Citat:
Ursprungligen postat av
Cymbaltazzz
Linn: -"Då måste man eliminera sina största hot".
Nej Linn det måste man inte. Det är bara något ni losers gör som en strategi för att själva vinna. Ingen ryggrad på såna personer.
NU finns det ju inte på kartan att jag skulle överväga att ens skicka in en ansökan till Robinson men
om jag skulle vara med i den här tävlingen skulle jag också försöka "eliminera hot". Det eftersom jag inte är någon "kraftkarl" och skulle inte ha någon chans att vinna över idrottsmän och atleter. Däremot är jag en intelligent, social och trevlig person som med hjälp av det kanske skulle komma långt i Robinson, förutsatt att jag orkade med bristen på mat.
Först skulle jag försöka få ut psykfallen, för att överhuvudtaget kunna stå ut med att vara på ön, sen försöka att få bort så många av de starkare personerna för att på så sätt öka oddsen till egen fördel. Det står ju trots allt en halv miljon på spel. Aldrig att jag skulle försöka pakta och rösta mig till att endast "kraftkarlar" är kvar till finalveckan, de skulle ju bara vinna över en i slutänden.
Är man väl där tror jag att det inte finns någon mer "värdig vinnare" än en själv.
Fast det kommer aldrig att hända. Jag skulle aldrig palla mer än två dar utan kaffe