Citat:
Jag har lyssnat till ALLA Kokta Grodan-avsnitt. Jag har inget minne av det. Annat än så klart att SDU röstar på AfS. Kan du ge en länk till ett citat eller klipp som styrker det du påstår? För jag har ju ansett att SD-väljarna är den givna målgruppen för AfS, och märkt att Gustav Kasselstrand ständigt vänt sig till en bredare grupp istället. Det kan ju vara som så att du inbillar dig saker och önsketänker.
Citat:
Ett oseriöst parti som sagt.
Ojoj, oseriöst! Då är det väl odemokratiskt att rösta på dem, eller hur?
För att kvalificeras som "seriös" måste man vara ett spelmissbrukande mobboffer som gått in i väggen och inte uträttat ett enda jävla skit trots över en miljard skattekronor i partibidrag, 8½ år som lagstiftare, 5 år som EU-företrädare. PK-ordet "seriös" betyder ingenting annat än mer av samma PK-parasiter, mer massinvandring, fjäskande för islamister, avskaffade gränser allt det som det vänsterliberala anti-nationalistiska globalist- och abortpartiet SD står för. Varje gång du använder det orwellska nyspråksordet "oseriös" så är jag stolt för att PK-lakejer som du klassificerar mig som icke-medlöpare!
Citat:
Angående Jeff Ahls "konspirationsteorier".
Exempelvis dessa två:
- Kommunernas problem med ekonomin numera beror på att Löfven beordrat fram denna dåliga ekonomi för att avfolka landsbygden. Och detta har "utländska intressen" beordrat Löfven att göra.
- Anledningen till att Grekland gick med i EMU var en långsiktig plan genomförd av "utländska intressen". Dessa "intressen" visste att det skulle gå som det gick och sedan kan de köpa offentliga tillgångar relativt billigt. Dessa "utländska intressen" inkluderar även kinesiska statliga bolag.
Sossarna har sedan de krossade Per Albin Hansons folkhem, alltså under Tage Erlander forward, varit extremt för att krossa svensk landsbygd. Med flerdubblande av straffskatterna mot arbete och företagande tvinga in folk i arkitektoniskt socialt dysfunktkionella stalinkaserner i förorter. Först deporterades landsortsbefolkningen dit, nu deporteras miljoner anonyma arapor dit. Erlanders miljonprogramskaserner tjänar alltjämt sossarnas syfte att förinta landsbygd och nation. Att sossarna idag importerar miljoner anonyma arapor och deporterar dem till landsbygden fyller så klart syftet att t.ex. se til latt VPK får egen majoritet i Vellinge när en enda månads invandring med omgående rösträtt i kommunalval dirigerats dit.
Och att eurons syfte, liksom ALLA valutaunioner genom världshistorien(!) är att berika initiativtagarna med sedelpressarna, är ju inte bara uppenbart utan även självklart! Varför skulle någon annars ens föreslå en fiatvaluteunion? Har du någon alternativ förklaring att komma med? Jag är intresserad av penningpolitisk historia, jag kan inte komma på något annat alternativ överhuvudtaget. Så låt höra din motbevisning av Jeff Ahls konstanterande av det uppenbara (=erfarenhetsmässiga) och självklara (=logiskt oundvikliga).
Senast redigerad av Fri 2019-05-17 kl. 19:51.
Senast redigerad av Fri 2019-05-17 kl. 19:51.