2019-05-11, 22:23
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katalina
Tycker det är ett så härligt försvar när det gäller att Trump är friad och ska ses som han aldrig begått ett brott. Men hans och andras skrikande om Crocked Hillary som ska buras in då?

Ingen av dem vågar i ett inlägg tala om vilka som ska buras in och för vad och när. När man frågar får man länkar. De vet att det bara är en önskedröm.

Att den hellivskriminelle Trump ska åka dit är en gissning. Han har allt fingrarna i för många syltburkar för att inte ha gjort något misstag. Han är van att dirigera andra att begå de kriminella handlingarna. Han är också van att ha kriminella nära sig vars brott han vet om så han kan få dem i fållan lite lättare. MNuchin, hade inte han något ekonomiskt märkligt närapå brottsligt. Det kan vara så att han fick behålla sitt jobb trots att han borde fått sparken. Kanske inte för något kriminellt men principen är få folk i tacksamhetsskuld.

Problemet med korrumperade politiker och andra är att när dom når
tillräckligt högt upp så flyter dom nästan ovanför rättssystemet.
Dom har horder av advokater som vet hur man bearbetar systemet.
Politiker i USA blir experter på hur man kringgår rättssystemet,
tar mutor och ger gentjänster. Det är oftast när dom får konflikt
med varandra som någon åker dit.
Om HC åker dit så beror det på att någon annan "player"
säljer ut henne. HC är en riktig jävla häxa. Trump är
narcissistisk och självgod men inte i närheten av HC.
Minns hur hon betedde sig mot dom som blivit utsatta
för hennes make Bill. Fullständigt vidrigt.
Citera
2019-05-12, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Skillnaden är att dessa judar då är maktlösa.

Om sanningen om att all makt stulits med hjälp av lögn och utpressning offentliggörs kommer dom dessutom inte att kunna visa sig offentligt utan att riskera att lynchas.
Vad fan pratar du om? Översätt till Svenska tack. Menar du att Trump bara låtsas vara den mest Israelvänliga presidenten någonsin genom att ge dom allt dom pekar på? Då uppstår ju genast frågan varför?
Citera
2019-05-12, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Vad fan pratar du om? Översätt till Svenska tack. Menar du att Trump bara låtsas vara den mest Israelvänliga presidenten någonsin genom att ge dom allt dom pekar på? Då uppstår ju genast frågan varför?

Som nationalist kan man stötta Israel, men samtidigt vara emot att judar ska agera i andra länder mot de ländernas intressen.
Citera
2019-05-12, 10:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Som nationalist kan man stötta Israel, men samtidigt vara emot att judar ska agera i andra länder mot de ländernas intressen.

Användaren FH lever dock i förhoppningen att Israel snart kommer upplösas och att Trump i själva verket flyttade ambassaden till Palestinas blivande huvudstad...

(FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm
Citera
2019-05-12, 11:57
Medlem
Jag tolkar Donald Trump som klart Israelvänligt sinnad, vad säger "Q" ?
Citera
2019-05-12, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Användaren FH lever dock i förhoppningen att Israel snart kommer upplösas och att Trump i själva verket flyttade ambassaden till Palestinas blivande huvudstad...

(FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm

Ok.

För övrigt är jag genuint ointresserad av personliga vendettor i tråden. Jag tittar in för att följa Qs kommunikation, och vilka konsekvenser de kan ha. Som sagt så utspelar sig två olika verkligheter. En där Trump nu borde vara avslöjad som Putins agent, och en annan där Trump aldrig var det. En där det inte finns en deep State. Och en där det finns det. En där det inte finns behov av att vakta USAs gräns, och en där man borde bygga en mur. En där högerröster får alldeles för mycket plats i "alternativ media", en annan där de tystas. Osv in absurdum.

Låt oss konstatera att den verklighet som media vill förmedla hittills inte har varit lika överensstämmande med verkligheten som Qs.
Citera
2019-05-12, 18:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ok.

För övrigt är jag genuint ointresserad av personliga vendettor i tråden. Jag tittar in för att följa Qs kommunikation, och vilka konsekvenser de kan ha. Som sagt så utspelar sig två olika verkligheter. En där Trump nu borde vara avslöjad som Putins agent, och en annan där Trump aldrig var det. En där det inte finns en deep State. Och en där det finns det. En där det inte finns behov av att vakta USAs gräns, och en där man borde bygga en mur. En där högerröster får alldeles för mycket plats i "alternativ media", en annan där de tystas. Osv in absurdum.

Låt oss konstatera att den verklighet som media vill förmedla hittills inte har varit lika överensstämmande med verkligheten som Qs.

Hur kan du konstatera det? All fakta jag sett Q påstå har ju funnits att läsa i i just vanlig media redan tidigare - ja, utom att HRC, Huma och Podesta arresterades i december 2017 - ett påstående jag fortfarande är minst sagt skeptisk till...
Citera
2019-05-12, 18:31
Medlem
Citat:
Hur kan du konstatera det? All fakta jag sett Q påstå har ju funnits att läsa i i just vanlig media redan tidigare - ja, utom att HRC, Huma och Podesta arresterades i december 2017 - ett påstående jag fortfarande är minst sagt skeptisk till...

Så du anser att åsikten att Mueller inte kunde finna bevis för "collusion" var den linje som drevs i media?
Citera
2019-05-12, 18:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så du anser att åsikten att Mueller inte kunde finna bevis för "collusion" var den linje som drevs i media?
Jag anser att vi inte vet om collusion förekom. Över 600 fd federala åklagare anser att muellerrapporten innehåller mer än tillräckligt med indicier för att det skulle leda till åtal av vem som helst utom just en president. Att Trump inte kan åtalas för collusion gör honom inte oskyldig...

EDIT; Jag hade fel - det är nu över 800 fd åklagare som skrivit under brevet: https://medium.com/@dojalumni/statement-by-former-federal-prosecutors-8ab7691c2aa1
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-05-12 kl. 19:02.
Citera
2019-05-12, 19:44
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen

Det sägs att Israel har 400 kärnvapenmissiler. Alla huvudstäder i Europa har minst en riktad mot sig. Enligt Q var det "saving Israel for last".

Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Jag tolkar Donald Trump som klart Israelvänligt sinnad, vad säger "Q" ?

Kanske keep your friends close but your enemies closer. Kanske gör han skillnad på jude och sionist/globalist.
Citera
2019-05-12, 20:25
Medlem
Citat:
Jag anser att vi inte vet om collusion förekom. Över 600 fd federala åklagare anser att muellerrapporten innehåller mer än tillräckligt med indicier för att det skulle leda till åtal av vem som helst utom just en president. Att Trump inte kan åtalas för collusion gör honom inte oskyldig...

EDIT; Jag hade fel - det är nu över 800 fd åklagare som skrivit under brevet: https://medium.com/@dojalumni/statement-by-former-federal-prosecutors-8ab7691c2aa1

Ha ha lysande. Och där får jag också förklaringen till att tråden ligger i "konspirationer". Att Q finns är uppenbart eftersom vi diskuterar hans inlägg. Däremot verkar dina åsikter vara lite speciella.

Det är såklart ok, men jag är inte särskilt intresserade av den typen av spekulationer.
Citera
2019-05-12, 20:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ha ha lysande. Och där får jag också förklaringen till att tråden ligger i "konspirationer". Att Q finns är uppenbart eftersom vi diskuterar hans inlägg. Däremot verkar dina åsikter vara lite speciella.

Det är såklart ok, men jag är inte särskilt intresserade av den typen av spekulationer.

De enda som spekulerar är förstås de som, utan att ens ha läst den ocensurerade rapporten, hävdar att Trump skulle vara friad från misstankar om collusion.
Och detta alltså trots att hundratals fd federala åklagare hävdar motsatsen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in