2019-05-10, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Utposten är verkligen sinnesjukt tråkigt inslag. Robert har ingen energi, Norrbaggen är trött eller nåt men inget att gråta över, Veganen gnäller bara och gör ingenting och Peter vill ge upp men ändå inte. Känns som tortyr att kolla på det där. Få in dem i tävlingen already.

Norrbaggen, är det Renen? Är han från Norge? Ja, det är smärtsamt att se på och höjden av plågeri var när Anders kom dit och grillade korv och grönsaker framför näsan på dem Det fattade man ju direkt att de inte skulle få något av detta.
Citera
2019-05-10, 01:40
Medlem
enlevandemans avatar
Vem är Törnman i tråden som flera pratat om?
Citera
2019-05-10, 04:03
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
De kommer se till att de återvänder lagom till nästnästa öråd, då Sebastian och Anna eventuellt misslyckas med att vara immuna...

Tror du de från utposten kommer "nästnästa" öråd? jag tror inte det..
man hör på Anders i teasern, han säger "Jag har en överraskning", jag tror det är att de 4 ansluter, får lov att rösta, men kan själva bli röstade på...Ingen tid för paktsnack, pang boom rätt på röstning..

Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
[...]Jag tror att alla fyra, eventuellt tre, kommer till örådet. Att en/flera kommer är uppenbart pga den förhandsvisning man fick inför kommande avsnitt. Tror också de kommer vara immuna i det örådet.

Tror inte de blir immuna =D , de kommer kanske få ha en tävling vid Utposten om 2 immuniteter i så fall, men sen som jag skrivit ovan rätt i öråd.
På söndag märker vi..

Bless
Citera
2019-05-10, 09:26
Medlem
GunnarSparrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixo
Kunde de inte hitta på något bättre koncept på Utlandet? Tortera dem med matlockelser, verkligen? Så löjligt, tråkigt och frustrerande att se på.
Jag tycker tvärtom, det är ju precis det som Robinson borde gå ut på, att pressa sig själv.
Citera
2019-05-10, 09:43
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunnarSparr
Jag tycker tvärtom, det är ju precis det som Robinson borde gå ut på, att pressa sig själv.

Och det är jätteroligt att titta på. NOT.
Gränslandet och utposten är bannemig sämre än Robinson Love Edition och det säger fan ta mig mycket!
Citera
2019-05-10, 10:49
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Fast du kan ju knappast påstå att veganen gnäller. Man kan ju tycka vad man vill men maken till härdig kvinna får man leta efter. Enda gången det har gnällts från henne var när krabborna fick sätta livet till. Lite rättvisa får det vara även på fb!

Du har säkert rätt, men det är ju bara matlockelser på Utposten och det enda jag sett av henne är just det gnället.

Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Norrbaggen, är det Renen? Är han från Norge? Ja, det är smärtsamt att se på och höjden av plågeri var när Anders kom dit och grillade korv och grönsaker framför näsan på dem Det fattade man ju direkt att de inte skulle få något av detta.

Haha just det ja, norrbagge betyder norrman inte norrlänning. Men precis, Renen är den jag åsyftar. Han gnäller passivt på ett sätt, men avslutar nästan varenda mening med "Men man ska inte klaga" eller någon variation på det.
Citera
2019-05-10, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Sopperojesus.. Lappjäveln..

Mathias han med glasögon på Utposten o sämst balans tsm med Robert.
Citera
2019-05-10, 11:14
Bannlyst
Citat:
Utposten är verkligen sinnesjukt tråkigt inslag. Robert har ingen energi, Norrbaggen är trött eller nåt men inget att gråta över, Veganen gnäller bara och gör ingenting och Peter vill ge upp men ändå inte. Känns som tortyr att kolla på det där. Få in dem i tävlingen already.
Norrbaggen (Norrman)? Han är väl från Norrland.
Citera
2019-05-10, 11:21
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmxmail67
Norrbaggen (Norrman)? Han är väl från Norrland.

Redan svarat på det två inlägg upp.
Citera
2019-05-10, 11:27
Medlem
Vilken bottenskrapsnivå på de senaste diskussionerna.

Ser fram emot söndagsavsnittet. Vad det blir för överaskning som idioten Anders kommer med. Gillade honom i början men han har sjunkit i mina ögon.
Citera
2019-05-10, 11:37
Bannlyst
Citat:
Redan svarat på det två inlägg upp.
Jo jag vet, jag hade inte kommit så långt i flödet när jag läste det, var ju 5-6 sidor som vanligt att läsa. Jag är bara på FB på arbetstid... :-)
Citera
2019-05-10, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vilken bottenskrapsnivå på de senaste diskussionerna.

Ser fram emot söndagsavsnittet. Vad det blir för överaskning som idioten Anders kommer med. Gillade honom i början men han har sjunkit i mina ögon.

Hahaha hur kan du hata Anders? Han är ju anställd i ett företag och gör det dom säger han ska göra. Lol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in