2019-05-07, 23:03
Medlem
mr.demons avatar
Man tycker ju att en person som Nick som ser ut att tränat sen han föddes borde veta bättre än att lägga sig i solen när man mår dåligt och har matbrist.
Citera
2019-05-07, 23:36
Medlem
Detta avsnitt visade ju hur matsituationen ser ut.

Med lite jävlar anamma så har de plötsligt 4 stycken 30-literssäckar fulla med kokosnötter.

Även om maten är jäkligt tråkig att äta så är det ju bara att trycka i sig 1500 kcal kokos så är ju allt lugnt.
Citera
2019-05-07, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunnarSparr
Det ena utesluter inte det andra.

Att inte vara tillåten att delta på grund av fysiska problem utesluter att han lämnade pga psykiska problem, så jo.
Citera
2019-05-08, 00:02
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Dom skulle tagit med Månson istället! Hell Månson..

Månsson!!!!

Snälla, TV4! Visa oss alla bortklippta scener med Månsson! Flashback kan inte bärga sig.
Citera
2019-05-08, 00:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Lite Farmen mix.
Exakt. De kunde få blandat laguppdrag och enskilda uppdrag. Tänk "Bästa flätade mattan av palmblad" . Så de får nåt att göra på stranden. Nu sitter de bara och hänger och tuggar kokos. Vad är det för överlevnad i det?
Citera
2019-05-08, 00:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tengill
Detta avsnitt visade ju hur matsituationen ser ut.

Med lite jävlar anamma så har de plötsligt 4 stycken 30-literssäckar fulla med kokosnötter.

Även om maten är jäkligt tråkig att äta så är det ju bara att trycka i sig 1500 kcal kokos så är ju allt lugnt.
Kokos har en laxerande effekt i stora mängder, så du får vara beredd att sitta i buskarna...
Citera
2019-05-08, 00:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Seb har lipat mest av dem alla men så är han väldigt vek också.

Nick är en fd wannabee. Att han gråter över att han inte fick ett brev från sin dotter efter att han själv varit på Hawaii och tog en dags tripp till Sverige var patetiskt.

Robert håller ändå sina tårar inne mest väl även om han verkar vara känslig.

Peter förlorade sin mamma under tiden han var där så han kan jag köpa att han kan ha gråtit.

Renskötaren har jag aldrig sett gråta.

Jannika och Bonnie har jag heller inte reagerat på nåt speciellt.

Det jag stör mig på är att alla är så fjolliga. De har anmält sig till en tävling och om de inte orkar vara borta från sina nära och kära längre än så så ska de fan inte ha där att göra. Jag har själv varit borta 2-3 månader från familjer i jobbet då och då och jag grät inte för det. Det var ett eget val.
De grinar ju hela tiden! Nej, ge dem nåt att göra på stranden. Eller är det deras förmåga att överleva tristess som ska testas?
Citera
2019-05-08, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Man tycker ju att en person som Nick som ser ut att tränat sen han föddes borde veta bättre än att lägga sig i solen när man mår dåligt och har matbrist.
Så här går det när man kört steroider i många år.
Citera
2019-05-08, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Best of Månsson..... Hell Månsson!!!
På vilket sätt var han så jävla rolig?
Citera
2019-05-08, 06:57
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
https://www.tv4play.se/program/robinson/11792136
19 minuter in.
Han blev tyst och tittade ner, såklart att han blev lite ledsen men inte var det något bölande. Droppen man ser är ju för att de var genomblöta eller så svettades Mattias.
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2019-05-08 kl. 07:01.
Citera
2019-05-08, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Så här går det när man kört steroider i många år.

Såhär säger Nick själv.

https://www.instagram.com/p/BxK5Of_l_7v/?utm_source=ig_web_copy_link
Citera
2019-05-08, 07:31
Medlem
MissPerky.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intratec
Kära forum,

Var det ingen som retade sig på CS Hamiltons tydliga talstörning?

Det är väldigt ångestladdat att höra Sebastian tala också, det är som trög sirap. Han är nog ingen raketforskare.

Är det bara jag som reagerar på det månntro?

För övrigt tycker jag att det märks tydligt att ingen ska kränkas i årets Robinson. Det är stor skillnad från förra säsongen.

Jag har också funderat på hur Sebastian talar. Han låter nästan som om han är lite på lyset hela tiden.

Citat:
Seb har lipat mest av dem alla men så är han väldigt vek också.
Men vafan, är man vek för att man visar lite känslor?! Det är inte 50-talet längre, det är okej att fälla någon tår år 2019. Jisses.
Senast redigerad av MissPerky. 2019-05-08 kl. 07:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in