2019-05-07, 06:08
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Vad var namnet på bruchorna nu? Att ha sitt namn på fb är i alla fall något straff. Man sparkar inte på en som redan ligger.
Citera
2019-05-07, 06:08
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Låt oss vara realistiska här, nej, en 12-åring sänker inte en valfri blatte. Särkilt inte en ”vuxen” sådan som har suttit inne/mördat folk/varit i krig.

Däremot kan en individ med kampsportserfarenhet skydda sig bättre mot en eller flera attackerade, även om dom råkar vara farliga vilket dom sällan är.

Blattar är bättre på det mera primitiva våldet, medans vita är bättre på det mera "sofistikerade" våldet.

Som referenser man bara på den kombinerade arabvärlden mot Israel, samt arabterroristerna i Syrien och deras kamp mot Kurderna. Kurderna var de enda som inte vek sig medans varenda manlig blatte lämnade fru och barn och stack till Nordeuropa där de kunde fortsätta bedriva det "primitiva våldet" ostört utan att behöva utsättas för det "sofistikerade våldet"
Senast redigerad av ReiseReise 2019-05-07 kl. 06:30.
Citera
2019-05-07, 06:22
Medlem
vita snubben var ju lagom cuck, varför sitter hans polare bara där?
Citera
2019-05-07, 06:28
Medlem
DaChiefs avatar
Det är lätt att identifiera gm. Har dessa inte lagförts av rättsväsendet?

Utvisning är det enda rätta.
Senast redigerad av DaChief 2019-05-07 kl. 06:31.
Citera
2019-05-07, 06:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Det är lätt att identifiera gm. Har dessa inte lagförts av rättsväsendet?

Utvisning är det enda rätta.

Jorå, Dan Eliasson och Stefan Löfven är påväg med grillkörv as we speak.
Citera
2019-05-07, 06:38
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllahAkbarBoom
vita snubben var ju lagom cuck, varför sitter hans polare bara där?

Det är ganska vanligt att man fryser till när det blir en sådan plötslig konfrontation, det var troligtvis första gången för båda grabbarna och då vill man bara avvärja situationen. Har sett det med egna ögon.

Svensken är också till roten väldigt ödmjuk, blygsam, diplomatisk och anspråkslös, vilket egentligen är själva roten till att vi lyckades skapa folkhemmet och en harmonisk nation. Ändrar vi på detta och "blir som blattarna" så förlorar vi vår identitet på köpet och kommer få samma samhällsklimat som blattarna.
Citera
2019-05-07, 06:52
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
De flesta bruchor är vana vid våld, stryk som uppfostringsmetod.
De flesta svenskar är uppfostrade utan våld, därav bruchornas aggresivitet och svennarnas passivitet.

Bruchorna fattar antagligen inte det själva men de är faktiskt SDs bästa rekryterare, mycket mycket bättre än Annie Lööf eller ens Åkesson själv.
Citera
2019-05-07, 06:57
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Låt oss vara realistiska här, nej, en 12-åring sänker inte en valfri blatte. Särkilt inte en ”vuxen” sådan som har suttit inne/mördat folk/varit i krig.

Däremot kan en individ med kampsportserfarenhet skydda sig bättre mot en eller flera attackerade, även om dom råkar vara farliga vilket dom sällan är.

Jo då, bara för att du har dödat nån betyder det inte att du är mike tyson. Dom har använt vapen det kan alla, men alla kan inte slåss med nävarna och där är blatten kass.
Citera
2019-05-07, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Jo då, bara för att du har dödat nån betyder det inte att du är mike tyson. Dom har använt vapen det kan alla, men alla kan inte slåss med nävarna och där är blatten kass.
Jag vet inte om felet ligger hos mig men jag förstår helt ärligt inte vad du försöker säga i ditt inlägg.

1. Jag har inte skrivit att jag dödat någon.
2. Det är lite ironiskt då vissa på boxningsklubben hävdade att jag hade anammat Tysons peek a bo-stil.
3. Vad hade vapen med det hela att göra?
4. Jag skrev ju själv att blatten i klippet var kass, antagligen för att han var ung och inte tränad på att slåss.
Citera
2019-05-07, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise

Svensken är också till roten väldigt ödmjuk, blygsam, diplomatisk och anspråkslös, vilket egentligen är själva roten till att vi lyckades skapa folkhemmet och en harmonisk nation. Ändrar vi på detta och "blir som blattarna" så förlorar vi vår identitet på köpet och kommer få samma samhällsklimat som blattarna.

Mycket viktigt inlägg. Det är en av anledningarna till att det mångkulturella lyckoriket inte kommer att infinna sig hur många skattefinansierade integrationsprojekt som än startas.

Hur ska man kunna reuppfostra fullvuxet folk utan införande av extraordinära åtgärder? Vi blir i så fall tvungna att tala om tukthus, arbetsläger eller alternativet återvändande till fosterlandet. Termer som är helt främmande, för att inte säga skrämmande, för ett land som Sverige.
Citera
2019-05-07, 07:10
Medlem
adddicts avatar
Lamotte hade lagt upp filmen på sin facebooksida men där va klippet i pisskvalité så man såg knappt något.
Citera
2019-05-07, 07:11
Medlem
Kan inte alla här inne ta varann i händerna och sjunga we shall overcome?
OT har EPA gänget anmält? Borde va lätt att få till åtal när det är filmat, polisen har ju även egen anmälningsplikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in