2019-05-07, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hbphys
Detta betyder ju att du tycker att det är ok att Socialdemokraterna skulle sätta SÄPO på att övervaka och infiltrera medlemmarna i Moderaternas valkampanj nästa val.

Du är sjuk i huvudet.

Ursäkta?
Du tolkar helt åt helvete.
Citera
2019-05-07, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
https://www.thegatewaypundit.com/2019/05/in-april-former-dni-james-clapper-said-bill-barrs-accusations-of-spying-was-stunning-and-scary-on-mo nday-clapper-admitted-they-were-spying-video/

James Clapper, tidigare DNI har lite svårt att bestämma sig. Var det avlyssning av Trump's kampanj eller ej...
Jaha när hela världen koncentrerar sig på att 400 fd åklagare säger att Trump borde åtalats, och Demokraterna just steppat upp sin undersökning över Trumps deklarationer så postar du ännu en grej om Spygate från den o så trovärdiga Gatewaypundit Kan du inte försöka leva i den här världen åtminstone?
Senast redigerad av Alpoxen 2019-05-07 kl. 12:37.
Citera
2019-05-07, 12:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Domare i Högsta domstolen i USA, Ruth Bader Ginsburg, skulle varit i Sverige igår och mottagit ett pris. Frågan är om hon verkligen var här eller ej. Det finns inga bilder eller bildbevis eller nånting.

https://www.dn.se/nyheter/varlden/staende-ovationer-for-ruth-bader-ginsburg/

...men vart är bilderna från ceremoni'n..?

Till exempel här: https://m.facebook.com/story/graphql_permalink/?graphql_id=UzpfSTcwOTMxNzg3NTc2Njk5OToyNjk2NzIyMT YwMzU5ODg0
Här: https://m.facebook.com/graphsearch/str/Gilel+Storch/keywords_search?tsid=0.9758976038703546&source=res ult
Här: https://m.facebook.com/story/graphql_permalink/?graphql_id=UzpfSTY3MTc2NTkxMzoxMDE1NjM2NzI1ODg3MD kxNA%3D%3D

Men vad i hela friden har detta för relevans i denna tråd?? Trodde du Q hade gömt RBG?
Citera
2019-05-07, 12:59
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
En FISA warrant är en laglig grund lilla vän. Men eftersom du är så liten så kanske du inte lyckats googla fram den ännu. Ja din lilla människa, den finns på nätet att läsa. Inte anpassad för små människor visserligen men du kan komma åt den. När du sedan läst den och begrundat anledningarna till FBIs oro kan du återkomma hit med en rapport och förklara varför du inte håller med dom.
Men varför läser du inte och tar till
dig att jag skrev innan Fisa? Ingen
laglig grund innan Fisa. Sen är ju fisa fixat
Under helt felaktiga premisser. Det fattar du
när du kollar upp Misfud och ser att han inte är knuten till ryska säkerhetstjänsten utan den västliga. Även parterna som var med i T tower har kopplingar till FBI samt fusion. Två försök
att få till möten och utväxling av information så att det skulle se ut som collusion
Citera
2019-05-07, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Full fart i Muellers spår nu.. 400 fd federala åklagare anser att bevisen i Muellers rapport hade räckt till för att åtala vem som helst om han inte vore just en president... Samtidigt börjar Trump agera alltmer nervöst och verkar vilja förhindra att Mueller alls ska få bli utfrågad i kongressen..

Brevet från 400 fd åklagare: https://medium.com/@dojalumni/statement-by-former-federal-prosecutors-8ab7691c2aa1

Trump twittrar ännu nervösare än på länge: https://edition-m.cnn.com/2019/05/06/politics/donald-trump-robert-mueller/index.html?r=https%3A%2F%2Fedition.cnn.com%2F

Onekligen väldigt intressant. Jag har tidigare alltid varit av uppfattningen att han (DJT) är en tomte som mobbat sig fram genom livet och råkat få lite hjälp på traven att vinna presidentvalet pga Rysslands (och andra makters) stöttning till de extremare kandidaterna i amerikansk politik (läs DJT, Bernie och Stein) och därmed inte är mer än en ignorant funktionellt begränsad mupp (för att förtydliga, jag anser inte att han är en fascistisk nazist eller så, utan bara generellt farlig för landet då han fullständigt saknar konsekvenstänk). Men hans nuvarande beteende indikerar, anser jag, att han faktiskt döljer något allvarligt med betydande straffvärde, vilket jag alltså inte trodde från början (för så dum kan han ju inte vara, eller hur?).
Citera
2019-05-07, 14:39
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Onekligen väldigt intressant. Jag har tidigare alltid varit av uppfattningen att han (DJT) är en tomte som mobbat sig fram genom livet och råkat få lite hjälp på traven att vinna presidentvalet pga Rysslands (och andra makters) stöttning till de extremare kandidaterna i amerikansk politik (läs DJT, Bernie och Stein) och därmed inte är mer än en ignorant funktionellt begränsad mupp (för att förtydliga, jag anser inte att han är en fascistisk nazist eller så, utan bara generellt farlig för landet då han fullständigt saknar konsekvenstänk). Men hans nuvarande beteende indikerar, anser jag, att han faktiskt döljer något allvarligt med betydande straffvärde, vilket jag alltså inte trodde från början (för så dum kan han ju inte vara, eller hur?).

Det finns ju källor som hävdar att Trump aldrig själv trodde han skulle vinna presidentvalet (oklart hur säkra dessa källor är). Han brydde sig därmed inte om alla sin lik i garderoben.

Sen van han likt förbannat, körde på i 180 och nu, shit!, dom där liken. Något de flesta andra presidenter inte har haft då dom inte, som Trump, kunna bli president pga bara sin persona.
Citera
2019-05-07, 15:00
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Det finns ju källor som hävdar att Trump aldrig själv trodde han skulle vinna presidentvalet (oklart hur säkra dessa källor är). Han brydde sig därmed inte om alla sin lik i garderoben.

Sen van han likt förbannat, körde på i 180 och nu, shit!, dom där liken. Något de flesta andra presidenter inte har haft då dom inte, som Trump, kunna bli president pga bara sin persona.
Menar alla de lik Muellerutredningen aldrig hittade?

Snart får vi se vad utredningarna kring Clinton och Obama kan komma fram till istället. Där har vi dom riktiga brottslingarna. Hela häxjakten på Donald Trump har bara handlat om att själva undkomma rättvisan.
Citera
2019-05-07, 15:05
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen

Snart får vi se vad utredningarna kring Clinton och Obama kan komma fram till istället. Där har vi dom riktiga brottslingarna. Hela häxjakten på Donald Trump har bara handlat om att själva undkomma rättvisan.

Muller utredde inte eventuella skattebrott eller andra överträdelser gällande Tumps bolag, t.ex. Så vad har Mullerutredningen med mitt inlägg att göra?
Citera
2019-05-07, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Muller utredde inte eventuella skattebrott eller andra överträdelser gällande Tumps bolag, t.ex. Så vad har Mullerutredningen med mitt inlägg att göra?
Jaha så nu är det skattebrott som är liken i garderoben. I 2 år var det samröre med ryssarna. Du är bara desperat och hoppas att Trump skall bli dömd för vad som helst.
Citera
2019-05-07, 15:21
Medlem
Citat:

Men ingen har talat om, inte ens Barr har sagt att det pågått något spioneri. Men det erkände ju du också, så vad är det du tror att Obama och Clinton har gjort?
Citera
2019-05-07, 15:23
Medlem
Citat:

Snart får vi se vad utredningarna kring Clinton och Obama kan komma fram till istället.

Får vi? Hur snart då och hur vet du det? Det har ju utlovats sen tråden startade att det snart skulle ske. Men du kanske har information vi andra inte har? Lust att dela med dig?
Citera
2019-05-07, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katalina
Men ingen har talat om, inte ens Barr har sagt att det pågått något spioneri. Men det erkände ju du också, så vad är det du tror att Obama och Clinton har gjort?
"I think spying did occur" sade Barr. Översätter du det till "det har inte pågått något spioneri" eller hur tänker du i din kommunistskadade hjärna? 2+2=5?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in