Citat:
Ursprungligen postat av
sinewave
Den vuxna.... Vad sysslar han på med? På videon ser man flertalet gånger hur den ena gruppen brukar våld mot den andre. Den ena med vapen i form av en batong (som kallas järnrör?).
Han är nog fullt kapabel att bunta samliga hudingar där men DÅ blir det fart på polizei och rubriker i lokalblaskan/kvällstidningarna. Det är ju ett hatbrott. "Extra extra! Ond svensk man med rakat huvud misshandlade oprovocerat ung invandrad frimärkssamlare!"
Citat:
Det som är särskilt intressant med denna andra video är hur det ligger någon typ av acceptans för den ena gruppens våldsamma beteende. Ungefär som att de inte, likt vanligt folk, kan föra sig bättre och att ribban på förväntningar därför ligger oerhört långt ned.
"The racism of low expectations". Jag blir alltid lika förvånad och positivt överraskad när jag träffar på en neger eller någon semitliknande varelse som talar vettig svenska och/eller INTE beter sig som ett kräk. I negerns fall handlar det oftast om ett adoptivbarn eller en mulatt. I det andra fallet oftast om perser eller israeler (dock inte många israeler i Al Sued).
Jag väntar mig absolut ingenting från somalier, albaner och araber t.ex. Jag blir positivt överraskad om de klarar av att vara någorlunda tysta och inte irritera mig med sin blotta närvaro i det offentliga rummet. De är i allmänhet fullständigt underlägsna mig på alla plan. Rasligt, intelligensmässigt, när det kommer till personlig hygien etc. Samma sak med svenska 7K-röstare (minus rasaspekten då såklart).
Varför skulle jag vänta mig ett vettigt uppförande av dem? De har ett genomsnittligt IQ under hälften av mitt eget. Jag har släkt som varit grisbönder och jag kan säga att jag aldrig förväntat mig suggan i stian kunna lära sig följa logiska tankebanor eller sociala normer heller. Favoritklyschan är ju "alla
människors lika värde" men det är en liten promille ur dessa grupper som går att applicera den på. Resten betraktar jag inte som folk öht. Suggor är i allmänhet precis lika mycket värda som negrer, araber och 7K-röstare.
Dubbla måttstockar är problemet. Det var väl Sahlin som sade att svenskarna måste anpassa sig till det nya Sverige? Ett hett tips till svenska ungdomar i Kil är således att börja packa vapen, driva omkring i större gäng och misshandla den här typen av avarter till döds. Bara att börja bete sig på samma vis som de underlägsna varelser vars beteende ursäktas i tid och otid. Anpassning. Tvinga fram förändring istället för att vänta på den. Ett tjugotal svenskar som sticker ner den här killen och sedan skyller på varandra och andra (Mållgan) vore en veritabel mardröm att utreda för den inkompetenta svenska polisen med ständig resursbrist.
Det hör inte hit direkt kanske men fram för grova repressalier mot de som ursäktar beteendet (politiker och rektorer etc) också. Att försvara skitbeteende måste börja stigmatiseras på samma sätt som skitbeteendet i sig (i nuläget bara när det utförs av etniska svenskar då dvs

). Ifrågasätt direkt. Om det kan skolstrejkas för klimatet så kan det skolstrejkas mot rektorer som, likt jag själv, trots allt inte heller tror på alla människors lika värde.