Citat:
Det finns faktiskt cancer sjukdomar som kan komma smygande med mina symtom som tex cancer i buksportkörteln eller i levern och då vill man väldigt gärna veta i tid vad som är på gång annars är det godnatt ganska fort. Och det är just buksportkörteln som jag tror att jag har lite problem med tyvärr men det finns lite snällare sjukdomar i buksportkörteln också men sjukdomar i buksportkörteln är ganska svårt att diagnostisera.
Jag skulle rekommendera att du gör en "informationsmedicin" avläsning av kroppen. Då får du en komplett genomskanning av kroppen och alla dess funktioner och du kan få en tydlig lista av vilka delar av din kropp som funkar eller inte. Jag har gjort det och tyckte att en hel del stämde in på mig och gav mig lite mer vägledning än den vanliga vården. Kostar mellan 2000-2500 kr för ca 2 h och tycker det var värt investeringen.
Här är lite info om det:
Citat:
Med Informationsmedicinsk teknik kan man göra undersökningar och exakta mätningar utan riskabla innovasiva metoder. Förutom alla konventionella biokemiska mätvärden kan man mäta aktiviteten i alla organ och organsystem, svårmätta värden av sigalsubstanser som dopamin och serotonin. Man kan även identifiera blockeringar av informationsvägar, informationsbrist och förvrängd information. Holistisk information om chakran och akupunkturmeridianer, energibrist, trauman och blockerande cellminnen.
Behandlingen är helt biverkningsfri och den behandlar roten till problem, inte symtomen. Behandlingen är långsiktig, mycket mjuk och skonsam för kroppen och den kräver klientmedverkan för gott resultat. https://unohalsa.se/behandlingar/informationsmedicin
Behandlingen är helt biverkningsfri och den behandlar roten till problem, inte symtomen. Behandlingen är långsiktig, mycket mjuk och skonsam för kroppen och den kräver klientmedverkan för gott resultat. https://unohalsa.se/behandlingar/informationsmedicin
Rent allmänt tänker man ju att du kan ha fått någon komplikation av ett virus eller liknande som också drabbar kroppen. Försök också med kostomläggning om man t ex tänker på gluten, laktos, candida osv.