2019-05-09, 21:17
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Vad räknas som "nämnvärda meriter" då? Är det att ha någon fin utbildning för att kunna visa upp att man är sanktionerad av systemet eller något liknande? Något flashigt jobb som bevisar att man "blivit något"? Visst, de där sakerna finns. Finns rätt många med goda högskolepoäng i poddarna och på Nordfront exempelvis.

Men det handlar ju inte alls om det. En kamprörelse som vill förändra på riktigt värderar allra främst sådant som mod och offervilja. "Nämnvärda meriter" har därför alla aktivister i Motståndsrörelsen som offrar sig själva för ett högre mål. Mod och offervilja är något som vårt folk idag lider extrem brist på och därför är det så mycket mer unikt än de "nämnvärda meriter" du efterlyser.

Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Kan du nämna en enda inom SMR som har nämnvärda meriter?
Citera
2019-05-09, 21:22
Medlem
johqnnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Har du inget viktigare för dig som att posta tuttbilder på sociala medier eller nått? Är ju helt bisarrt att hänga upp sig på att Thunlind förmodligen utan eftertanke hade en vattenflaska från ett företag som han inte visste var israeliskt.

Att du inte ser vikten i att NMR nu viker sig för judiska företag säger mycket om både dig och NMR. Förut var NMR en sista skyddande mur mot den internationella judenheten men nu har de bevisat att även de kan köpas av judarna. Var ska vi som ser frågans allvar nu vända oss?
Citera
2019-05-09, 21:30
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johqnni
Att du inte ser vikten i att NMR nu viker sig för judiska företag säger mycket om både dig och NMR. Förut var NMR en sista skyddande mur mot den internationella judenheten men nu har de bevisat att även de kan köpas av judarna. Var ska vi som ser frågans allvar nu vända oss?

Fast nu ser ju du inte alls frågans allvar. Den enda gången du nämner judarna är när du försvarar dem eller raljerar mot judisk makt-kritiker. Faktum är att du på senaste mer försvarat judar än du försvarat svenskar. Som nu. Eller exempelvis här: (FB) Är Jeff Ahl en potentiell femtekolonare?

Är du företrädare för Nordisk Ungdom/Skandinaviska Förbundet här på forumet? Är er organisation som helhet också av uppfattningen att judisk makt-kritiker har "judetourettes"?
Citera
2019-05-09, 21:45
Medlem
johqnnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerzy.Sarnecki
Fast nu ser ju du inte alls frågans allvar. Den enda gången du nämner judarna är när du försvarar dem eller raljerar mot judisk makt-kritiker. Faktum är att du på senaste mer försvarat judar än du försvarat svenskar. Som nu. Eller exempelvis här: (FB) Är Jeff Ahl en potentiell femtekolonare?

Är du företrädare för Nordisk Ungdom/Skandinaviska Förbundet här på forumet? Är er organisation som helhet också av uppfattningen att judisk makt-kritiker har "judetourettes"?

Okej, jag tror jag fattar. När andra gör något juderelaterat ska man gå till angrepp och kalla dem köpta. När NMR gör det ska man vara tyst. Bra att ni visar var ni står i frågan!
Citera
2019-05-09, 21:47
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Vad räknas som "nämnvärda meriter" då?
Kan vara flera saker
-skrivit bra bok.
-framgångsrik företagare.
-klarat svår utbildning (ex matte på LU).

Jag bad dig bara nämna en, svårt?
Citera
2019-05-09, 21:55
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Citat:
Okej, jag tror jag fattar. När andra gör något juderelaterat ska man gå till angrepp och kalla dem köpta. När NMR gör det ska man vara tyst. Bra att ni visar var ni står i frågan!

Nej, det är vi som fattar. Du vill förlöjliga judisk makt-kritiker och du ägnar dig åt att försvara judar istället för att försvara svenskar. Om det sedan beror på om du har en agenda med detta eller om du bara är butthurt spelar kanske inte någon större roll. Bra att veta var man har dig.

Och då är ju som sagt frågan: Har Nordisk Ungdom/Skandinaviska förbundet samma inställning till judefrågan (att den inte finns och att alla som påstår det har judetourettes) som du har?
Citera
2019-05-09, 22:23
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Kan du nämna en enda inom SMR som har nämnvärda meriter?
En välkänd gruppchef i Näste 5 är civilingenjör. En annan offentlig företrädare i Näste 2 är det också om jag minns rätt. Har massa andra exempel också men det finns ju ingen anledning att sitta och hävda sig mot ett miffo som förmodligen är sjukskriven pga psykiska diagnoser. De flesta i Motståndsrörelsen har den utbildning och de karriärer de vill ha, vissa jobbar mer för att försörja sina familjer och andra jobbar lite mindre för att kunna lägga mer tid på kampen. I vissa branscher är det kontroversiellt att vara nationell och man kan få kicken om man blir doxxad, så ser det ut men de flesta har ändå jobb.
Citera
2019-05-09, 22:31
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Den katolska cykelhjälmshögern. Stanna där så kan du gå och trolla på nått SSPX-möte istället för att trolla här.

Ärligt talat tycker jag att du borde komma över din kränkthet och sluta tramsa. Ditt vevande här på Flashback skämmer mycket mer ut dig och NU än vad det skadar NMR.
Citera
2019-05-09, 22:33
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
En välkänd gruppchef i Näste 5 är civilingenjör. En annan offentlig företrädare i Näste 2 är det också om jag minns rätt.
Civilingenjör är enkel utbildning.

Är det allt?

Finns det några bevis för att individerna ifråga tog examen?
Citera
2019-05-10, 01:28
Medlem
Citat:
Jo, fast nu är ju du, Obotlig och resten av extremvänsterns troll här på Flashback inte direkt några objektiva bedömare. Det ni "tror" är vad ni hoppas på. Och ni har låtit likadant i alla år, varje gång har ni blivit besvikna.

Extremvänstern haha det är ju vad du vill att jag ska tillhöra. Är man extremvänster bara för man spekulerar och tycker till om nazister?
Jag är inte alls besviken tycker att NMR börjat tappa luft bara.
Citera
2019-05-10, 05:59
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Extremvänstern haha det är ju vad du vill att jag ska tillhöra. Är man extremvänster bara för man spekulerar och tycker till om nazister?
Jag är inte alls besviken tycker att NMR börjat tappa luft bara.

De har väl aldrig varit så aktiva som dem är idag?
Citera
2019-05-11, 08:04
Medlem
johqnnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Konstigt hur du kan gilla ett folk som föraktar dig och ser ner på dig som en goyim, en slav till judarna.

För så står det i Talmud, icke-judar skall vara slavar åt det judiska herrefolket. Det är fakta.

Jag föraktar folk som ser ner på mig, jag blir inte en rövslickare för dem.

Nu är det ju inte jag som gillar judar, utan det är NMR som öppet kryper för judisk makt-företag som t.ex. Sodastream.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in