2019-05-09, 17:24
Medlem
I detta fall. Är det lagligt att filma misshandel utan att delges medskyldig?
Citera
2019-05-09, 17:26
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cantoras
Tror att det är äldre än så: http://www.legendsofnascar.com/Reb_Wickersham.htm
https://static.messynessychic.com/wp-content/uploads/2015/10/mikeconfederate.jpg
Tror att det är ordet "Rebel" som var attraktivt i raggarkulturen.

"The Dukes of Hazzard" var väl inte stort i Sverige?
Sydstatsflaggan blev rasistisk först 2015. I filmen "The Dukes of Hazzard" från 2005 är den fortfarande med.

Somliga verkar verkligen gilla den där flaggan.
https://www.ilkmade.com/uploads/feed-images/1497412804_1605404612.jpg
Citera
2019-05-09, 17:28
Medlem
LeeVans avatar
Vi ser samma dominansbeteende på ort efter ort. I mindre orter tar man helt över det offentliga rummet. Lamotte gör ett bra jobb, men hoten mot honom blir allt fler.

https://www.youtube.com/watch?v=yVl5VeQtR9w&t=22s

Är det klarlagt vem tjejen som filmade med mobilen är?? Jag tror inte att det va rätt tjej den som först åsyftades här. Hon tycks dessutom hänga med svenskar.
Citera
2019-05-09, 17:31
Medlem
Golonkas avatar
Kan vi en gång för alla bara inte ta och släppa den där otroligt löjliga idén om att misshandeln av killen skulle ha triggats av en jävla flagga?

Detta med sydstatsflaggan som rasistisk symbol är något som importerats från identitets och fringevänstern i USA!

FLERA AV USAs DELSTATER HAR FORTFARANDE DELAR AV "STARS AND BARS" SOM OFFICIELL FLAGGA!

Ett par knappt läs och skrivkunniga hundturkar i Kil har fan ingen aning om vad den där flaggan är för något! De kunde lika gärna tittat på en flagga med Pikachu på!!!
Citera
2019-05-09, 17:33
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
M*lin D*ugge

Det fanns en tråd om henne i morse men nu hittar jag inte dem. Borttagen av admin?
Citera
2019-05-09, 17:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Kan vi en gång för alla bara inte ta och släppa den där otroligt löjliga idén om att misshandeln av killen skulle ha triggats av en jävla flagga?

Detta med sydstatsflaggan som rasistisk symbol är något som importerats från identitets och fringevänstern i USA!

FLERA AV USAs DELSTATER HAR FORTFARANDE DELAR AV "STARS AND BARS" SOM OFFICIELL FLAGGA!

Ett par knappt läs och skrivkunniga hundturkar i Kil har fan ingen aning om vad den där flaggan är för något! De kunde lika gärna tittat på en flagga med Pikachu på!!!
Jepp, dillandet om den där flaggan är självklart bara rent trams. För att försöka hitta på en fiktiv verklighet där den svenska killen "förtjänade" att få stryk, pga. "rasism".

Ren propaganda & damage control. Den här typen av händelser sker många gånger dagligen runt om i landet. Men den här gången finns det bildbevis. Därav desperationen av de avlönade apologeterna och trollen från MSB, Expo & liknande här i tråden.
Citera
2019-05-09, 17:45
Medlem
Någon som har koll på hur snacket går på Facebook?
Är det fortfarande snack om medborgargarde och "öga mot öga"?
Citera
2019-05-09, 17:47
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Någon som har koll på hur snacket går på Facebook?
Är det fortfarande snack om medborgargarde och "öga mot öga"?
Osannolikt att något händer.
Citera
2019-05-09, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimmelshow
Är inte det Latinamerikanens tjej som gick amok i Luleå?

Jo stämmer, blandade ihop två incidenter, någon började skriva om afs möte i luleå mitt i det här så trodde folk ville veta vem blondinen var i filmen där hennes tjockis till pojkvän kravallar. Sorry my bad.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det fanns en tråd om henne i morse men nu hittar jag inte dem. Borttagen av admin?

Kanske någon PK-admin som ansåg den vara stötande🤔
Citera
2019-05-09, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jepp, dillandet om den där flaggan är självklart bara rent trams. För att försöka hitta på en fiktiv verklighet där den svenska killen "förtjänade" att få stryk, pga. "rasism".

Ren propaganda & damage control. Den här typen av händelser sker många gånger dagligen runt om i landet. Men den här gången finns det bildbevis. Därav desperationen av de avlönade apologeterna och trollen från MSB, Expo & liknande här i tråden.
Japp, det kan jag skriva under på. Har själv en son som ganska nyss blivit 18 så nu har han B körkort, men för ett tag sen körde han runt i sin Atraktor, en del helger blev rätt sena..Men dom hade bara kul med sina bilar, motorer, kompisar, inte en tanke på det drägg som florerar därute.. Jag sänder en tacksamhetens tanke att det inte hänt honom något hitills, för vi alla vandrar ju dagligen omgivna av dessa. Jag tror han blev påhoppad. Jag skulle gärna ge de jävla utlänningarna en stor fet smäll själv.
Citera
2019-05-09, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka

En kvinna från Kil påpekade att dessa två hade misshandlat en svensk pojke två år tidigare. Så det handlar garanterat inte om flaggan.
Citera
2019-05-09, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theodulus
Hur tror du att de flesta kommer tolka det stycket i texten?
Har du sagt A så får du säga B brukar det heta.

Expressen väljer att påpeka att personerna är ostraffade, men utelämnar att de förekommit i utredningar, vilket framgick av bokklubbens inlägg som jag citerade.

Jag menar att det blir en skev beskrivning, det hade till och med varit bättre att helt utelämna den raden ur artikeln.

Vad jag menar att du kan vara grovt kriminell men ändå ostraffad. Vi har ett antal mördare i det här landet som går fria, säkert är en del av dom ostraffade. Så att framhålla att någon är ostraffad säger egentligen ingenting om den personens vandel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in