2019-05-13, 14:48
Medlem
Citat:
Mitt dröm jobb är ju att jobba som influenser. Bara tjäna pengar på och blogga, skriva o sponsra andras hemsidor osv. Det är något jag länge viljat jobba med men har riktigt inte nått den drömmen ännu så hoppas den blir för verklig nångång haha .

Jag kanske måste söka till en dokusåpa som paradise hotel eller likande för att kanske få fler följare så jag kan förverka min dröm, men då måste jag ju också komma med i det..

Lite citat från Ena MGM blogg. Verkar inte ha gått så bra med den karriären, så lockbete var bättre. Väldigt lågt att va så många och råna en stackare, dessutom i en ganska utsatt situation som dejt är kan jag tycka.
Citera
2019-05-13, 17:36
Medlem
Ni som kan sånt här: kommer Billborns namn cencureras i Fup? Kommer man vara tydlig med om att det rörde sig om en eskortsite och inte Tinder?
Citera
2019-05-13, 17:59
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gus Caesar
Ni som kan sånt här: kommer Billborns namn cencureras i Fup? Kommer man vara tydlig med om att det rörde sig om en eskortsite och inte Tinder?
Nej hans namn kommer inte maskeras, varför skulle det? Namnen på våldtäktsoffer och minderåriga brukar man maskera.
Citera
2019-05-13, 18:48
Medlem
WorthyBeings avatar
Billborn stämmer inte, det ska enligt tillförlitlig källa vara Nebosja Novakovic.
Citera
2019-05-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WorthyBeing
Billborn stämmer inte, det ska enligt tillförlitlig källa vara Nebosja Novakovic.

Vad är det för källa? Och hur har den källan fått reda på det? Ifrågasätter ingenting, de spekuleras mycket och många nämner SB
Citera
2019-05-13, 19:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WorthyBeing
Fel! Han är 54 år. Profilen skulle vara i 45 års åldern.

Här kan vi följa *da *ngman på ask fm.

https://ask.fm/engmanida
Senast redigerad av sherlocksnake 2019-05-13 kl. 20:21.
Citera
2019-05-13, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Nej hans namn kommer inte maskeras, varför skulle det? Namnen på våldtäktsoffer och minderåriga brukar man maskera.

Eftersom han är en offentlig person och fupen innehåller för honom känsliga uppgifter tänkte jag. Men tack för svar!
Citera
2019-05-14, 02:36
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Text

Vi tycker som sagt uppenbarligen olika. Oroa dig inte över min förmåga att röra mig utanför åsiktskorridorren. Agree to disagree?

Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Gnäll

Vilka brottsoffer skuldbelägger jag? Är du fortfarande sur att jag inte råkar uppskatta att man skjuter ihjäl någon med downs?

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nu är det inte direkt ovanligt med stora ålderskillnader. Där att t.ex Kjell Bergqvist har barn födda 1974 och 2007, Tommy Körberg 1977 och 2009. Det är inga direkta unikum och det finns många män som är ihop med kvinnor ännu mer isär åldersmässigt. Tror inte majoriteten tycker detta är något fel utan det grattas alltid lika glatt när dessa män blir pappor ca 60 år fyllda.

Vad spelar det för roll om det handlar om personer som tom är långt från ålder för byxmyndig. Dvs inget olagligt alls.

Sedan som någon påtalade detta med att det omvända skulle inte gå. Dvs äldre kvinna och yngre man. Nej möjligen inte men Madonna kör ju på det. Lite orättvist kanske men det beror på detta att män kan skaffa barn och därmed bilda ny familj i mycket högre ålder än vad kvinnor kan.

Mig veterligen har väl ingen av dessa skaffat barn med någon som är 18? Den gemensamma nämnare är dock att alla täta och kända för allmänheten. Du lär inte se en fetlagd fattigpensionär med en 18-åring. Det finns anledning att misstänka att det finns andra intressen just att man hittat en äldre/yngre själsfrände.

Men varför ta sådana ganska tama exempel. PG Gyllenhammar blev far nyligen? Woody Allen tog väl över sin frus adoptivdotter. Kommer du ihåg när Anna Nicole gifte sig med den oljemilljadären? Han måste ha varit nästan 100 år då.

Här ser man verkligen kärleken spira:
https://peopledotcom.files.wordpress.com/2017/02/anna-nicole-smith-2.jpg

Det kunde lika gärna varit en svensk pensionär utan nämnvärd inkomst. Verkligen.

Det jag lurar på är om det finns ett mörkertal bakom den här typen av brottslighet. Vad tvingades han säga framför kameran? Kan det varit att rånarna spelade på något känsligt?

Jag tror inte alla går in lika sjåsfritt som vissa flashbackare på polisstationen och anmäler den här typen av brott. Och det med en anledning.

Återigen, jag säger inte att den här personen eller andra skall behöva finna sig i den här typen av förnedringsrån. Jag säger bara att du söker kontakt med någon som är 18 och själv är drygt 30 år äldre så bör man ha i åtanke att det finns baktankar av olika slag.
Citera
2019-05-14, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...

Mig veterligen har väl ingen av dessa skaffat barn med någon som är 18? Den gemensamma nämnare är dock att alla täta och kända för allmänheten. Du lär inte se en fetlagd fattigpensionär med en 18-åring. Det finns anledning att misstänka att det finns andra intressen just att man hittat en äldre/yngre själsfrände.

Men varför ta sådana ganska tama exempel. PG Gyllenhammar blev far nyligen? Woody Allen tog väl över sin frus adoptivdotter. Kommer du ihåg när Anna Nicole gifte sig med den oljemilljadären? Han måste ha varit nästan 100 år då.

Nu finns det väl inte mycket som tyder på att han gick dit för att gifta sig och skaffa barn... Eller att han trodde att det var vad tjejen var ute efter. Han ville ligga. Han trodde att han hade hittat en tjej som ville ligga. Medelålders män som gillar lammkött - knappast ett okänt fenomen. Unga tjejer som gillar 40+are - inte heller särskilt anmärkningsvärt.

Både män och kvinnor gillar att ligga. Inget konstigt med det. Finns ingen anledning att spekulera i vad de skulle ha att diskutera vid frukostbordet en vanlig tisdag. Frågan är ju om de skulle kunna ha nåt utbyte av varandra mellan lakanen. Där är ju svaret tveklöst JA.
Citera
2019-05-14, 07:00
Medlem
eternussermos avatar
Var finns uppgifterna om åldern på BO?

Hittar ingen åldersangivelse här:
https://www.expressen.se/sport/fotboll/fotbollsprofil-ranad-lurades-pa-tinder-dejt/
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/Jo7QbR/fotbollsprofil-holls-fangen-av-tinderligan
https://polisen.se/aktuellt/handelser/2019/maj/3/03-maj-1015-olaga-frihetsberovandemanniskorov-strangnas/
https://www.ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/fyra-frihetsberovade-i-dejtingharva-sm5064717.aspx

Känns som att det är fria forumfantasier, är det i själva verket en 25-åring?
Senast redigerad av eternussermo 2019-05-14 kl. 07:12.
Citera
2019-05-14, 07:06
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tmbr
Nu finns det väl inte mycket som tyder på att han gick dit för att gifta sig och skaffa barn... Eller att han trodde att det var vad tjejen var ute efter. Han ville ligga. Han trodde att han hade hittat en tjej som ville ligga. Medelålders män som gillar lammkött - knappast ett okänt fenomen. Unga tjejer som gillar 40+are - inte heller särskilt anmärkningsvärt.

Både män och kvinnor gillar att ligga. Inget konstigt med det. Finns ingen anledning att spekulera i vad de skulle ha att diskutera vid frukostbordet en vanlig tisdag. Frågan är ju om de skulle kunna ha nåt utbyte av varandra mellan lakanen. Där är ju svaret tveklöst JA.

Bra inlägg.

Jo. Jag är villig att böja mig i min uppfattning och säga att jag kanske hade lite fel från starten. Jag känner också av samma drifter och hade inte heller tackat nej till en betydligt yngre tjej.

Samtigt, om man har egna barn, då finner sig en viss olustkänsla när man läser om sådant här. Man vill liksom inte ha någon äldre än sig själv som stöter på ens barn.

Skall man ut och ragga på 18-åringar i egenskap av 40 plus så bör man vara medveten att det för med sig vissa risker.

Skall vi mötas så i argumentationen?
Citera
2019-05-14, 07:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Bra inlägg.

Jo. Jag är villig att böja mig i min uppfattning och säga att jag kanske hade lite fel från starten. Jag känner också av samma drifter och hade inte heller tackat nej till en betydligt yngre tjej.

Samtigt, om man har egna barn, då finner sig en viss olustkänsla när man läser om sådant här. Man vill liksom inte ha någon äldre än sig själv som stöter på ens barn.

Skall man ut och ragga på 18-åringar i egenskap av 40 plus så bör man vara medveten att det för med sig vissa risker.

Skall vi mötas så i argumentationen?

Låter rimligt, jag är redo att möta dig i detta utförande!

Fridens liljor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in