2019-05-11, 13:56
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunnarSparr
Trodde han var same , han sköter väl om renar?
Lapp, Lappland, jag är gammal och det har hetat lapp hela tiden och jag har vänner som är lappar som inte bryr sig om vad dom kallas. Skita samma, så var det bra med den saken.
Citera
2019-05-11, 14:44
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Kul att se detta programmet. Alltid gillat det ända sen jag var liten med tävlingarna och den öde ön..kul med äventyrs program..
I år gillade jag först Carl Stefan men nu gillar jag Klas, Anna o Sebastian. Hoppas någon av dem vinner. På facebook grupper är de mkt har mot en del deltagare o det är tråkigt att läsa.....vem tror ni vinner?
Citera
2019-05-11, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Ja om det är något jag saknar här i livet så är det definitivt;

En egen imdb-Sida som listar en totalt misslyckad karriär som ”skådis”

Ett giftermål med en framgångsrik skådespelerska där jag själv sitter hemma som en loser.

Att jag för tio år sedan såg bra ut.

Att jag är 54 år gammal och dejtar en 24 åring.

Mitt jobb består av att sälja 200:- biljetter till mina motivations-tal på High Chaparral

Faaaaan jag vill.

/C
Varför var Nick med överhuvudtaget?! Saknar han totalt självkännedom att han inte fungerar med andra människor. Han verkar inte kompetent för övrigt heller men kanske kul att gå ut och ta en öl med.
Citera
2019-05-11, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Varför var Nick med överhuvudtaget?! Saknar han totalt självkännedom att han inte fungerar med andra människor. Han verkar inte kompetent för övrigt heller men kanske kul att gå ut och ta en öl med.

Eh för att han ville? Och tv4 ville uppenbarligen ha in honom igen. Han är lite udda men på hans instagram kan man se att han har många vänner, däribland vissa Robinson deltagare. Han har en hel del positiva kommentarer från tittarna med och för egen del tycker jag att programmet är tråkigare utan Nick och Adnilsson.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-05-11 kl. 15:50.
Citera
2019-05-11, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunnarSparr
Tycker han ser ganska bra ut.
Han vill nog inte "dejta" en 24 åring. Vad är dejta ? Att man går på date? Vidrig svengelska.
Jag köper gärna en tröja av denna legend.
Hellre en ogift loser än en gift loser. Det är lättare att bryta, genom göra något nytt.
Legend ? Vet du ens vad det betyder ?
Dejt är inte felstavat , du kan stava det på endera sätt, båda är rätt.
Du hakar upp dig på ordet date/dejt men använder gladeligen loser !?
Citera
2019-05-11, 16:36
Medlem
GunnarSparrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Legend ? Vet du ens vad det betyder ?
Dejt är inte felstavat , du kan stava det på endera sätt, båda är rätt.
Du hakar upp dig på ordet date/dejt men använder gladeligen loser !?

Eftersom inlägget jag svarade på innehöll loser så fortsatte jag med det men "dejta" där går gränsen för svengelskan. Jag ser inte hur det skulle vara bättre att vara gift förlorare än ogift? Som ogift är det lättare att göra något åt saken.
Citera
2019-05-11, 21:12
Medlem
AdNilsson m.fl krassliga efter hemkomsten
https://www.expressen.se/noje/robinson-deltagare-svart-sjuka-efter-inspelningarna/
Citera
2019-05-11, 21:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
AdNilsson m.fl krassliga efter hemkomsten
https://www.expressen.se/noje/robinson-deltagare-svart-sjuka-efter-inspelningarna/

"kan behöva operera bort tjocktarmen" ouch
Citera
2019-05-11, 21:23
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
"kan behöva operera bort tjocktarmen" ouch

Men axeln är bra nu?
Citera
2019-05-11, 21:36
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Men axeln är bra nu?

den blev bra i samma stund som han blev utröstad från huvudön. underligt.
Citera
2019-05-11, 21:43
Medlem
Ronilles avatar
På tal om att folk blir sjuka. Det är väl nästan en kalkylerad risk man får ta om man är med?

Bristande hygien, sådär toavanor, ny bakterieflora, kroppen på svältläge, djur/insekter, ja ni fattar.

Vore ju konstigt om några inte få besvär.
Citera
2019-05-11, 22:52
Medlem
På Facebook pratar deltagarna i ett klipp om sina toalettvanor. De gräver ner sin avföring och det blir mycket grävande hela tiden. Hoppas inte dessa stränder återanvänds av andra Survivor program när det är skit nergrävt överallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in