2019-05-08, 10:37
Medlem
Turist i tidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Hade du någon känsel/homeoestas i kroppen vid tidpunkten?, ska man tro deras video så lär det ha regnat och blåst nämligen, jag är inte mycket för bortförklaringar i vanliga fall..men här
Det blåste och regnade lite grann. Men hur många hade man fått om det varit solsken 5-10 pers i bästa fall. Ointresset för AFS är massivt som jag uppfattar det.
Citera
2019-05-08, 16:49
Medlem
Tubleross avatar
Är det en rutin för polisen att inte ingripa vid störande av allmän ordning?

Man hörde ju vid tillfällen knappt AFS i boden idag pga av de skrikande vänsterextremisterna i bakgrunden.
Citera
2019-05-08, 18:26
Medlem
Haha, var det alltså inte en enda åskådare på torgmötet i Boden?

Kolla när kameran gör en panorering vid 14:45:

https://www.youtube.com/watch?v=JTtQdzin0h4

Tyckte Publikfrihetsturnén var deprimerande redan när de åkte runt i södra Sverige, men den här svängen upp till Norrland måste verkligen ta någon sorts pris.
Citera
2019-05-08, 18:57
Medlem
tclaessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodermordet

Tyckte Publikfrihetsturnén var deprimerande redan när de åkte runt i södra Sverige, men den här svängen upp till Norrland måste verkligen ta någon sorts pris.
Åskådarna står på andra sidan. På sluten gör kameran en svepning och pausar man syns det att det står några där och lyssnar. Det ser inte ut att vara någon imponerande skara men likväl några tappra själar. Östersund, Umeå och Luleå har haft god uppslutning.
Citera
2019-05-08, 19:11
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:

Åskådare och motdemonstranter får stå sida vid sida utanför avspärrningen. Och eftersom motdemonstranterna gapar så högt dom kan, så vill väl inte så många andra stå där. Sen är EU valet inget som lockar speciellt stora massor av människor. Brukar vara ganska tomt på övriga partiers EU torgmöten med.

Men vad fan krävs idag för att någon ska göra sig skyldig till störande av allmän sammankomst?

Kolla bara på den här feta AFA clownen som två meter från en polis drar ner en rånarluva över ansiktet. Polisen ser, men väljer titta bort. https://youtu.be/WwxDFPUoE6c?t=1377

Man skäms ju när man ser det här. Så Sverige blivit. Poliserna är så jävla ynkliga.
Citera
2019-05-08, 19:35
Medlem
StillaHavets avatar
Jeff Ahl är vår kille!
Citera
2019-05-08, 19:45
Medlem
TwinkieTheKids avatar
Citat:

Det beror väl på att de hårt pressade swexitörerna så klart är på jobbet kl. 14:45 en vanlig onsdag? De måste ju finansiera folkmordet på sig själva.

Tycker det var riktigt beklämmande och tragiskt att se hur de där batikhäxorna som var där i Boden dels hade exhalterat och hetsat upp sina flertalet minderåriga barn i typ 5-7-9 års åldern att skrika de sedvanliga ramsorna om inga rasister osv, samt dels hur två av batikhäxorna hade spädbarn i famnen men ändå gallskrek för full hals flertalet gånger, bebisarna lär ju löpt stor risk att få kraftiga hörselskador, kan man orosanmäla någon för det? Känns som om de barnen far/for illa?
Citera
2019-05-08, 19:49
Medlem
tclaessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwinkieTheKid
Det beror väl på att de hårt pressade swexitörerna så klart är på jobbet kl. 14:45 en vanlig onsdag? De måste ju finansiera folkmordet på sig själva.

Tycker det var riktigt beklämmande och tragiskt att se hur de där batikhäxorna som var där i Boden dels hade exhalterat och hetsat upp sina flertalet minderåriga barn i typ 5-7-9 års åldern att skrika de sedvanliga ramsorna om inga rasister osv, samt dels hur två av batikhäxorna hade spädbarn i famnen men ändå gallskrek för full hals flertalet gånger, bebisarna lär ju löpt stor risk att få kraftiga hörselskador, kan man orosanmäla någon för det? Känns som om de barnen far/for illa?
Min feting. Samma sak i Östersund och Luleå. Hur fan är man funtad när man tar med sitt barn på en vrål-demonstration? Dessa människor titulerar sig själva som "goda", fy fan...
Citera
2019-05-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Kolla bara på den här feta AFA clownen som två meter från en polis drar ner en rånarluva över ansiktet. Polisen ser, men väljer titta bort. https://youtu.be/WwxDFPUoE6c?t=1377

Man skäms ju när man ser det här. Så Sverige blivit. Poliserna är så jävla ynkliga.

Polisen tog hand om honom så småningom. Kolla AfS Facebooksida:
https://www.facebook.com/270592853332987/posts/887393501652916/

Ha ha!
Citera
2019-05-08, 21:16
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TLNTH
Polisen tog hand om honom så småningom. Kolla AfS Facebooksida:
https://www.facebook.com/270592853332987/posts/887393501652916/

Ha ha!

Visst. Men så mycket annat gjorde dom inte. Han blev hemskjutsad av polisen. Han skriver på facebook nu att han tackar polisen för han fick gratis skjuts hem. Kan tänka mig att han även fick beröm av poliserna för det han gjorde. Men dom var tvungna sätta någon gräns. Var ju han som hade rånarluva på sig två meter från en polis.

Blir någon fel i huvudet på dagens "svenskar" när dom uppfattar någon eller något som kanske är rasistiskt. Han ska föreställa en italienare. En fet jävla italiensk dvärg. Komma som en objuden gäst till ett land och gapa om rasism. Han borde skämmas. Men det är klart. Han tror han gör något bra.

Jag tror han är en turk. En fet jävla turk dvärg.

Och det klagas på att folk skriver att han är fet. Att han inte kan rå för det... Klart han kan det. Är ju bara för han och sluta stoppa en massa skit i munnen. Håll käften stängd.
Senast redigerad av PingPongZong 2019-05-08 kl. 21:20.
Citera
2019-05-08, 21:35
Medlem
Denna tråd är omfattande och intressant.

Idag fick jag mitt röstkort med posten. Senare kom också en privatperson och lade en AfS-valsedel i min brevlåda och jag ser att dom tre främsta namnen är i tur och ordning Gustav Kasselstrand, Mikael Jansson och Jessica Ohlsson.

Det är starkt jobbat av AfS att forsla ut valsedlar. Inga andra partier har ännu nått min brevlåda. Jag kommer att rösta SD men jag hoppas ändå att AfS kan gå bättre än i Riksdagsvalet.

Dessutom hoppas jag att partiet inte ger tappt utan också satsar på Riksdagsvalet 2022. Det ser väl i nuläget inte så bra ut men försämras Sverige mer och mer finns det alltid en liten chans.
Citera
2019-05-08, 23:04
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Denna tråd är omfattande och intressant.

Idag fick jag mitt röstkort med posten. Senare kom också en privatperson och lade en AfS-valsedel i min brevlåda och jag ser att dom tre främsta namnen är i tur och ordning Gustav Kasselstrand, Mikael Jansson och Jessica Ohlsson.

Det är starkt jobbat av AfS att forsla ut valsedlar. Inga andra partier har ännu nått min brevlåda. Jag kommer att rösta SD men jag hoppas ändå att AfS kan gå bättre än i Riksdagsvalet.

Dessutom hoppas jag att partiet inte ger tappt utan också satsar på Riksdagsvalet 2022. Det ser väl i nuläget inte så bra ut men försämras Sverige mer och mer finns det alltid en liten chans.

Det är nu i EU valet man verkligen ska rösta på AFS och inte på SD. Det krävs antagligen bara 150 000 röster för att AFS ska få 1 av de 21 svenska mandaten. Det skulle betyda så mycket för AFS, Sverige och Europa att AFS får ett mandat. Att SD får 2,3 eller 4 mandat gör inte så stor skillnad. Normalt glöms EU valets resultat bort. Ingen verkar bry sig. Men dom skulle inte glömma bort det om Kasselstrand blev en av de svenska EU-parlamentarikerna. Han skulle bli Sveriges Nigel Farage.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in