2019-05-07, 23:18
Medlem
Elementarts avatar
Varför skulle man ge gärningsmannen polisbeskydd? Vilka utländska tidningar är det som har tagit upp detta?
Citera
2019-05-07, 23:18
Medlem
Snarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzeria-Vetarn
Någon som orkar göra en insamling för den som sparkar ut tänderna på den där äckliga blatten
Finns det inte redan något nummer man kan swisha till ? tyckte jag såg ett nummer här någonstans ? Nog många som vill lägga en peng.
Citera
2019-05-07, 23:20
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av South
Man kan ju inte ha mycket i IQ när man filmar en misshandel och sedan lägger ut på sociala medier.

Det spelar ingen roll. Beteendet har inte uppstått i ett vakum. Faktumet är att det svenska samhället belönar dem för deras våldsamma beteende från en tidig ålder. Vilket är varför de fortsätter med det och dessutom filmar det.

"Oj, du slog Martin, jag vill gärna veta vilka trauman du bär med dig som får dig att slå andra Stackars lilla pojke, saft bullar. Kom knulla lite batikhäx-fitta som belöning. Oj vilken god människa jag är, som räddar dig med min fitta." Typ så.

Vi ser redan begynnelsen där blatten som slog denna killen framställs som ett offer av makthavare. "Misshandeln var hemsk, men reaktionerna till misshandeln av rasist-nazist-raggare var mycket hemskare".

Sverige belönar dåligt beteende. Som en Pavlov's hund programmeras blatten till att fortsätta med detta beteende. Blatten belönas med bidrag, med svenskens tystnad och konfliktskygghet, med skydd från diverse anti-rasistiska vänsterextremister, skydd från och av myndigheter, etc etc. Om vi vill se den skyldige för detta beteende räcker det med att se oss själva i en spegel.
Citera
2019-05-07, 23:20
Medlem
”Värmlandsaraber väcker känslor med våldsvideo” skriver Fria tider. De kunde gott tagit allitterationen ett steg till. Vrede. Inte känslor.
Citera
2019-05-07, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ariskA
Om dom är kurder kanske dom är släkt med kurdfittan Ella Demir?

https://samnytt.se/wp-content/uploads/2019/02/Burkini-53-1.jpg
AA är syrier. Det framgår av en häktningsframställan gällande hans bror som lillapaddington har postat tidigare i tråden.

Personligen tror jag att MJ är afghan. I videon kan man för övrigt se att även han sparkar på killen, när han är på väg in i bilen.
Senast redigerad av Bokklubben 2019-05-07 kl. 23:23.
Citera
2019-05-07, 23:22
Medlem
Snarkarens avatar
Den som filmar borde göra sig lika skyldig till misshandel, passivt, skrattande, påhejande.
Citera
2019-05-07, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
NMR är påväg till Kil.

Det tillhör inte vanligheterna att NMR beter sig reaktionärt. De vill vara revolutionära. Dvs, att söka upp blattar och spöa dem ingår inte i deras strategi.

Men det händer att de demonstration utanför skolor där svenska barn trakasserats av blattar, med uppmaningar om att slå tillbaka osv.
Citera
2019-05-07, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av South
Man kan ju inte ha mycket i IQ när man filmar en misshandel och sedan lägger ut på sociala medier.
Filmaren verkar stadig på hand, nästan som en steadicam. Så då undrar jag om denna scenen var riggad på något vis.

Man kan mycket väl tänka sig att de tror sig coola. Och är så arroganta och aggressiva, förutom svagbegåvade, att de bortser från att hänga ut sig. Inget kommer ju ändå att hända, mer än att de får s k respekt av likasinnade troglodyter.
Citera
2019-05-07, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bokklubben
AA är syrier. Det framgår av en häktningsframställan gällande hans bror som lillapaddington har postat tidigare i tråden.

Personligen tror jag att MJ är afghan. I videon kan man för övrigt se att även han sparkar på killen, när han är på väg in i bilen.

ja såg nu bilder på dom på Nordfront, men det var någon här i tråden som yrade om att dom är kurder. Den ena är iaf helt klart en afghan. Som säkert blivit bjuden på lite svensk fitta av sin personliga 45-åriga batikhäxa till soctant.

Nåja, dessa afghanhundar är bra på att hugga ihjäl varandra, så om ingen arg svensk tar och dräper honom så kan man hoppas att han får en kniv i sig av en annan afghanhund.
Citera
2019-05-07, 23:31
Medlem
lyktstolpes avatar
Kan någon som är från orten bekräfta, hur är stämningen, hur går ryktena, var är GM's, flytt fältet??
Citera
2019-05-07, 23:35
Medlem
SveaBaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Kan någon som är från orten bekräfta, hur är stämningen, hur går ryktena, var är GM's, flytt fältet??

Det skulle jag med vilja veta! Lite lokalrapportering. Medierna vill ju inte bidra till någon ''lynchmobb'' eller ''medborgargarde'' så de mörkar ju allt det.
Citera
2019-05-07, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
GMs bruscha (MA) är dömd för skadegörelse. Han krossade en fönsteuta genom att kasta en vattenpipa. Målsägande är Kils kommun.
https://minfil.com/YfQbm4obna/Unknown-2_pdf

Lägg märke till att alla ”barn” i hushållet är födda den fjärde.
20030404 (GM i detta misshandel-fall)
20020704
20010704

De två sista är till och med födda samma månad.

Man tänka sig att GM kom hit först för att sedan hämta hit hela familjen tre månader efteråt? De andra två ”barnen” kanske kom hit samma dag och fick personnummer baserat på dagen de kom hit då de konstigt nog inte hade pass eller id-kort med sig...
Snubben som åtalades för skadegörelse har en något annorlunda stavning av efternamnet i både adressdatabaserna och domen än de övriga i familjen - möjligt att han blivit felaktigt bokförd, eller så handlar det kanske om en kusin eller liknande som är boende hos familjen. Eller så har man kanske förbarmat sig över en ensamkommande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in