Citat:
Ursprungligen postat av
Peterbarnes
Varje år säger man, värdelöst med hockey-VM nu när det snart är sommar, dessutom är inte dom bästa med, jävla B-VM.
Men när det väl börjar så sitter man där likt förbannat och kollar och svär och spelar bort massa pengar.
Hörde jag 4,75 på Finland mot Canada 16:15 i dag

5.25 på Finland rent av, i alla fall på betsson. Dom har ett svagt lag i år.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kolgrill-ftw
Fast sedan Grönborg tog över så kommer en hel del hem även om vi inte får drömlaget. Mycket trevligt och bra för hockeyn på alla nivåer.
Men du kanske pratar generellt och alla landslag.
Edit: Grönborg ska ju sluta, har helt missat det.
Garpen tar över, undrar om han kan få hem lika mycket folk i framtiden som Grönborg fått?
Garpen står ju med i båset nu, så det lär nog fortsätta att jobbas på liknande sätt. Jag tror vi kan njuta av lag rika på NHL-spelare även i kommande VM-turneringar för svensk del.
Citat:
Ursprungligen postat av
Peterbarnes
Menade alla lag, fast verkar väl vara ok i år av det lilla jag sett!
Kul att Storbritannien är med, avdankade Kanadicker lr?
Nej, det är mestadels riktiga britter. Men visst, 5 spelare födda i Kanada och en i USA, så långt från bara.
https://www.eliteprospects.com/team/1854/great-britain
Citat:
Ursprungligen postat av
Pol9gif
Hur fan kan en som Garpenlöv vara med i landslaget hahaha? Har ni någonsin tänkt på det? Minns när han var krönikör i Aftonbladet, nästa lika dålig som Wennerholm

Men han kanske passar bättre som tränare.
Ptja, han har ju varit med under Grönborgs era och det har gått bra. Det är väl inte konstigt att man vill fortsätta i samma riktning?