2019-05-08, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Jag är varken fet,ful eller avundsjuk.
Förolämpningar på det där sättet är omoget.

Jag vet inte om Nick använder steroider nu.
Han har garanterat gjort det tidigare i livet och en del av dom positiva effekterna sitter kvar resten av livet.
Jag känner igen typen.
Många gamla steroidtorskar ser ut så här i Nicks ålder.
Det är långt ifrån alla som drabbas av dom biverkningarna du tar upp.
Men Nicks kvitto på steroidmissbruk är garanterat oxhjärta.
Problemen börjar ofta så här.
Han kanske inte ens vetat om sitt sjukdomstillstånd tidigare.

Men snälla någon din dubbelmorala tönt, du tycker det är olämpligt att säga att någon är ful medans det är okej kalla främlingar för horunge? Logikens pappa måste ha tappat dig
Citera
2019-05-08, 17:24
Medlem
Hahaha
Fan va Hamilton driver med Nick på Instagram!!!
Fett roligt!

Nick är verkligen en liten pojke i en vuxen mans kropp.

En liten pojke med oxhjärta av AAS.
Citera
2019-05-08, 17:27
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Bråket började med att Hamilton ska ha mobbat flera av deltagarna, bland annat Lucas Crespo Peñaloza och Adnilson själv.

– Han hade kallat Lucas för "Gringo" och det betyder typ slav i hans kultur. Han hade kallat mig afrikan och bad mig hålla käften för att jag såg ut som en gorilla, säger Adnilson till Nyheter24.

Adnilson och Lucas valde att inte ta upp detta med TV4. Men i ett avsnitt kallar Hamilton Linn Lund för "kort och tjock", vilket fick flera av deltagarna i Lag Syd att rasa.

– När han kallade Linn för kort och tjock och bad henne hålla käften, så sa jag att ”om du inte är försiktig så kan dina tänder ramla ut”. Men jag har inte hotat honom, säger Adnilson.
Citat: nyheterna24.

Ja, vem tror ni på?
Citera
2019-05-08, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Ja, vem tror ni på?

– När han kallade Linn för kort och tjock och bad henne hålla käften, så sa jag att ”om du inte är försiktig så kan dina tänder ramla ut”. Men jag har inte hotat honom, säger Adnilson.

Alright.
Citera
2019-05-08, 17:33
Medlem
Citat:

Ja, vem tror ni på?
Är det förolämpning att kalla en neger för afrikan?
Citera
2019-05-08, 17:44
Medlem
Citat:
Jag är hemskt ledsen om jag förolämpade dig!
En liten groda hoppade ur min mun.
Ursäkta!

Hahaha , du kan va lugn kan inte bli förolämpad av folk från internet. Internet mobbning existerar ej, bara att lämna internet om man är så svag psykiskt att man ej kan hantera ens emotionella sinnen. Är bara pinsamt från din sida i mitt tycke att inte våga köra samma linje å stil överallt. Du är säkert en som har väldigt starka åsikter med din familj men utanför din comfort zone så är du en knähund.
Citera
2019-05-08, 17:50
Medlem
Citat:
AdNiilsson och Turisten som startgäng på Gränslandet hade varit en höjdare.

Det hade nog slutat ännu snabbare än turistens sejour denna gång. Jag tänkte mer på nå'n trygg man, kanske nån släkting till "kocken" storväxt nog för att lugna ner situationen och vis nog för att få turisten att inse att andra kan lida också, inte bara han.

Och efter 10 avsnitt med tävlingar där de vinner och stannar kvar och massor med nyfunnen känslosamhet, självinsikt och turist-tårar, typ Sebbs, tillbaka in i r-son.

Och så när turisten inser att han kommer åka ut igen, ett sammanbrott, läkarteam och hemresa.
Citera
2019-05-08, 18:19
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:

Ja, vem tror ni på?

Så en person, Carl Stefan, skall alltså ha mobbat en grupp av personer. Normalt brukar det omvända gälla dvs att en grupp människor utsätter en enskild person för mobbing. Den där Carl Stefan verkar vara en riktig Übermensch. Själv noterade jag ingen mobbing i avnsitten bara en massa helt fantastiska one-liners samt en person tidigare boendes under en båt, under en ö, som faktiskt sprang omkring och viftade med en machete i vad han kallade sitt kök.

Jag måste säga att när det kommer till att tala sanning så tror jag betydligt mer på Carl Stefan i detta fall.
Citera
2019-05-08, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Som vanligt när någon ska kommentera vad denne sagt - ett ickesvar.

Vad ska man svara på en ickefråga.
Citera
2019-05-08, 19:09
Medlem
Citat:
Hahaha
Fan va Hamilton driver med Nick på Instagram!!!
Fett roligt!

Nick är verkligen en liten pojke i en vuxen mans kropp.

En liten pojke med oxhjärta av AAS.
Hamilton, det var han med svintohår som åkte ganska tidigt va?
Citera
2019-05-08, 19:30
Medlem
Ja det var någon patetisk råttliknande individ som var med i början men som åkte ut för att han inte kunde klara av det sociala för fem öre. En föredetting.
Citera
2019-05-08, 19:36
Medlem
Enmansdemos avatar
Anna beklagar sig över att ha förlorat i vikt, och svarade med att gå ner ännu mer när hon kom hem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in