2019-05-09, 02:40
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Till helgen styr jag kosan mot Kil. Bilen är tankad och Onkel Kånkel plattan är avdammad. Här ska spelas CP barn från Afghanistan så det ekar över gator och torg.

Han kom ifrån afghanistan
Han var ju ej som andra barn
Brun och ful och jävla dum
Därför fick han inget rum
Ett jävla cp-barn
Ifrån afghanistan

Omg! Du är bara bäst😆.

Det är rätt, man ska inte dalta med svarta hundar.
Citera
2019-05-09, 03:26
Medlem
Expressens artikel var rätt obehaglig.
– Det här är främst en debatt utanför Kil, säger rektor Patrick Backman inne på sitt tjänsterum.

Han säger att det funnits konflikter på skolan mellan olika kompisgäng, en konflikt som ibland innehållit rasism, men som varit begränsade.

– Det har funnits motsättningar mellan olika grupper men det har inte varit någon stor fråga här på skolan. Jag tror detta mer handlar om ett större samhällsproblem kring motsättningar och värdegrundsfrågor.

– Det mest otäcka med detta är ändå den här mobben som uppstår.

https://www.expressen.se/gt/16-aringen-berattar-om-raa-misshandeln/
Skulle rektorn ha varit så överslätande om det hade funnits en film på en svensk kille som sparkar en invandrarkille i ansiktet? Givetvis inte. Och skulle rektorn ha sagt att det värsta med att en svensk kille sparkade en invandrarkille i ansiktet var att det uppstod en mobb på nätet? Såklart inte. Nej, då hade rektorn utlyst nödläge på skolan och startat en jättestor kampanj mot rasism, och de stora svenska prestigetidningarna - DN framför allt, men också Aftonbladet, Expressen och Svenska Dagbladet, liksom säkert SR och SVT - hade hängt på och startat en nationell kampanj mot rasismen.

Den här dubbelmoralen retar mig alldeles oerhört.
Citera
2019-05-09, 03:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Den vuxna.... Vad sysslar han på med? På videon ser man flertalet gånger hur den ena gruppen brukar våld mot den andre. Den ena med vapen i form av en batong (som kallas järnrör?).

Han är nog fullt kapabel att bunta samliga hudingar där men DÅ blir det fart på polizei och rubriker i lokalblaskan/kvällstidningarna. Det är ju ett hatbrott. "Extra extra! Ond svensk man med rakat huvud misshandlade oprovocerat ung invandrad frimärkssamlare!"

Citat:
Det som är särskilt intressant med denna andra video är hur det ligger någon typ av acceptans för den ena gruppens våldsamma beteende. Ungefär som att de inte, likt vanligt folk, kan föra sig bättre och att ribban på förväntningar därför ligger oerhört långt ned.

"The racism of low expectations". Jag blir alltid lika förvånad och positivt överraskad när jag träffar på en neger eller någon semitliknande varelse som talar vettig svenska och/eller INTE beter sig som ett kräk. I negerns fall handlar det oftast om ett adoptivbarn eller en mulatt. I det andra fallet oftast om perser eller israeler (dock inte många israeler i Al Sued).

Jag väntar mig absolut ingenting från somalier, albaner och araber t.ex. Jag blir positivt överraskad om de klarar av att vara någorlunda tysta och inte irritera mig med sin blotta närvaro i det offentliga rummet. De är i allmänhet fullständigt underlägsna mig på alla plan. Rasligt, intelligensmässigt, när det kommer till personlig hygien etc. Samma sak med svenska 7K-röstare (minus rasaspekten då såklart).

Varför skulle jag vänta mig ett vettigt uppförande av dem? De har ett genomsnittligt IQ under hälften av mitt eget. Jag har släkt som varit grisbönder och jag kan säga att jag aldrig förväntat mig suggan i stian kunna lära sig följa logiska tankebanor eller sociala normer heller. Favoritklyschan är ju "alla människors lika värde" men det är en liten promille ur dessa grupper som går att applicera den på. Resten betraktar jag inte som folk öht. Suggor är i allmänhet precis lika mycket värda som negrer, araber och 7K-röstare.

Dubbla måttstockar är problemet. Det var väl Sahlin som sade att svenskarna måste anpassa sig till det nya Sverige? Ett hett tips till svenska ungdomar i Kil är således att börja packa vapen, driva omkring i större gäng och misshandla den här typen av avarter till döds. Bara att börja bete sig på samma vis som de underlägsna varelser vars beteende ursäktas i tid och otid. Anpassning. Tvinga fram förändring istället för att vänta på den. Ett tjugotal svenskar som sticker ner den här killen och sedan skyller på varandra och andra (Mållgan) vore en veritabel mardröm att utreda för den inkompetenta svenska polisen med ständig resursbrist.

Det hör inte hit direkt kanske men fram för grova repressalier mot de som ursäktar beteendet (politiker och rektorer etc) också. Att försvara skitbeteende måste börja stigmatiseras på samma sätt som skitbeteendet i sig (i nuläget bara när det utförs av etniska svenskar då dvs ). Ifrågasätt direkt. Om det kan skolstrejkas för klimatet så kan det skolstrejkas mot rektorer som, likt jag själv, trots allt inte heller tror på alla människors lika värde.
Senast redigerad av wazzobazzo 2019-05-09 kl. 04:00.
Citera
2019-05-09, 03:57
Medlem
Vedträs avatar
Djävla babiansmuts! Hoppas han får smaka.
Citera
2019-05-09, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Araben har antagligen ingen som helst ide om vad det är för flagga.
Dags att åka hem.

Exakt !

De flesta överskattar Sandnegrerna något kopiöst !

Deras intelligensnivå är ju för fan strax under en amöbas !
Citera
2019-05-09, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Det är ju lite intressant att exakt noll debattörer försöker ens påskina längre att det som syns på filmerna skulle vara något ovanligt eller vara speciellt allvarligt jämfört med vad vi numera är vana vid. Den här gången kom det ut filmer och namn och plötsligt kunde man rikta ilskan någonstans.

Då tycker plötsligt några att det är otäckt att folk blir arga. Händelsevis samma några som vägrat lyssna på de ilskna i många år.

Exakt !

Scener som detta utspelas på skolor i hela riket DAGLIGEN !

Etablissemanget jobbar för högtryck för att tysta ner allt !

Men som Abraham Lincoln sa:

You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Citera
2019-05-09, 05:05
Medlem
Lilla Blatte Sverige. TRUMP 2020. Fy Fan Va Sverige Har Blivit Fint Med Deras Grott Blattar. SOSSE PACK. Flagga Svenska Flaggan Och Amerikanska. MVH From the dirty south/Florida
Citera
2019-05-09, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Läser man Expressens artikel med uttalande av både MGM och offer sägs inget om någon flagga.
https://www.expressen.se/gt/16-aringen-berattar-om-raa-misshandeln/
Invandrarna kom hit 2016 och har knappast någon uppfattning om sydstatsflaggans historia. Om de inte felaktigt indoktrinerats i antirasistisk propaganda genom de olika programmen de fått delta i sen de kom hit, dvs.

Älskar hur artikeln får invandrarna till de egentliga offren i historien, trots videobevis på hur de oprovocerat misshandlar en mindre kille som inte heller gör något motstånd. Bilen står parkerad och med rutan nervevad. Hur ska någon kunna tro att svennefjunen försökt köra på dom och skrikit rasistiska ord?

Helt jävla sinnessjukt.
Citera
2019-05-09, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar
Invandrarna kom hit 2016 och har knappast någon uppfattning om sydstatsflaggans historia. Om de inte felaktigt indoktrinerats i antirasistisk propaganda genom de olika programmen de fått delta i sen de kom hit, dvs.

Älskar hur artikeln får invandrarna till de egentliga offren i historien, trots videobevis på hur de oprovocerat misshandlar en mindre kille som inte heller gör något motstånd. Bilen står parkerad och med rutan nervevad. Hur ska någon kunna tro att svennefjunen försökt köra på dom och skrikit rasistiska ord?

Helt jävla sinnessjukt.

Men det står också att en annan version av historien är att epakillen försökte mörda invandrarkillen genom att köra på honom och att det var rasistiskt motiv. Så "oprovocerat" kan vi nog glömma.
Citera
2019-05-09, 06:30
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Men det står också att en annan version av historien är att epakillen försökte mörda invandrarkillen genom att köra på honom och att det var rasistiskt motiv. Så "oprovocerat" kan vi nog glömma.

Och det tror du på? Men så är du också ett av de välkända trollen på FB! Allmänt känd som en idiot! Tror väldigt få här på FB hade sagt emot mig på den punkten!

Så Jävla synd att du inte blir bannad livet ut!
Citera
2019-05-09, 06:37
Medlem
DigiFlaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn

Om du köper den historien så är du allt bra dum i huvudet. Man erkänner såklart aldrig en oprovocerad misshandel utan försöker såklart rättfärdiga det med rena lögner. Gärningsmannen påstår såklart att epakillen är en rasistisk mördare, delar av det kanske inte går att avskriva som bortom allt rimligt tvivel i en framtida rättegång. Det är alltid till GM's fördel att ljuga så mycket som det bara är möjligt i svensk domstol. Finns dock tillräckligt mycket vittnesmål från andra om GM's karaktär för att avskriva det som rent skitsnack.
Senast redigerad av DigiFlax 2019-05-09 kl. 06:44.
Citera
2019-05-09, 06:48
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar

Helt jävla sinnessjukt.

Inte bara det, men vi har som sagt TVÅ videon vid helt enskilda tillfällen där undermänniskan Amer och hans hyenagäng angriper en svensk ungdom på gatan, samt en FUP då Amers bruscha går loss med en innebandyklubba mot folk de inte känner.

Media vet att detta gäng har terroriserat bygden i en längre tid (Kvinna på Facebook uppger till och med att de känner till vilka dessa är efter upprepade incidenter), men man försöker att få det att låta som att detta är den enda incidenten och att det kan vara de stackars invandrarna som blivit ofredade av den misstänksamme sluga svensken.

Dra åt helvete journalister. Jag vet att ni sitter och läser här. Hur fan står ni ut med er själva? Ni känner till sanningen men spenderar mycket av texten till att vrida skiten till deras fördel. Det är erat fel att folk nu tar lagen i egna händer, ni blir mer och mer synade för varje dag som går och ni skapar ett otryggt samhälle när folk får reda på informationen själva.

Nästan ALLA I DENNA TRÅD har erfarenhet av blattar som går loss på nästan helt oprovocerade grunder, det är så det ser ut i vardagen i det nya Sverige. Ni lurar oss inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in