Citat:
Ursprungligen postat av
Fri
Jag har hört Kasselstrands ALLA torgmöten och intervjuer det senaste året. Och han har aldrig sagt det du, som är en blind verklighetsförnekande feg liten idiot-trÅkesson-slav i PKs tjänst, ljuger ihop här. Kasselstrand säger tvärtom att han företräder alla EU-motståndare, även den statsfinansierade skrikvänstern som han talar till på de torgmöten där de dyker upp. Du vet, de som fick det villiga mobboffret att "sjukskriva" sig för att han blev "utbränd".
Han har själv sagt det ett antal gånger i DKG-podden. Diskussion om detta förekom i tråden förra året.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fri
Jag trodde det inför riksdagsvalet. Men jag har inte träffat SD:are sedan 1990-talet och skaran verkar ha förändrats dramatiskt idag.
Det vill säga de tänkte som du. Det är naturligtvis ett grovt feltänk. Du har inte träffat SD:are sedan 1990-talet men det har däremot Kasselstrand och övriga gjort så de har ingen ursäkt att inte veta bättre. Ett oseriöst parti som sagt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fri
Vad är det för konspirationsteorier?
Exempelvis dessa två:
- Kommunernas problem med ekonomin numera beror på att Löfven beordrat fram denna dåliga ekonomi för att avfolka landsbygden. Och detta har "utländska intressen" beordrat Löfven att göra.
- Anledningen till att Grekland gick med i EMU var en långsiktig plan genomförd av "utländska intressen". Dessa "intressen" visste att det skulle gå som det gick och sedan kan de köpa offentliga tillgångar relativt billigt. Dessa "utländska intressen" inkluderar även kinesiska statliga bolag.
Han tror dessutom att folk som är med i AfS tror på detta trams! Jag vet, det låter som om Ahl är psykisk sjuk. Inget seriöst parti befattar sig med en sådan person. Och det är det jag menar med "seriös" i detta sammanhang, det syftar inte på politikens innehåll...
Citat:
Ursprungligen postat av
Fri
Vilka partier är förresten "seriösa" i Sverige idag? Centern? Sossarna?
Citat:
Ursprungligen postat av
Fri
Var är den mediakoncern som bildar opinion mot islam, mot EU, för svensk nationalism, som SD har skapat med den MILJARD skattekronor i bidrag som de har tankat under sina 8½ år som lagstiftare?
Det finns lite webb-sidor kopplade till SD men problemet är att dessa inte väcker stort intresse. Det finns ingen efterfrågan.