Citat:
Ursprungligen postat av
South
Man kan ju inte ha mycket i IQ när man filmar en misshandel och sedan lägger ut på sociala medier.
Det spelar ingen roll. Beteendet har inte uppstått i ett vakum. Faktumet är att det svenska samhället belönar dem för deras våldsamma beteende från en tidig ålder. Vilket är varför de fortsätter med det och dessutom filmar det.
"Oj, du slog Martin, jag vill gärna veta vilka trauman du bär med dig som får dig att slå andra

Stackars lilla pojke, saft bullar. Kom knulla lite batikhäx-fitta som belöning. Oj vilken god människa jag är, som räddar dig med min fitta." Typ så.
Vi ser redan begynnelsen där blatten som slog denna killen framställs som ett offer av makthavare. "Misshandeln var hemsk, men reaktionerna till misshandeln av rasist-nazist-raggare var mycket hemskare".
Sverige belönar dåligt beteende. Som en Pavlov's hund programmeras blatten till att fortsätta med detta beteende. Blatten belönas med bidrag, med svenskens tystnad och konfliktskygghet, med skydd från diverse anti-rasistiska vänsterextremister, skydd från och av myndigheter, etc etc. Om vi vill se den skyldige för detta beteende räcker det med att se oss själva i en spegel.