2019-05-08, 22:24
Medlem
Snarkarens avatar
Kil kommer nog på att dom måste börja grilla korv med grabbarna, och lite fotboll, så är problemet löst
Citera
2019-05-08, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Dom har lagt upp deras CV redan så din ursäkt håller inte. Dom har jävlas sen dag ett när dom kom till smörgåsbordet Sverige.

GM påstår att han sagt "jävla neger" till honom.

Källa: expressen
Senast redigerad av Valpen_ 2019-05-08 kl. 22:42.
Citera
2019-05-08, 22:44
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_

Det var vad gm sa, enligt bo var det helt oprovocerat.

Citera
2019-05-08, 22:47
Medlem
8711s avatar
Vilken jävla skola och politiskt korrekt skolpersonal. En svensk blir misshandlad och utsatt för grov och rå rasism från invandrare mot svenskar, som vanligt med denna vidriga kriminalitet. Men skolpersonalen talar om rasism från svenskar och om tolerans och att man samarbetar med skolor i Jerusalem...

Vilka jävla dårfinkar.
Citera
2019-05-08, 23:04
Medlem
Om vi utgår ifrån att smågrabbarna i A-traktorn sagt något nedlåtande så ska ju inte dessa äldre grabbar spöa upp grabbarna. Hade dessa nysvenskar grabbar gått till polisen o dragit rasistkortet så kunde dom cashat in 10 lax var. Rasism säljer!
Citera
2019-05-08, 23:05
Medlem
MrAndress avatar
Nu vägrar jag titta på filmen, då jag troligen skulle bli vansinnig över blattarnas beteende.

Men jag tror det är det vanliga, en obildbar blatte klarar inte av att se en bildad svensk, som klarar av att ta ett körkort. Och kanske har jobbat för att få ihop pengar till sin A-Traktor, och drivmedel till denna (ja han kan också ha fått allt detta betalt av sina föräldrar).

Men blatten drar givetvis rasistkortet, och jag tror faktiskt på BO beskrivning i tidningarna, då detta har jag själv upplevt i min ungdom. Att blattar hittar på saker som att man glor på dom osv. Bara för att hitta en anledning till bråk.
Citera
2019-05-08, 23:06
Medlem
Citat:

Ok, men varför har negern jävlas sen 2014.
Citera
2019-05-08, 23:09
Medlem
Citat:

Uppenbar efterhandskonstruktion, killen vet vad som får tårarna att flöda hos socpack polis och media. Det lärs ut i skola o div kurser tom
Sedan och?
Att i affekt under hot råka yppra feltänk..
Oj vad fruktansvärt, def säkert värre än misshandel i psykfalls ögon
Sedan är gm inte ens afrikan, så det blir patetiskt och sorgligt.
Hoppas folk kan översätta hans uttalanden och skicka till hemlandet. Vore kul om detta kunde få några fler konsekvenser än att folk lagförs för spridning av filmen o att gm Netflix o chillar med soctanterna.
Att gnälla om rasism anses inte direkt vara manligt i vissa hedersländer

Sedan källa Expressen.. då kan det avskrivas som osanning tillv. direkt. Kloakmedia
Senast redigerad av LupesVulpus 2019-05-08 kl. 23:13. Anledning: Um
Citera
2019-05-08, 23:11
Medlem
Varför skulle dem kalla en hazar och en kurd för "neger"
Finns inte en chans i helvetet att den där ängsliga killen gjort det.
Snacka om påhitt, men den judiska lögnpressen tar till varje medel som krävs.
Senast redigerad av Hyrr 2019-05-08 kl. 23:15.
Citera
2019-05-08, 23:12
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Nu vägrar jag titta på filmen, då jag troligen skulle bli vansinnig över blattarnas beteende.

Men jag tror det är det vanliga, en obildbar blatte klarar inte av att se en bildad svensk, som klarar av att ta ett körkort. Och kanske har jobbat för att få ihop pengar till sin A-Traktor, och drivmedel till denna (ja han kan också ha fått allt detta betalt av sina föräldrar).

Men blatten drar givetvis rasistkortet, och jag tror faktiskt på BO beskrivning i tidningarna, då detta har jag själv upplevt i min ungdom. Att blattar hittar på saker som att man glor på dom osv. Bara för att hitta en anledning till bråk.

Om man tittar på blattens beteende och handling i detta och det andra klippet så måste man vara ovanligt korkad om man tror på blattens version. Dessa vidriga idioter kommer aldrig att bidra ett öre till Sverige, de kommer bara att vara en dyr och farlig belastning för oss svenskar och samhället. Bara att skicka tillbaka till nån gråtta där de kom från. Naturligtvis ska familjen med på hemresan.
Citera
2019-05-08, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres

Så rädd som 16 åringen föreföll i videon så kan vi nog utesluta att han kallat den i byn ökände bråkmakaren " neger", det hade han aldrig vågat. Men men, rasistkortet är ju effektivt, se bara på vinklingen i Expressen.
Citera
2019-05-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrr
Varför skulle dem kalla en hazar och en kurd för "neger"
Snacka om påhitt, men den judiska lögnpressen tar till varje medel som krävs.
Expressen tror att folk är totalt slut i huvudet, hoppas dom har fel.
Det måste ta slut någon gång på MSM skitspridning väl.. suck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in