Citat:
Ursprungligen postat av
johqnni
Att hålla på att tönta sig med att alla som inte talar om judar dygnet runt är "köpta" är löjeväckande. Tror ni på allvar att nån jude eller judisk organisation åker runt och ger företrädare för AfS, NU eller vilka ni nu inte gillar för tillfället fördelar i utbyte mot att inte nämna judefrågan? Det faller på sin egen orimlighet. Det är kul att alla som inte går den sanna vägen™, dvs NS, är "köpta av fienden". Sluta vara löjliga.
Angående sakfrågan så är det så här: Att ha jude-tourettes i dagens Sverige är ungefär lika produktivt som att förklara för en blind person vad syn är. Det är bara folk som är verkligt intresserade och redan är del av någon form av social gemenskap som har frågan på sin agenda som kommer att ta det till sig, och de flesta av dessa förstår ändå inte utan rapar bara upp vad andra har sagt. Att ha jude-tourettes bland vanligt folk är att kasta pärlor åt svin.
Karlfeldt diktade "han talar med bönder på böndernas sätt men med lärde män på latin". Det är precis det Ahl gör när han talar om globalister. Vi ser i dag en stark våg av anti-globalism svepa över Europa och den övriga vita världen. Att då ha jude-tourettes är ungefär lika gångbart som att börja prata om att det är ödlemänniskor som styr för gemene man. De förstår inte och tycker att man är korkad. Man kan ha hur rätt som helst, men det spelar ingen roll om det är så man lägger fram det. Är det produktivt? Vad är viktigast: Att få människor att börja öppna ögonen från början eller att alltid gå den sanna vägen™? Kanske ska man ta ett steg i taget, precis som när det gäller all annan form av inlärning?
Kan vi inte ta ett steg i taget? Det är som att ni vill få en rullstolsbunden att bli sprintlöpare på en dag. Det är inte så det fungerar.
Det handlar inte om att vara "för fin" för att ta i frågan eller om att vara "köpt". Det handlar helt enkelt om att inte vara korkad och att ta det steg för steg.
En retorisk fråga som avslutning: Hade ni som är NS föredragit en Hitler som aldrig nämnde ordet jude men fick samma resultat (om vi ser fram till maktövertagandet) eller en Hitler som hade jude-tourettes men som inte fick några resultat?
Fast vem vet, jag är förmodligen en judisk bot. Eller så kastar jag pärlor åt svin.
Att fixera sig vid den judiska rasen är naturligtvis inte bra och leder ingenstans då dessa antaganden bygger på rasbiologisk "vetenskap" som är helt utdaterad. Men att tala om judendomen som extrem imperialistisk och skadlig är vare sig korkat eller "judetourettes" utan bara sanningen.
Att Ahl inte insett att majoriteten av ägare inom bankväsendet är judiska och att judiska familjer förfogar över enorm makt och extremt stora summor pengar är isåfall rätt konstigt då han i alla fall förefaller hyfsat intelligent. Man kan såklart ha olika teorier om Ahls motiv bakom uttalandet. Men att mörkerkrafterna köpt folk tidigare är ingenting nytt.
PS angående det fetade i din text: Jag är inte NS överhuvudtaget och hade föredragit om Hitler aldrig lett NSDAP till att börja med. Men du kanske missade vad jag skrev i början på min TS.