2019-05-10, 19:26
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitunhurri
Britterna vann OS 1936 så lite creds ska de väl få

De slog Kanada då med 2-1, nu möts det igen på Söndag.Kanada får sin efterlängtade revanch?
Senast redigerad av welcometoreality 2019-05-10 kl. 19:32.
2019-05-10, 19:26
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Vad skulle detta bet bestå av? Du inser att oddsen minst ska va 5 till lejonens fördel

Inga odds. Enda villkoret är att Sverige och Finland måste mötas i turneringen. Spelet går ut på att om Sverige vinner matchen så slutar du posta här och om Finland vinner slutar jag posta. Deal? Möts inte lagen är spelet ogiltigt. Head to head helt enkelt.

Alternativt bet är Elias Pettersson vs Kaapo Kakko flest poäng i turneringen.
2019-05-10, 19:32
Medlem
Förlåt, kan inte sluta håna fotbollen, men Kakko gör allt i sin makt för att behålla balansen för att komma till ett avslut.
2019-05-10, 19:34
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Inga odds. Enda villkoret är att Sverige och Finland måste mötas i turneringen. Spelet går ut på att om Sverige vinner matchen så slutar du posta här och om Finland vinner slutar jag posta. Deal? Möts inte lagen är spelet ogiltigt. Head to head helt enkelt.

Vi kör alternativt eftersom jag tror att tre kronor vinner hela skiten. Slött pris/straff dock
2019-05-10, 19:41
Medlem
Melalnsloeadf.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Om jag inte hörde fel har Kanada över 5000 NHL matcher i sitt lag. Finland kring 120 st.
Antal matcher betyder väl inte så mycket?
Och jag skrev inget om Finland eller deras prestation, utan frågade varför Kanada inte kan vaska fram bättre lag än att Stone ska räknad som en av dom bättre i laget... är det stridigheter i hockeyförbundet? Tränaren ogillad? Eller bryr sig Kanadensarna bara inte om VM i år? Tycker det är märkligt bara
2019-05-10, 19:42
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:

Om det blir oavgjort postar ingen eller?
2019-05-10, 19:43
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Vi kör alternativt eftersom jag tror att tre kronor vinner hela skiten. Slött pris/straff dock

Okej. Det är lugnt för mig Jag tar ju en kula för hela forumets skull här om jag slår ut dig
2019-05-10, 19:44
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Okej. Det är lugnt för mig Jag tar ju en kula för hela forumets skull här om jag slår ut dig

Och hur kul är ett forum utan en antagonist?
2019-05-10, 19:45
Medlem
[quote=Swan65|67540213]Vi kör alternativt eftersom jag tror att tre kronor vinner hela skiten. Slött pris/straff dock[/QUOTE
Vanstertrollet försvinner för evigt om Finland vinner och Swan65 är borta 1 vecka om Swe vinner!
Då kanske spelet är rättvist.
2019-05-10, 19:49
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Om det blir oavgjort postar ingen eller?

Hehe, egentligen borde det va så Men vi har såklart tiebreakers. Hamnar spelarna på samma poäng är det flest mål som avgör. Står det lika där också är det antal poäng i 5 mot 5 som gäller. Är det lika där också är det minst utvisningsminuter som avgör.

Citat:
Och hur kul är ett forum utan en antagonist?

Finns tillräckligt med andra finska fyllon som skriver här så en mindre gör ingen skillnad
2019-05-10, 19:51
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Hehe, egentligen borde det va så Men vi har såklart tiebreakers. Hamnar spelarna på samma poäng är det flest mål som avgör. Står det lika där också är det antal poäng i 5 mot 5 som gäller. Är det lika där också är det minst utvisningsminuter som avgör.

Finns tillräckligt med andra finska fyllon som skriver här så en mindre gör ingen skillnad

Jadu, iom ditt ohyfsade manér så ber jag dig artigt att dra åt helvete.
Heja Tjeckien!
2019-05-10, 19:52
Medlem
Lillnyllet tjänar nästa dubbelt såmycket som nästan alla i denna trupp. Snacka om överbetald

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in