje (och sista, för nu lämnar jag diskussionen) gången jag försöker förklara detta argument för dig. De första två gångerna missförstod du mig. Tredje gången gilt? Dolda. Parametrar.
Exakt. De tycker. De har godtyckligt valt ut några som "de tycker" passar deras egna agenda. Twitterinlägg är inte en av de 14 parametrarna.
Du har en poäng i att Europaportalen inte ägs av uteslutande sossar, men de utgör en stor del. Gemensamt för dem är likväl en särdeles stark preferens mot (SD). Den viktigaste politiska frågan hos övriga partier är onekligen utfrysning av (SD). Givetvis väljer de ut just de parametrarna som placerar (SD) längre ner och övriga partier högre upp.
What a shocker!!!
Exakt. De tycker. De har godtyckligt valt ut några som "de tycker" passar deras egna agenda. Twitterinlägg är inte en av de 14 parametrarna.
Du har en poäng i att Europaportalen inte ägs av uteslutande sossar, men de utgör en stor del. Gemensamt för dem är likväl en särdeles stark preferens mot (SD). Den viktigaste politiska frågan hos övriga partier är onekligen utfrysning av (SD). Givetvis väljer de ut just de parametrarna som placerar (SD) längre ner och övriga partier högre upp.
What a shocker!!!
Men snälla konspirationsteoretiker: MEP redovisar också sina parametrar på sin hemsida. Gå dit och läs, och kolla om det är någon av dem du tycker är så relevant att den bör räknas in. Och argumentera i så fall för dina skäl.
För några inlägg sedan citerade du någon som klagade på att Twitterinlägg räknades in (även om de hade missuppfattat saken och trodde att Europaportalen hade med dem), och nu låter det som om du klagar på att de inte räknas in. Hur fan ska du ha det? Är twitterinlägg en väsentlig parameter eller inte? (Enligt mig: nej, eftersom det inte påverkar ett jävla dugg.) Vilka parametrar tycker du är väsentliga och inte? Vi kan väl börja i den änden, och sedan räkna förutsättningslöst på saken.