2019-05-08, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Såhär säger Nick själv.

https://www.instagram.com/p/BxK5Of_l_7v/?utm_source=ig_web_copy_link
Ja jag såg det där.

Men långvarigt bruk av anabola steroider brukar ha biverkningar.
Det här är en typisk sådan.
Citera
2019-05-08, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Ja jag såg det där.

Att man är hungrig och har näringsbrist ? Skulle det vara en biverkning av anabola steroider?
Tvivlar på att du har någon som helst kunskap i ämnet .
Citera
2019-05-08, 09:21
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Såhär säger Nick själv.

https://www.instagram.com/p/BxK5Of_l_7v/?utm_source=ig_web_copy_link

Citat:
Stort tack till tv4 och Mastiff för en grymt proffsig Produktion

Han mådde tydligen sämre än vad man trodde. Mycket kan man säga om Tv4 och Mastiff men inte det.
Citera
2019-05-08, 09:45
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ja jag såg det där.

Bara för att du själv sitter fet, ful & avundsjuk framför datorn så finns det ingenting i Nicks symtombild som tyder på bruka av Anabola. Jag har själv ingen aning om han missbrukat steroider eller inte, men bara för att han är crallig så betyder detta inte nödvändigtvis att han byggt sin kropp med steroider. Normalt är de vanligaste tecknen på bruk av anabola steroider; utbredd akne, kraftig behåring av ansikte och kropp, hudbristningar, aggressivt humör, oproportioneligt stor tillväxt av händer, fötter, haka , pann- och kindben samt kardiomyopati, dvs sjuklig tillväxt av hjärtmuskeln, s.k. oxhjärta.

Vad i detta menar du att vi såg hos Nick när han blev tvingad till läkarvård och att avbryta årets Robinson? Det vi fick se på Tv stämmer i stället helt överens med uttorkning och näringsbrist. Vilket är naturligt med tanke på omständigheterna och miljön i vilken han vistats.
Citera
2019-05-08, 10:30
Medlem
GunnarSparrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yakamoko
Att inte vara tillåten att delta på grund av fysiska problem utesluter att han lämnade pga psykiska problem, så jo.
Det är riktigt att det inte var anledningen till att han lämnade men han har väldigt ostabilt psyke och temperament.
Citera
2019-05-08, 12:03
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissPerky.
Jag har också funderat på hur Sebastian talar. Han låter nästan som om han är lite på lyset hela tiden.

Jag tror det är planerat. Han har inför avresan testat hur han ska prata för att låta så sexig som möjligt.
Han har spelat in sig själv och kommit fram till att det där är den ultimata sängkammarrösten.
- Det här gör brudarna fuktiga.
(Läs det mer hans röst).
Citera
2019-05-08, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Bara för att du själv sitter fet, ful & avundsjuk framför datorn så finns det ingenting i Nicks symtombild som tyder på bruka av Anabola. Jag har själv ingen aning om han missbrukat steroider eller inte, men bara för att han är crallig så betyder detta inte nödvändigtvis att han byggt sin kropp med steroider. Normalt är de vanligaste tecknen på bruk av anabola steroider; utbredd akne, kraftig behåring av ansikte och kropp, hudbristningar, aggressivt humör, oproportioneligt stor tillväxt av händer, fötter, haka , pann- och kindben samt kardiomyopati, dvs sjuklig tillväxt av hjärtmuskeln, s.k. oxhjärta.

Vad i detta menar du att vi såg hos Nick när han blev tvingad till läkarvård och att avbryta årets Robinson? Det vi fick se på Tv stämmer i stället helt överens med uttorkning och näringsbrist. Vilket är naturligt med tanke på omständigheterna och miljön i vilken han vistats.
Jag är varken fet,ful eller avundsjuk.
Förolämpningar på det där sättet är omoget.

Jag vet inte om Nick använder steroider nu.
Han har garanterat gjort det tidigare i livet och en del av dom positiva effekterna sitter kvar resten av livet.
Jag känner igen typen.
Många gamla steroidtorskar ser ut så här i Nicks ålder.
Det är långt ifrån alla som drabbas av dom biverkningarna du tar upp.
Men Nicks kvitto på steroidmissbruk är garanterat oxhjärta.
Problemen börjar ofta så här.
Han kanske inte ens vetat om sitt sjukdomstillstånd tidigare.
Citera
2019-05-08, 13:21
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan

5 veckor 😂🤦🏻‍♂️

/C
Citera
2019-05-08, 13:22
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intratec
Kära forum,

Var det ingen som retade sig på CS Hamiltons tydliga talstörning?

Det är väldigt ångestladdat att höra Sebastian tala också, det är som trög sirap. Han är nog ingen raketforskare.

Är det bara jag som reagerar på det månntro?

För övrigt tycker jag att det märks tydligt att ingen ska kränkas i årets Robinson. Det är stor skillnad från förra säsongen.

Chilla mannen, det är varmt och fuktigt där. Slemmig hals och svalg 24/7.

/C
Citera
2019-05-08, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Jag tror det är planerat. Han har inför avresan testat hur han ska prata för att låta så sexig som möjligt.
Han har spelat in sig själv och kommit fram till att det där är den ultimata sängkammarrösten.
- Det här gör brudarna fuktiga.
(Läs det mer hans röst).

Han är inte sexig någonstans, han är vidrig med sitt äckliga skägg. Som jag nämnt förut, finns en studie som visar att det finns mer skit i skägg än i en hundröv. För övrigt hade han inte varit sexig utan skägg heller.
Citera
2019-05-08, 14:47
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Jag är varken fet,ful eller avundsjuk.
Förolämpningar på det där sättet är omoget.

Jag vet inte om Nick använder steroider nu.
Han har garanterat gjort det tidigare i livet och en del av dom positiva effekterna sitter kvar resten av livet.
Jag känner igen typen.
Många gamla steroidtorskar ser ut så här i Nicks ålder.
Det är långt ifrån alla som drabbas av dom biverkningarna du tar upp.
Men Nicks kvitto på steroidmissbruk är garanterat oxhjärta.
Problemen börjar ofta så här.
Han kanske inte ens vetat om sitt sjukdomstillstånd tidigare.

Källa på det tack!
Citera
2019-05-08, 17:21
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rambler98
juristen är en riktig retsticka, men han kanske vill hålla uppmärksamheten igång och bli nästa års nick, han flyger "hem" från "whatever" för en dag och se'n till gränslandet, men istället för en feministisk vegan, så kommer det en väldigt stor, svart karl dit och de bor där ett bra tag tillsammans ...

mycket gråt blir det då oxå, tills han tar sig tillbaks in i tävlingen, får ett psykiskt sammanbrott och avbryter

I'll watch it

AdNiilsson och Turisten som startgäng på Gränslandet hade varit en höjdare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in